Sevgilimin sosyal statüsü çok yüksek, ben çok çocuksuyum. Ne önerirsiniz?

Arkadaşlar, sevgilim çok yüksek statü de birisi ve ben oluckca çocuksuyum.. Onun giyim tarzı olsun, çevresinde ki insanlar olsun, hiç birine ayak uydurmamiyacagimi biliyorum çünkü halen mickey mous eşofmanı şapkası vs takıyorum.. Onlar ise kran tuvalet vs.. Seviyorum ama lafta değil gerçekten seviyorum.. Anlatmam gerekirse 2014 de evden kaçıp onun yanına gittim ama bana elini dahi sürmedi.. Onusz yapamıyordum ama şimdi ilaçlarla yine biraz sakinim. Anlayacağınız karasevda.. Onun için şimdi 20kilo vereceğim vb vb ama dediğim gibi tek sorun benim hala bebek gibi olmam. İş adamı kendisi çok korkuyorum ve kaygılıyım..
Sevgilimin sosyal statüsü çok yüksek, ben çok çocuksuyum. Ne önerirsiniz?
Cevapla