Numara değiştirmek iletişimi kesmenin iyi bi yolu mu sizce?

6 yıllık kanayan yaram olan bi ilişkim vardı bitti kendisi şu an başkasıyla beraber 1 ay oldu 3 ay oncesinde benle gorusmuştu detaya fazla girmek istemiyorum, anlayacağınız üzere yaralı olan benim 8 senedir aynı numarayı kullanıyorum sırf bu yüzden numaramı değiştirmek istiyorum bana ulaşmasinı kafamı karıştırmasini istemiyorum engelle diceksiniz o ulaşmak istedikten sonra başkasindan bile arayıp aklıma girmeye çalışır maalesef, burada zayıf ve güçsüz olan benim evet. Sosyal medyalarıma sınır koydum ekli olmayanlar mesaj atamıyo. Numaramı değiştirirsem ondan bi mesaj arama vs umudum olmayacak, bu bana iyi gelir mi? maalesef böyle soruları sorcak arkadaşlarım yok o yuzden guzel yorumlarınıza ihtiyacim var.
Numara değiştirmek iletişimi kesmenin iyi bi yolu mu sizce?
Cevapla