Güncellemeler
+1 yıl
surekli bakışıyoruz. Gözlerini hiç ayırmadan bakıyor. Hoşlanıyorum ama, Ama en yakın arkadaşı uyuşturucu kullanıyor. Bu çocuğunda sırtında faça izleri var ve telefonda konuşurken parayı halletmeye calisicam abi falan diyordu. Sizce çıkma teklifi ederse kabul etmezsem takıntı yaparmi korkuyorum sizde ne yapmalıyım? Lütfen cevap verinn
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Şansın varken soğuk yap uzaklaş geri dönüşü olmaz bak git temiz birini bul
Bı ara konuşmaya geldi yanıma sana bakınca neden geri çekiliyorsun kendimi kötü hissediyorum falan demisti. Ama konusrken hep guluyordu yerinde duramiyordu bana karşı çok kibardi. Arkadaşlarına anlatmaya başlamış bile ne yapicam bilmiorum arkadaslarida hep bana bakiyor
Kendin bilirsin ben olsaydım bulaşmazdım
Mesela her gün işte oturduğum bir yer vardı onu görmek için otururdum. Konuşmaya geldiği günden beri hiç gitmiyorum oraya. Eskisi gibide bakmıyorum. Uzaklaşırmı sence
O şekilde uzaklaşamazsın tek yolu yeni sevgilin olmuş gibi davranman gerek ve onun kulağına gitmesi
Tanıkların da kulağına böyle bir şey gitsin istemem:(
Mesela eğer çıkma teklifi etse ne demeliyim nasıl reddedersem uzaklaşır benden
Off korkmaya başladım yaa😫
Lütfen yardimci ol
Valla geçmiş olsun ama şu an şansın var sonuçta sevgili değilsiniz
Sadece o yanındayken telefon görüşmesi yapıyomuş gibi sevgilim ne yapıyosun felan de mesela
Ona gidipte biz olamayız felan gibi saçma şeyler söyleme yani ilişkinizin olacağını aklına bile getirmemiş gibi davranman lazım ki şansını denemesin
Telefon görüşmesi dediğini yapicam
Ama ona ragmen çıkma teklifi etse ne diyeceğim? Seni seviyorum dese ne diyeceğim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Çıkma teklifi ederse ona, olmaz. bir ilişki yapmak istemiyorum. Sen olduğun için olumsuz değil kararım. Kim ederse etsin cevabım aynı olucakti ve olucakta. böyle olması gerekiyor. desem iyi mi
Bence Sevgilim var de geç direkt hiç bişey söyleme
Ama benim arkadaşlarım onu onunkilerde beni tanıyor ve sevgilim olmadığını biliyorlar😬😬
Yani sevgilim vardan başka ne diyebilirim ya hoşlaniyorum bir yandan korkuyorum bir yandan üzülmesini istemiyorum. off ama başıma bela olur diyede korkuyorum
Bence sen bunla sevgilisin beni trolluyosun sjdkdndjsn
Ya hayiir😂 faça izlerini görmeseydim bide uyuşturucu ile ilgili birşeyler duymasaydim olurduk. Çünkü ciddi biri gözüküyor benimle konuşurken değildi. Ama korkuyorum işte çok bakıştık onunda hoslanicagini düşünmemiştim şimdi sevgilim var desem niye bakiodun dicek😂
O yüzden düzgün bir şey demek istiyorum yaa
Valla ona yalan bulamam bakmasaydın 😂
Ya nereden bilicem oda hoslanicak arkadaşlarına gostericek işler ciddiye binmeye başlamadan ne yapicam yaa
Peki gelip arkadaş olalimmi dese ne demeliyim istemem ama
Şuandan itibaren sevgili yapmış gibi davran kendine yaklaştırma istemiyosan zorla sevgili olalım diyecek hali yok ya arkadaş olarak da kalamayız Sevgilim izin vermiyor ben olsam böyle derdim
Peki knk biri varmış gibi davranicam ama sevgilim var demek yerine sadece olmaz. deyip çünkü böyle olması gerekiyor desem ne olur? Sana dua edicem yeterli cevap ver😂
Bak olmaz dersen yine içinde kendi kendine konuşur tekrar şansım var diye düşünmesini sağlar. Sevgilim var dersen empati yapıp senden uzaklaşma ihtimali var. 2 sini dene tarafını seç 😂
Bak bence ben olmaz diyim birdaha derse sevgilim var derim nasıl fikir knk😂
Üf fena 😂 eğer bişeyler olursa sonucu bana yaz o kadar yardım etmeye çalıştıkk
Çok sağol gerçekten 💙 dinlemek istersen her zaman anlatırım 😂
ahahah Tamam mesajdan yazarsın 😂
Çok Teşekkür ederim💙
Rica ederim ne demek yazarken sıkılmadım
Sevindim 🤗