
Hiç atmayan kalpleriyle insanlara
Ama sen farklısın dedim
Dedim ki sense
Dikkat et sadığımdır sadece kendime..''
#smellsmoke

Merhabalar…🍫 Hayatıma birini aldıysam ona sadık kalırdım. Öyle yüzüm gözüm kaşım kalbim beynim dans eder gibi kıvırmazdı. Bir insanı sevip, ihanet etmedim. Ama bu aşk işine kapattım kendimi. Söz verdim kendime, üzülmeyeceğim diye. O nedenle artık sadece kendime sadık biriyim. Öyle de olması gerekiyor. Yaşanan bazı şeyler insanı bazı duygulara ketumlaştırıyor çünkü. Keyifli akşamlar..
Fazla sadığım. Sadece hayatımdayken değil hayatımdan gittikten sonra bile uzun süre sadık kalabiliyorum. Ne kadar b. ktan bir şey demi
Bence b. ktan olan senin sadakatin değil, onun değerini bilemeyen kişi.. :)
Hadi hayırlısı diyelim o zaman :D 🌸
Kendine sadık olan hayatında ki insana da sadık olmaz mı sence...🤔
Kendine sadık olan insan, kendi fikirlerine ve yaşam biçimine sadıksa o ne olacak :D Mesela kadın ya da adam çapkınsa kendi karakterinden ödün vermemiş oluyor.. Yani şair burada demek istiyor ki, başkalarının fikirlerine önem vermiyorum keyfime göre yaşıyorum ahha 😂😂
O zaman nefsimize sadık olsak yetecek.😄
ah be onu yapabilen olsa zaten müzeye kaldırıcaz :D ahah
Neyse soruyu kaynattım kahve içelim bari.😄☕🚬☕🚬
Est olur mu hiç, sen gel de kaynat mesele bile olamaz :D içelim tabi oh yarasın ☕🚬☕🚬 :D 💕
Teşekkür ederim. 💞🌹😘
Rica ederim.. 😊💜
Bu cevabı yazalı bir ay olmuş vay be.😄
😄 ahah zaman akıp gidiyor 💜
Sadakat... Neye ve kime, neden?
Sadık olduğun zaman sadkatlemi cevap alıyorsun?
Evlilik mesela... Evli erkek eşine ilgi göstermese ve bir başka kadınla yatmasa sadık mı oluyor? Veya tam tersi...
Sadakat kişiye göre farklı anlam ifade edebiliyor bu sebeple kim neye göre sadık?
Cevap
22Cevap
Bir yola girmiş isem sadık kalırım
İnsanlara da kendime de ama bazı kızlar aşk konusunda bana sadık değil dış görünüşe bakılıyor engelli bir insanı ayaklarına bakılarak reddedecek kadar hemde
kendine sadık olanlardanım ama bu bencillik ya da kibir değil aksine oturaklı olmana sebep sadaket kendimden başlamali kişiye özel sadakat olmaz
enayilik diyebilirler fakat hayatıma giren en motorize insanı bile aldatmadım
ahlak abidesi miyim :/
Soruna gelen cevaplara bakınca sanırım sadece ben cehennemde yanacagim. Ben hayatımdaki insana uzun süredir sadık değilim.
Kendime sadiksam ki bu kendime saygidir ve prensiptir, bu oyomatik olarak karsi tarafa sadik oldugumu gosterir, hersey senle baslar...
Ben sadık kalırım. Her anlamda onu sever sayarım. İhanete uğrasam bile, bu sadece kendisine bir ihanet olur.
Bir tane varken
O bin tane olurdu gönlümde
Beynimin her hücresini doldururNefes alıp vermem onu solurum
Sadakatim hem kendime hem hayatıma birini alırsam o insana.
Hayatımda olana sadık kalırım, o gittikten sonra kapılarım yeni birine açılabilir.
İnsan zaten kendisine daimâ sâdıktır.. Ve insan da insan olana sadık olur...
Ben sadık kalmayı tercih ederim. Karşımdaki kalmasa da onun karaktersizligi ben çizgimi bozmam
İleride Eşim olacak ileride doğacak çocuğuma kadına anneme ve babama bağlıyım sadakatle onların yüzünü düşürecek bir şey yapmam
Kendime sadık olduğum zaman hayatımdaki insanlara da sadık oluyorum. Kendimle çeliştiğim zaman hiç mutlu değilim 😄
Fazla sadığım, hayatıma birisi girdiğinde karşı cinse arkadaşımda olsa mesafemi koyuyorum.
Kendime sadığım artık
Hayatımdaki insan diye biri yok.
Sadığımdır, ama bir faydasını görmedim
Hayatıma girene evet sadık biriyim
Çnce kendime aonra hayatımdakine
Hem kendime hem de baskalarina
Sadığım eşime dostuma bana sadık olan herkese 😇
Hayatımda biri varken diğer herkese körüm
şu an kendime sadiğim verdigim sozlere sadigim
Berberime bile sadığım
Seviyorsam aldatmam
Kendimden çok hayatımdaki insana sadığım
dürüst olanım
Değişir bu.
Aldatmam diyemem.
Herkese sadıklardanım
Sadık
Sadığım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?