Her şeyimiz çok uyumlu ama ilişki yaşamak istemiyorum neden?

Çok iyi anlaşıyoruz çok aynı kafadayız her anlamda anlayışlı ve beni çok seviyor. Ben de onun kadar olmasa da seviyorum hiç sevmiyor değilim. Ama ilişki yaşamak istemiyorum olmuyor. Sebebi nedir?
Her şeyimiz çok uyumlu ama ilişki yaşamak istemiyorum neden?
Cevapla