Benim olduğum şehirde haftada bir işi var. Ve sadece geldiği günler yazar. Arar. En son geldiğinde benim evime yemeğe gelir misin dedi tersledim. Ayrıca sevgili değil normal arkadaşız. 2 kez buluştuk
NORMAL ERKEK ARKADAŞIM 2 KEZ BULUŞTUK EVE DAVET ETTİĞİ İÇİN KAVGA ETTİK NORMAL Mİ?
Bana daha çok, adamın algısında ''oo nasıl namuslu, tam evlenilecek kız. Evlenmeden evime gelmiyor'' intibası uyandırmaya çalışıyormuşsun gibi geldi, sil sil diye ısrar edip silmemen de bunu destekliyor. Hadi hayırlısı!
İlişkinizi samimiyetinizi bilmem. Ama kültürümüz kaynaklı kezbanca hareket. Ben birçok arkadaşımı çağırdım geldi ağırladım. Ama suç toplumsal sadece aende değil. Bu kafaları çöpe atsanızda kurtulsak
İlişkimiz yok arkadaş gibiyiz o hafif hoşlanıyordu. Benim olduğum şehire haftada 1 geliyo ve sadece o zamanlar yazıyo. 2 kez buluştuk 10 ar dakika. Evine davet etti
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Adam gibi teklifini geri çevirmek yerine, kezban gibi triplere girmek neyin nesi lan kezban..
Onu kaç kez uyardım erkekle yalnız eve gitmem diye. Erkek arkadaşlarının içinde evime gel diyo
Bana daha çok, adamın algısında ''oo nasıl namuslu, tam evlenilecek kız. Evlenmeden evime gelmiyor'' intibası uyandırmaya çalışıyormuşsun gibi geldi, sil sil diye ısrar edip silmemen de bunu destekliyor. Hadi hayırlısı!
Benim bölümümde üst sınıfım. Ortak erkek arkadaşlarımız var arkamdan ileri geri konuşmasın diye numaranı silmicem dedim. O silsin
Dediği anda neden bozmadin? Muhatap olmayin su tiplerle igrenc zihniyetliler..
Şaka yaptığını düşündüm ciddi olduğunu sonradan anladım
Ayni ortami tekrar topla ve ozur dilettir. Rezil et onu. Öldür onuuuuğğ. Pislik herif
Nasıl yani
Kime rezil olduysan o kisilerin yaninda bozacaksin onu. Bir sekilde senin buna boyun eğmediğini görsünler eğer kafaya taktigin buysa tabi..
Kimseye rezil olmadım. Arkadaşlarının yanında eve davet etti. Telde konuşurken. 2 Kez buluştuk ve normal arkadaşız
Adama sık diye ısrar nedir madem iatemiyorsun sil kendin
Ben silmem aynı bölümdeyiz. Bişey olursa şikayet edicem lazım bana. Onu uyardım
milletin içinde davet etmeseydi giderdin dimi evine
Ne alaka
ben bunu anladım eğer söylemiş olsaydı mesaj yoluyla falan giderdin diye dusunuyorum. yaslarınız kac sızın
Telde konuşurken söyledi. Arkadaşları başka odada.
26 yaş
nettenmı tanıdın bu adamı
Aynı bölümdeyz. Üst sınıfım 1 dersi olduğu için haftada bir geliyo. 2. Dönem her gün
anladım çok takma erkekmi yok. adam vurup geçmenin derdinde
Yani öyle beğendiğim biride değil. Kendisi peşimden koştu yüz vermedim arkadaş olalım dedim böyle yaptı
Al sesli cevap verdim dinle
https://voca.ro/13pfoqYUmvjA
Düşündüğüm gibi mi
Aynı yaştayız. Yakışıklı değil. Kendisi benden hoşlandı bikaç kez çıkma teklif etmeye çalıştı konuyu kapattım. Telde böyle dedi
https://voca.ro/1gGY8mt0YoVU
Bundan sanane ap*tal misin soruyla ne alakası var
:DDDD kızma hemen ya evet ya da hayır alla alal
Gerek yok ya konuyla ilgili fikrin yoksa sus
tamam reis kızma . zaten o eve gitseydin seni öpmeye kalktıgı an duvara vurrudun adamı DDD
Normal arkadaşım o sorunda bu sevgilim bile değil
yani sevgılın olmus olsaydı giderdin alla alla ne var bunda kızıcak
bişi sorabilirmiyim özelden
Sen niye görüşüyon böyle biri ile adam tabi kıstırmaya çalışır
Nasıl yani
Onu bunu boş ver gel bana yemeğe buju yemek yerken konuşuruz
Ne halin varsa gör
Sen iyi değilsin
Valla yazık. Ülke sizden doku
Ne
İlişkinizi samimiyetinizi bilmem. Ama kültürümüz kaynaklı kezbanca hareket. Ben birçok arkadaşımı çağırdım geldi ağırladım. Ama suç toplumsal sadece aende değil. Bu kafaları çöpe atsanızda kurtulsak
İlişkimiz yok arkadaş gibiyiz o hafif hoşlanıyordu. Benim olduğum şehire haftada 1 geliyo ve sadece o zamanlar yazıyo. 2 kez buluştuk 10 ar dakika. Evine davet etti
Ee adam geldiğinde yazıyormuş. Bende mi kal dedi. Neyse tabi hoşlantı falanda olsa gitsen nolcak tecavüzcü değilse sana saldıracak değil ya hani
Önceden bu tür şeylere karşı olduğumu söylemiştim.
He. 👍 tabi herkesin düşünce ve kültürü geçmiş olsun hastalık gibi
Saygı duy
Tabiki saygı duydum. O nedenle hastalık tabirini kullandım ya.
Yemeğe çağırmasında ne sakınca var?
Eve çağırması normal mi 2 kez buluştuğum arkadaşımın
Demek ki istiyor, sen istemiyorsan hayır dersin konu kapanır
Istiyor derken neyi
Seni
Hayır deyip neden konuyu kapatayım. Haddini bilmeli
Çok uzatmışsın, olur böyle şeyler, istemiyorsan sallamıycaksın. Senin bilceğin iş gerisi, ilgisi hoşuna gidiyor muydu normalde?
Aynı bölümdeyiz ayıp etti. Çünkü öyle birine gidicek kadar rahat değilim. 2 kez buluştuk arkadaştık zaten.
O seni f. buddy yapmak istemiş anlaşılan işte salla
Buna nasıl cesaret edip rahat rahat söyledi işte en çok sinirimi bozan durum
Çok oluyor böyle şeyler. O da şansını denemiş işte. Yemeğe gelsen mis gibi olurdu devamı işte 😉
Ya çok olsa banane bana açık açık diyosa demek ki sıkıntı bende
Seninle bi alakası yok, güzel kızsın demek ki o da arzuluyor seni.
Ee neden çıkma teklif etme yerine sapıklık yapıyo. Demekki güzel bulmamış
Ciddi bir ilişki istemiyodur
Kullanmak istiyo yani
Sen de onu istiyorsan kullanılmış olmazsın
İstemiyorm tabiki.
Bana dürüst olmak zorunda değilsin ama kendine dürüst ol.
Geri*zekalı misin herkes sizin gibi ilk gördüğüyle bişi düşünmüyo
He canım
Amma abartmışsın ya
Neden
Canını istemiş sanki verdiğin tepki çok aşırı ve abes
Ne alaka karşı olduğumu biliyo
Ya arkadaş nerenle anlıyorsan artık
Daha tanımadığı insani çağırmak normal mi
Normal olmasa bile şu verdiğin tepkiyi verecek kadar anormal de değil.
Öncesindede hangi filmi izliyon demiştim grinin 50 tonu demişti
Ve kızlarla birlikte kaldığını da
O zaman niye hala görüşüyorsun amaç ne? Madem o kadar rahatsız oluyorsun önceden kestirip atsaydin
Engelde
Iykkkk
Kime diyon
Arkadaşına diyorum resmen gel seni yapayım demiş
Evet bide beni suçluyo
Utanmaza bak
Aferin TC kızı, şaşırttın bu sefer helal
Anlamadım
Evlimisin
Yemekten nolcak
Bravo kızım yürü be
Haklı mıyım
Bence cokkkk
Amacı belli
Kesin mi
E yani birde kıvırmaya çalışmış
Nasıl kıvırmaya çalışmış
Üste çıkmaya çalışmış tartışmada
Demi kötü niyetli
Öyle gözüküyor yoksa bu kadar kısa sürede ev felan besbelli amacı fanfini fin fon
Aynen bide doğu dayız hiç normal değil buralarda. Düşünce yapımı biliyor direkt söyledi
Erkek milleti böyle işte aklı oraya çalışır lakin kimisi bunu baskılamaya çalışır kimisi baskılamaz bodoslama olaya girer
Sevdiği kişiye öyle bişi dememiş zamanında. Beni öyle görmüş ona sinir oldum. Söyleme cesaretini nasıl bulduğuna
Demediğini nerden biliyorsun bu kadar hızlı davranıyorsa yaşamıştır bir şeyler
Yok belli dememiş
Ben de sıkıntı demekki
Seni öyle mi gördü acaba fiziğin veya giyiminden dolayı
Daha önce hiç böyle düşünen olmadı. Hatta çekinir insanlar
Merak ettim nasıl biri olduğunu
Kendi halinde sessiz biriyim.
Görse l olarak
Ondada öyleyim
Ben merak ettin seni görsel olarak