İnsanlar nasıl bir araya gelip iyi anlaşıp ilişkiyi sürdürüp evlenebiliyor?

bunun sırrı ne? 😅
yaşıtlar bir bir evlenmeye başlamıştır...
yaş 24 olmuş. daha kimse olmadı hayatımda.
bunu sağlamak bir başarı mı?

neden benim olmuyor?

herkese kısmet nasip derim ama kendime gelice sorguluyorum ara ara...

sizin de benim gibi düşündüğünüz oluyor mu?
İnsanlar nasıl bir araya gelip iyi anlaşıp ilişkiyi sürdürüp evlenebiliyor?
Cevapla