NORMAL ERKEK ARKADAŞIM 2 KEZ BULUŞTUK EVE DAVET ETTİĞİ İÇİN KAVGA ETTİK NORMAL Mİ?

Benim olduğum şehirde haftada bir işi var. Ve sadece geldiği günler yazar. Arar. En son geldiğinde benim evime yemeğe gelir misin dedi tersledim. Ayrıca sevgili değil normal arkadaşız. 2 kez buluştuk
NORMAL ERKEK ARKADAŞIM 2 KEZ BULUŞTUK EVE DAVET ETTİĞİ İÇİN KAVGA ETTİK NORMAL Mİ?
NORMAL ERKEK ARKADAŞIM 2 KEZ BULUŞTUK EVE DAVET ETTİĞİ İÇİN KAVGA ETTİK NORMAL Mİ?
Cevapla