Kızlara yazasım konuşasım gelmiyor neden böyle sizce?

Merhaba hiç sevgilim olmadı aslında çok kötü durumda değilim hatta arkadaş ortamlarında benle ilgilenen kızlar bile oluyor bazen ama benim konuşasım yazasım gelmiyor. Arkadaşım bile kızın sana ilgisi var istersen konuş falan diyor ama içimden gelmiyor. Zaten en son 1 yıl önce falan bir kıza açıldım sizce neden?
Kızlara yazasım konuşasım gelmiyor neden böyle sizce?
Cevapla