Evliliğinde 10 yılı geçmiş, bakıldığında sorunsuz evlilikleri olan, samimi olduğum bayan arkadaşlara sorarım... Şu an ki aklın olsa, bu evliliği yaparmıydın? Şu ana kadar, duraksamadan "evet" diyen olmadı. %50 den fazlası "hayır" dedi. 🤪
Kızlar toplanın kaynananız oğlunu geri isterse verir misiniz?
O kaynana varya oğlunu alsın tepe tepe kullansın ben zaten oğlunu aldım hiçbir hayrını faydasını görmedim hayırsız oğluyla ana oğul mutlu mesut yaşasınlar benim gibi hatuna sanki başka koca mı yok :D
En İyi Cevaplar