Çok güzel siyah uzun saçlı beyaz tenli mavi gözlü bi kızım fiziğimde çok güzel kültürlü eğitimli bi kızım terbiyeliyim kendimi övdüm ama bilin diye 😂 önceki ilişkimde çok büyük bi darbe aldım şu an çok duygusuz biri oldum herkes yalancı gibi geliyo gerçekten sevilir miyim evlenir miyim sizce
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Daha yaşın genç elbet karşına düzgün biri çıkar. Hemen umutsuzluğa kapılma kuzum. Ayrıca tüm erkekleri de aynı kefeye koyma. Bir tanesi kötü çıktı diye hepsi kötü çıkacak değil ya. Karakter olarak düzgün erkeklerde mevcut. Güzel seven, incitmeyen, sadık kalan çok erkek gördüm. İçlerinden biri de benim kuzenim. Eşini bir gün üzdüğünü, kırdığını görmedim. Sevdiğinin bir dediğini iki etmez, ne isterse alır. Gözü eşinden başkasını görmez. Keza eşi de kuzenime karşı öyledir. Her daim böyle olur inşallah. İşin sırrı doğru insanı bulup tercih edebilmekte. Umarım sen de kendini evliliğe hazır hissettiğin bir zamanda istediğin gibi birini bulur da mutlu olursun 🙏
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 700 cevap paylaştı.
+1 yılBu saatten sonra gibi ifadeler kullanmak için 24 yaş fazla erken bence. Enerjini yüksek tutup umudu yitirmemen gerekiyor ki hayatına biri girsin. Kimse umutsuz, melankolik, saldım çayıra mevlam kayıra felsefesiyle yaşayan birinin hayatına pek girmez, girse de çok durmaz.
Allah sahibine bağışlasın, anlattığına göre güzel bir kızmışsın. Ancak bu işler tamamen sahip olduğun özellikler kadar bi' o kadar da nasibe/kısmete bakıyor.
Başkasını ezmediğin, kendinde olmayanı şişirmediğin ve kibre kapılmadığın sürece kendi özelliklerinin farkında olman güzel bir şey. Kendini bilip değer vereceksin ki diğer insanlar da değer versin. Kendini sevmeyeni kimse sevmez.
İşin kaynağı Allah. O'na odaklan ve ön yargıyı bırakıp belirli seviyede kendine tanımaya ve tanıtmaya izin ver. Bu sanaldan da olur, gerçekten de. Yeterki ipin kontrolü sende olsun, uyanık ol. Tanımadan bilemezsin düzgün efendi birileri var mı yok mu diye.00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılİlk başta soruyu esprili cevaplasam mı diye düşündüm ama sonra vazgeçtim 😃
Fiziğine gelenlerin çoğu, büyük ihtimalle yine darbe vurur👍Aralarından iyileri çıkar mı, elbet çıkar ama nadir.
Düşüncelerine ve konuşmalarına katılabileceğin, beğendiğin konular hakkında fikirleri olanlar ile daha iyi ilişkiler kurarsın. Bir de şunu gördüm ki “ En az konuşan kadın, en çok konuşan adamdan daha çok konuşuyor 😃😃😃” Sürekli konuşmalarına dayanabilecek birini bulursan kör/topal deme yapış derim sana tavsiye olarak.
Gördüm ki, kadınları çoğu erkeklerden genel olarak yanlarında konuştukları erkeğin kendilerini saatlerce dinlemelerini, sürekli “Haklısın hayatım/sevgilim/karıcım “ denmesini, kilo mu almışım dediklerinde “Aaaaa, yok hayatım ne kilooo almasııı” denmesini, bu elbise güzel mi Akif diye sorulduğunda “Gayet mükemmellll” denmesini isterler 😃😃
Yani yanlarında iyi bir tiyatrocu ararlar 😃00 Yorumla
Sevmek sevilmek tabiki herkes gibi sizin de hakkınız. Önce siz bunu hakettiğinize inanmalısınız ki mutluluk da sizin önünüze çıksın! Kendinize kriterler belirleyin ve ilk intiba sonunda bu kriterleri taşıdığına inandığınız kişilere şans vermekten kaçınmayın..
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
34
Cevap
110Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, elbette hayatınıza bu saatten sonra biri girer ve aşık olursunuz yani neden olmasın? Burada önemli olan şey, bu tarz şeyleri aceleye getirip yanlış yapmamak. Çünkü acele işe şeytan karışır derler ya hakikaten öyle oluyor bu tarz şeylerde. Boşta kalmamak için insan flört veya sevgili yapmak istiyor. Halbuki karşısındakini çok iyi tanımamış yani bir anlık hoşlantıyla bir ilişkiye başladığı için sonu hüsran oluyor. O yüzden ayaklarınız yere sağlam basacak şekilde adım atmalısınız. Önceden yaşadığınız ilişki sizi bu şekilde yani duygusuz gibi hissetmenize neden olmuş olabilir ama halen duygularınız ve aşka dair umudunuz var bence. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılGünaydın
Aşk, kültür, eğitim, uzun siyah saçlar ve mavi gözler hatrına uğramıyor işte bize :) bunun bir matematiği de olduğuna inanmıyorum. Hangi yaşta gelir bizi bulur, dünyamızı da toptan ele geçirir bilinmez ki. Kimi zamanda en beklenmedik gün ve saatte bulur, Aşk bu neticede20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKendini öv hiç çekinme. Başka insanları aşağılamadığın sürece kendini sevmen inan kötü gözükmüyor. İnsan ilk önce kendini sevecek ki başkası onu sevebilsin. Ne mutlu ki sen kendini seviyorsun. Girmemesi için hiç bir sebep yok. Önceki ilişkin her ne kadar sana darbe yaratsa da senim için bir tecrübe ve bugünki olduğun insan olmana vesile olmuş bir tecrübe. İnsanları tanı sana değer vereni zaten anlayacaksın ve hayatına istediğin gibi biri girecek.
73 Yorumla
Soran+1 yılYaaa uzun uzun yazmışsın çok teşekkür ederim ne kadar güzel düşüncelere sahipsin yazdığın her şeyi dikkatle okudum çok haklısın gerçekten öyle ❤
Cevap sahibi+1 yılGerçekten insanin kendini sevmesi en önemli şey bu hayatta herkes gider gene biz kalırız ondan sana hak ettiğin değeri vermeyen biri olacağına inan yalnız kalmak bir süre daha iyi. Ama eminim ki o kişi olacak 🥰 Rica ederim iyi gecelerr
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Tabiki sevilirsin de sevildigine inanır güvenir misin? Sen sever misin birini?
Sevmek sevilmek güvenmek güzel duygular ama bazen yanlış insanlar ile kötü tecrübeler edinir sevmekten güvenmekten korkarız
Zamana bırak bu düşüncelerini degistiricek biri mutlaka çıkacak karşına00 Yorumla Olmayınca olmuyor. Bakıyorsun ne kadar sünepe, çirkin, birikimsiz, huysuz tipler evleniyor. Senin benim gibiler kalıyor. Allah çirkin şansı versin diye boşuna demiyorlar. Allah bir yerden veriyorsa diğer taractan alıyom maalesef. Sabah sabah moralini bozdum ama kabullendikçe inan daha kolay oluyor. Demem o ki bu özellikler hiçbir işe yaramaz. tamamen kader kısmet o işler.
43 Yorumla- +1 yıl
@Ogguzzzaa bence doğru işte.
+1 yılDur önceki ilişkilerini tahmin edeyim yanına bir grammç yakışmayan sümüğünü bile atmayacağımız aylak aylak saçma sapan hareketleri olan her fırsatta seni aldatan arkadaşlarını senden daha çok seven fazla değer vermeyen...
Böyle çiftler çok var ve her defasında dönüp bakıyorum mkk kıza bak lavuğa bak diye bu kızların gözü kör mü diye kendilerine bunu niye yapıyolar diye...
Sende onlardan mı oldun şimdiye kadar24 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂 Gerçekten öyle biriydi ve ben her yalanına kandım hiç acaba demeden güvenmiştim evlilik teklifi bile etti ailelerimiz tanıştı 2 yıl sürdü ama o süreçtede sevdiği başka biri varmış kız buna geldi bir anda beni bıraktı kıza gitti sevgili oldular benimle 1 kere bile fotoğraf paylaşmadı o kızla her an paylaşıyodu sonra kız buna tekmeyi bastı ve aylardır kızın peşinde koşuyo kız istemiyo bunu 😂😂
- +1 yıl
Size ve kendime çok acıyorum haketmeyene fazlasıyla değer verdiğimiz için
- +1 yıl
Gerçekten evlenme niyetin varsa ben varım
Öyle şapalak şupalak şeyleri sevmem
- +1 yıl
Biz onlara patatesli kır pidesi diyorum
+1 yılAşkı arayıp isteyip bekledikçe aşk sizden kaçacak. Ondan vazgeçip ona sırtını döndüğünüz an tam karşınızda olacaktır.
55 Yorumla- +1 yıl
Neden her seferinde bu böyle oluyor?
- +1 yıl
Çünkü hayat sizi, yokuluğunu kabullendiğiniz şeyin varlığıyla, varlığına alıştığınız şeyin yokluğuyla sınar sürekli...
- +1 yıl
Fizik kanunu olmasa da Yaratıcı'nın bir kanunu sanırım bu. Katılıyor musunuz? :)
- +1 yıl
Tecrübeyle sabit ne yazık ki😊
- +1 yıl
Kısa ve güzel sohbet için teşekkürler :) İyi günler 🙏
+1 yılHayatın daha başındasın desem. Kim darbe almıyor ki ilişkilerinden. Severek ayrılmak zorunda olanlar Bile var aramızda aşk her zaman vardır. Ve ansızın gelir hiç anlamazsın bile... İnanma ve güvenme konusunda gelince kimse ilk görüşte hoşlandığı sonra aşka dönüştürdüğe kişiye uzun bir zaman geçmeden güvenmez. Önce duygular gelir ardından mantık. Yani orada burada oturup sana gelmek isteyen konuşmak isteyene benim güvenim yok demek kolay. Ansızın gelince her şey oturur.
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖncelikle aşk için kendini fazla kasma . Yani bir insan zorlama ile aşık olmamalı. Eğer konuştuğun biri varsa şans ver. Tipine mesleğine özelliklerine hobilerine fobilerine bakmaktan çok karakteri ile ilgilen. Olaylara nasıl tepki verdiğini, kendini ifade edebilme kabiliyetini, sadık olup olamayacağını, aranızdaki ortak özelliklerin çokluğuna odaklan. Evlilik gibi bir niyeti varsa bunu onunla konuşmaktan çekinme. Karşına mutlaka iyi biri çıkar.
32 Yorumla
Soran+1 yılUzun uzun yazmışsın çok teşekkür ederim 🙏🏻 Yazdıklarını dikkate alacağım çok haklısın ama işte öyle bi güvensizlik oldu ki herkes aynı gibi hissediyorum her an duygularıma hakim oluyorum.. Maddiyatı benim için önemli değil sadık merhametli vicdanlı dürüst hayatımız boyunca bana sadık ve aşık kalacak bi adam çıkar umarım karşıma Allah'ın izniyle 🙏🏻
Cevap sahibi+1 yılİnşallah Allah gönlüne göre versin 🌝
+1 yılbiraz zaman vereceksn kendine ancak bunun yanında senden hoşlanan ve senin de dikkatini çekmiş olan kişilere şans verirsin
bir daha aşk seni ne zaman bulur bilemem ama yalnız da olmaz onu bilirim00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbende iki yıllık bir ilişkimden ağır bir darbe aldım arkadaşım senin gibi bende birini sevip evleneceğimi düşünmüyorum ne yalan söyleyeyim. Sahterkarmış gibi her zaman yedekte birilerini bekletiyorlarmış ya da beni gerçekten sevmezler diye düşünüyorumnasıl kurtulucaz bu dertten Allah aşkına ya
20 YorumlaBu işler güzelliğe bakmıyor pamuk prenses cirkin bir kadın da etkileyebilir aurası ile erkegi, güzel bir kadın ise etkileyemeyebilir. Dediğim gibi aura çekim meselesi
32 Yorumla
Soran+1 yılAuramda yüksek kısmetimde çok ama herkes yalancı gibi geliyor sanki yeryüzündeki her erkek güvenilmez gibi
+1 yılKimler evleniyor :) Şaşarsın..
Düzgün ol, düzgün biri bulur seni..
#Vesselam30 Yorumla
+1 yılHem düzgün biri istiyorsun hem de sadece kendi dış görünusunden bahsediyorsun. Bu saydiklarina bakandan hayır gelmez, mühim olan karakterin ve zekana meyil etmesi.
20 Yorumla
+1 yılTabiki sevilirsin muhtemelen de seviliyorsundur ben bu kadar olaydan sonra etrafa çok ciddi bakmaya başlamışım kiminle konuşmaya başlasam dövücek gibi bakıyordun diyo bence sen de kendinde bi şeyler ara yanlış giden bi şey illaki vardır.. Güven basit bir şey değil seni gerçekten isteyen güven dıygunu sapasağlam yapar zaten :))
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılSiyah uzun saçlı beyaz tenli mavi gözlü çokzel kız biz nereden bilelim yaşayıp göreceksin ilerleyen senelerde yine gel bizi habersiz bırakma asdf
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 505 cevap paylaştı.
+1 yılSen de tip varmış en azından biz de o yok, aynı soruyu kendime soruyorum ve sevilmem diyorum
24 Yorumla
Soran+1 yılProfildeki sensen gayet iyisin bunu hiç düşünme
- +1 yıl
Benim profildeki de, off ne bilim, o kadar şey yaşadım ki olacağına inancım kalmadı
Soran+1 yılGüzel kardeşim seni öyle iyi anlıyorum ki zaman bize iyi gelecek inan
- +1 yıl
Bıktım zamana da bırakmaktan hep denir işte "Yarınlar güzel olacak" diye oysaki bugünler de dünün yarını değil mi
+1 yılNasip her şey.
Rabb'im gönlüne göre versin inşallah. Evvela kişi, güzel ahlaklı, güvenilir, sâdâkâtli, merhametli, vicdanlı, karakterli ve mütedeyyin olmasına dikkat et.00 Yorumla
+1 yılKarşınızda ki insana sürekli böyle yaklaşırsanız tanıdıktan sonra bile onu yalancı güvensiz gibi onu sizden soğutur tabi ki ilk önce tanıyın sonra ama o açıdan bakmayın ve tabi ki olur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılsenin ki darbe mi evlencegim insan ihanet etti darbe görmemisin sen bir dedigi iki olmazken her istedigi önündeyken insanlar karaktersiz canım benim aynı sen gibi oldum bende
00 Yorumla Düzhün6istemez kadın girer ise dolandırma ihanet iftira ile harcar kadın. Alkol madde bagımlısı cinayet şiddet sabıkalı erkek lere köpek olmayı sever kadın
00 Yorumla
+1 yılVavv gayet guzelsin bence namusluysanda tam evlenilecek kizsin bence hic oyle dusunme biraz soguk davran erkekler evlenicekleri kizin civik olmasini sevmez mesafeli olmasini sever bide egitimin de varsa o allah in kanka meze ettirme kendini hayalinin es adayi cikar umarim karsina gonlunce olsun😊
00 YorumlaÇağırdın geldim :) neden olmasın bi merhaba de tanışalım saçlar siyah olması dışında tam aradığım fiziksel özellikler :) neyse neden çıkmasın yani cevap 😅
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı. aşık olur musun bilemem ama düzgün insan bulursun bende 27 yaşındayım bende düzgün biri çıkar mı karşıma diye düşünüyorum.
10 YorumlaSevilirsin ya ben severim senin gibi kızları evlenirim bile 😅
20 YorumlaKalbin çok temiz galiba düzgün biri kapına kadar geldi 🥳
20 Yorumla
+1 yılHayır unicornlar gercek olamaz site halkı olarak hayal görüyoruz
20 Yorumla
+1 yılbir umuttur yaşamak
umudunu kaybetme beklemeye devam :D20 Yorumla
+1 yılBu işler sadece görünüşle değil, karakterle de olur. Karakterinide bilemeyeceğimize göre 🤷🏻♂️
20 YorumlaDüzgün biriyim ama sen şimdi KS den niriyle olmaz dersin.
20 Yorumla
+1 yılGerçekten sevildiğin zaman evlenmezsin kral. o olaylar farklı işliyor
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayatına girmesini istediğin kişiyi ne kadar hakediyorsun?
işte asıl önemli olan nokta burası. Kadın erkek sürekli bir istek halindeyiz elde edince değerini bilemiyoruz. İstediğimiz kişiyi ne kadar hakediyoruz?00 Yorumla
+1 yılKısmetinde varsa olur elbette evet biri zamanında sana kötülük yapmış olabilir ama bu düzgün bir insanı daha bulamayacagin anlamına gelmez
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılönemli olan evlenmek değil o gözle bakma sana bunu yapanı allaha havale et ve bundan sonraki hayatına kötülük yapmaması için yaşadıklarını bir ders olarak al üzülmene ahlara vahlara girmene gerrk yok ne güzel ki böyle bir adamdan kurtulmuşsun
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Aşk biraz farklı durum ama sevebilirsin erken davranma eskisi gibi değil düzen 30 yaşına kadar kolay koöay kimse evlenmiyor
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. birşeye sahip olmak onu kullanabildiğin manasına gelmiyor.. güzelliğini değiil aklını kullanmaya çalış
00 Yorumla
+1 yılBen duzgun biriyim hicbir kizin duygulariyla oynamam cok ama cok deger veririm iyi kalpliyim yani oncesinde benimle tanisman gerek
01 Yorumla- +1 yıl
Bir insan neden kendini böyle anlatır kii
Yoksunmusum
Maşallah diyelim nazar değmesin o kadar anlatıma :D Çıkar neden çıkmasın. Dünyanın sonu değil ya çıkmasa da?
30 Yorumla
+1 yılSenin iyi olman yetmiyor maalesef karşına çıkacak kişinin nasıl biri olduğunu bilemezsin
10 Yorumlaoluyor öyle bende güven kırılması çok yaşadım insanlr çöp tenekesi oldu ise bu senin suçun değil
10 YorumlaBu saatten sonra ben girerim oda sabaha kadar sürer
00 YorumlaHayırlı Cumalar .
Nasıl Bir
Darbe Aldın ki ?00 Yorumla
+1 yılGirer niye girmesin herkesin bir alıcısı var mutlaka daraltma kendini
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Evlenirmiyim diye bakarsan olmaz, ama Allah çirkin şansı versin denmiş unutma
00 YorumlaTarif ettiğin gibiysen seni sevmeyen ölsün. Sen sevebilecekmisin önemli olan o.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılGirer kardeşim benim
Sen doğru dürüst ol ve gerisi gelir00 Yorumla
+1 yılSanki bir tek sen darbe aldın kız. Birisine güvenirsen evlenirsin tabi ki.
20 YorumlaTipin çok önemli degil. İçin nasıl bunu biz bilemeyiz değil mi. Ben de darbe yedim mutluluk uzak gibi
12 Yorumla
Soran+1 yılİçimde çok iyi gerçekten benim kimseye zararım dokunmaz anaç pozitif aynı zamanda sakin kavga sevmeyen bi kızım
+1 yılBuraya 1 dakika önce üye oldum ve ilk senin sorunu gördüm sence bu bir işaret mi hahahahaha yoksa yanılıyor muyum 😂
24 Yorumla- +1 yıl
Umarım her şey gönlünce olur ruhun ve sen çok iyisin sen örnek birisin bunu unutma
Soran+1 yılHahahahahha 😂😂 Güzel dileğin için teşekkür ederim kendimi ayrıcalıklı hissettim şu an 😂😂 bende sana en iyi görüş vereceğim onun ilkide benden olsun😂
- +1 yıl
Ayrıcalıklı olmani gözlerine borçlusun
- +1 yıl
Yorumlarını okudum da her erkek güvenilmez kafasından çik acilen
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Girer niye girmesin ki bu kadar ümitsiz olma lütfen.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılgirer, o çok basit de işte ne amaçla girer? biliyorsun, piyasa sakat ve nüfus çok arttı be, kalite ve güven ihtimali duruma paralel azaldı hem de çok
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı. Daha yolun başındasın karamsar olma illaki olacak sabret biraz
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBunu soru diye yazmışsın ama bunu bu sitedeki kimse bilemez; bu siteyi bırak hiçbir insan bilemez 😂 İnançlı biriysen dua etmeni tavsiye ederim. Daha 24 yaşındasın, gençsin." Bu saatten sonra" demen biraz erken olmuş.
30 Yorumla
+1 yıl35 yaşındayım, benim hala umudum varken, siz daha bi durun :)
00 Yorumla
+1 yılözelliklerini saymaya gerek yok yasin genç mutlaka gönlüne kalbine biri girer neden girmesin ki
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.
+1 yılneden evlenmeyesin ki keşke karşıma senin gibi biri çıksa benim de...
00 Yorumla ÖZGÜVEN. Bir kadın kendini ne kadar iyi ve rahat hissederse, karşısında ki insanı da öyle olduğuna ikna eder. ... Sen özgüvenli ol gerisi gelir zaten ✌🏻
00 Yorumla
+1 yılyaş ilerleledikçe kalbini değil daha çok aklını kullanarak ilişki kurmaya başlayacaksın. o zaman istediğini bulamzsın belki ama düzgün birini bulabilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKanka ayarlayım mi sanw hemen sap kanka mi henmmrennnn iyisini bulamazsin dkdkskakskshsjakakaka
53 Yorumla
Soran+1 yılKanka ben tesadüfen tanışmak istiyorum 🤣
Cevap sahibi+1 yılKız ciddiyim çok yakışıklı birisi hahahahahahahhahahaha yani karakteri de düzgün
+1 yılElbette olur sadece ailenizin onayladığı biri ile evlilik olmalı bence
30 Yorumla- Devamını Gör (84)
Devamını Gör(129)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 24 yaşındayım. Sizce hayatıma bu saatten sonra düzgün biri girer mi, aşık olur muyum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer