Tüm gökyüzü bizim olsun 😍 ama sen sadece benim demek istediğiniz huhubu romantik gunumdeydim dökülün bakim


Gelmez ki keşke gelse ama işte gelmez
Beklentim yok yani bana şifa gibi gelsin dertlerimi sıkıntılarımı bitirsin demiyorum bütün hayatın zorlukları devam etsin ama oda yanımda olsun isterdim hemde belkide biraz çok.👉👈
Hayatımı bir adama bağlamıyorum yaşayabiliyorum 30’da çünkü kalbim atmaya devam ediyor ama o olsaydı gerçekten çok güzel olabilirdi bir şeyler arkadaş olarak bile…
Onsuzda yazacaktım otuzda yazmışım…
Cevap
38Cevap
nerdeeeeğğğ nerdeğğğğğğ😂keşke olsa dicem de kimseye de bakmıyom o nasıl olacak😂
yürüyenlere yüz vermiyorum yüz vermek istediklerim de yürümüyor aga benim suçum neğğğ😂😂😂yine kural tanımayan ben😂😂
onlar tipsissss onlara bakmayız bizz Röyaaa😂😂😂😂😂
fıstık gibi kızım bakmayan rezilllerrrrrr utansınnnnnn 😂😂😂😂😂
Gök yüzünde yıldız mı kalmış soğuk bir hava var donmaya hiç gerek yok..
@Rascoln36 @sadecekimmm sizi izleyeceklermiş poz verin
Yiaaaaaa amaaaaaaa alişşşş
@Rascoln36 ay derken kral dhdhe
Haaa dhdjd olm çok odunum dhdhd
Şsxlalkzlwlsçöesösls öküs ya
@Rascoln36 yeminle lan dhdh düşün işte kardeşin iltifat almaya almaya ne hale gelmiş djdhd
@Sosyetic_SheqiiL hazırlan çekirdeği aldım ben ahahah :D
Yaaa çekirdekle mi izlenir yıldızlar :D
@Sosyetic_SheqiiL ahahah herkes romantik izlesin biz de böyle :D
Gıcık ya 😒 çekirdeği çitler çitler üstüme atarsın bi de sen :D
@Sosyetic_SheqiiL tüküre tüküre hem de :D
iki salise romantik olamadık yanarım ona yanarım :D
@Sosyetic_SheqiiL Romantizm baş başa olur yorumda yaşamam ben
canım sen beni yıldızları izlemeye davet etmedin mi :D? ben o ortamdan bahsediyorum çekirdekli falan
@Sosyetic_SheqiiL Beğenmiyor da ya. Ben tek izlerim tamam :D
seni uçurumdan atarım Adam ! :D
@Sosyetic_SheqiiL at. aşk bir uöurumdan düşmek gibidir. o yüzden sevgiliye "YÂR" denilir.
hahaha 😍 romantizm baş başa olur :P sözlere gel sözlereee
@Sosyetic_SheqiiL İspat istedin :D
yavrummmm :D tatlımmm kıymetlimmm
@Sosyetic_SheqiiL <3 <3
var.
haile esteinfeld
vanessa hudgens
rihanna
gigi hadid.
yıldızı bırak , galaksideki tüm yıldızları bagırtarak saydırırım .
ruyamsiyla🌷 nirhammla🥀 seyr etmek isterdim biri sağimda🥀 biri solumda🌷 kafalarini omuzlarima yaslamis yesil☘🌱🌿🌿☘ cimenler uzerinde gokleri⭐🌚☄ seyr etmek isterdim 😁
O Şans a erişemedim hiç
bir yıldızları ayaklarına sersemi ya da yıldızları beraber seyretmedi!!!
Hiç bir zaman o kadar romantik değilim olmadım olamam. Kalbim kırık ve kapalı hiç bir şey hissetmiyorum
Bana göre çok uzun zamandır Yanyana gelemediğim biri var elbette o olsun isterim
Şiirler gibi güzel biri var ama etiket yapmıycam onu.
Ayy ne güzel bişey olur ama kimse yok anacunla izlerim bu olur 😇
Var, aslında böyle bir şey yapmayı düşünmüyoruz da değil.
Yok, hava buz gibi..
Hasta olmaya hiç niyetim yok.
#Vesselam
Madem aşığız zature olalım sonra sjsjjs
Yok kimse valla yok.
Ben soruya yıldız olarak gelmişim hanfendi bayan kadını hanım kişisi
Bu soğukta totomuz donar gıı😅
Müştemilattakiler şömineyide yakarsa olur tabiiii😂😂😂
Zengo mod on
hayır hayır hayır , bu ve buna benzer şeylerle aşkı yaşıyormuş gibi göstermek istemem
Şu an yok. Ama olmasını istiyorum artık
maalesef o kişi öldüüü :( :(
12 den 2ye kadar şahide kayalıklara uzun uzun izledim tek basima
hayır yok :D ama tek de izlerim yıldızları manzara sarar
donalım mı
artık hayal kurarken bile realistim malsf
Öyle birisi yok, keşke olsa
@theteknikerr olabilir
Var ancak o zaten başkasıyla seyrediyor
Olmaz mı var ama o yok ki
Evet var
Yalnız da sayabiliyorum ne de olsa alıştık. 🙂
Hayır yok
Sipariş verdim hâlâ bulunmamış
Var tabiki de sadece var demekle olmuyor yani😅
Yıldızları seyredekmi😄
Şu anda aşkım yok, yalnizlik iyidir rahat şu an
Yanlız seyrediyorum daha güzel böyle kafa rahat
Hayır yok ne yazık ki
Yokken iyi boyle
Var.
Var ama o bunu istemez küstü konusmuyor
Vardı ama geçmişte kaldı
Hayır yok
Maalesef yok.
Yok.
Var🤎🤎
Olmazmi
Yok bea boşversene ben tek izlerim
Ah Keske olsa bu devirde kime güveneceksin
evet var
Varda
Siteden olur mu
Yok.
Gel seyredelim hadi
Var
dünyaları verirdim
Ama bu imkansız
He var..🙄
Çok şükür yok.
Ahmet kayada dinler miyiz
Evet
Vardı öyle biri
Var biri
Evet var
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?