Çirkin erkekler neden zengin ya da yakışıklı erkeklere hakaret ederler?

evet burada hakaret olduğu için o 3 harfli küfrü yazamıcam kötü kadının çocuğu anlamına gelen p ile başlayan bi küfür ediyorlar genelde kızlar o erkekleri tercih ettikleri için illa fakir ya da çirkin biriyle olmamız gerekiyor zengin veya yakışıklı beğenemeyiz eğer beğenirsek başımıza gelecek her şeyi hak etmiş oluruz bu erkeklere göre ve bir erkek zengin ya da yakışıklıysa kesinlikle p erkektir iyi asla olamaz iyi her zaman fakir ve tipsiz erkekler olur
Çirkin erkekler neden zengin ya da yakışıklı erkeklere hakaret ederler?
Cevapla