• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Balik burcu kadinlari ve kizlari sorum sizlere ve bilen insanlara?

ultraslangs51
ultraslangs51 Takip Et
Xper 6 Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Balik burcu kadinlari ya da kizlaei eşlerini aldatirlar mi bu burçtan olan diziler eslerine sadik olurlar mi? Aldatan bir burcudur?
Balik burcu kadinlari ve kizlari sorum sizlere ve bilen insanlara?
Cevapla
Dizi Soruları Aldatma Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • japonkupelisi
    japonkupelisi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    balık burcu iki arkadasım var ama ikisinin tek ortak yanı sıpsevdi olmaları. kendilerine ilgi gösteren herkese hemen aşık oluyolar akıllarını çelmek çok kolay. yalnız arkadaşlarımdan bir tanesi ilişkilerinde hastalık derecesinde aşık ve sadık olurken diğeri tam tersi. bugun sevgilisinden ayrılıp yarın baska birine asık olabiliyor. hatta sevgilisi varken baska erkekleri sıraya diziyor kız resmen. ama söylediğine göre eskiden bir çocuğu cok sevmiş bir kaç kez aldatılmış falan. ondan sonra da dikiş tutmamış hiç bir ilişkisi. bütün erkeklerin anasını satayım kafasında bir kız.

    1
    2 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Yorumun güzelmiş beğendim;) o zaman her kadim farklı herkes ayni değil cvb i cikiyor buradan birde hoslandigim kişiye acilmadan önce eski erkek arkadaşından neden ayrilmis konumu sorayim sence ya da daha önce hic aldatildin mi diye?

      Yorumla
    • japonkupelisi
      japonkupelisi
      +1 yıl

      bence gerek yok ya hiç birine tanıdıkça tanıdıkça güvenip güvenmeyecegini farkedersin. birazda risk almak lazım. =)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • cerenkumsal
    cerenkumsal Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 40%
    +1 yıl

    balık burcu duygusaldır. her insanın duygularını tatmin etmezsen edeene gider. b elki balık burcu bu konuda daha hassasdır. aldatır demiyorum. zaten balık burcu kıvırmakta baya da zorlanır. aldattı diyelim. pişman olur acı çeker.

    0
    7 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Duygularini tatmin etmeyi tam olarak anlayamadım bira daha acarmisin, ilgi göstermek gibi mi

      Yorumla
    • cerenkumsal
      cerenkumsal
      +1 yıl

      evet tam olarak öyle. bir kız için özellikle. ilgi görmeyi her insan ister duygusal bir insansa hele

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Anladim ama ya vakti olmazsa calisiyor aksama kadar yorgun gelmiş eve yatmasi lazim bu gibi durumlar da olabilir? Öyle durumları anlama lazim kadinin hemen disarda yakisikli biri gordumu konuşmak flortlesip aldatmak ne...

      Yorumla
    • cerenkumsal
      cerenkumsal
      +1 yıl

      yolda giderken bir buket çiçek almaya da mı vakti yok? balık burcu insanı küçücük şeylerden mutlu olur. bir kutu çikolata al yeter. aynı zaman da bu erkeklerde de var. ilgi görmesen sen başka kıza bakmıcan mı ya da söyle diyim sohbet bile etmiyosunuz. dertleşmiyosunuz. hayatında öyle bir insanı aramaz mıydınız

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Haklisin galiba da... Çikolata ne onu anlamadim balik burcu kizlari cikolatayi mi çok seviyorlar çikolata hediyesi biraz garip ornek olmamis mi sence de çiçek kabul ama çikolata aldim canim buyur demek :) ;)

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ben bu çikolata olayini cozdum benim bir huyum var bir şey aklima takildimi öğrenmeden rahat edemiyorum.. Neden çikolata al dediğini buldum... Siz kuşlar regl adet görüyorsunuz ya hani iste o donemde çikolata yirseniz agriyi biraz kesiyormus sinirleri toparliyormus bu yüzden mi... Yine de şu an için çikolata almak doğru olmaz valla kafamda parçalar kitap iyi boşver ask romanlarından bir tane alirim tamam iste...

      Yorumla
    • cerenkumsal
      cerenkumsal
      +1 yıl

      nedendir bende bilmiyorum ama çikolata cok başka bir mutluluk sevmeyen bir kız bile o çikolata dolu kutuyu cok sever :)

      Yorumla
  • __Vintage__
    __Vintage__ Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 45%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Hepsi, kendilerinin bir karakter sahibi olduğunu iddia ederler.
    Fakat hiç birinin karakteri yoktur ama karakter sahibiymiş gibi konuşurlar.

    Hatta öyleler ki; şerefsiz olduklarının dahi farkında değillerdir.

    Bazen, ayakları neden yere basmıyor; nasıl bu kadar mal olabiliyorlar diye tekme - tokat dalasınız, kafasını kaldırım taşına vura vura öldüresiniz gelir..

    (Genelleme için elimde yeterli denek sayısı var)

    Evlerden ırak...

    0
    0 Yorumla
  • PewDiePie
    PewDiePie Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    Ben akrebim var mı akrep ;)

    Kıskanmadı kıskanmadı sana bir şiirler anlatım bu kibiri ılmamayı

    Ne kadar kibiri dursada
    Bardağın önüne eyilir çaydanlık
    Öyleyse bu büyüklenme niye
    Ne bu kibir, bu gurur niçin?
    Mütevazi ol, hatta bir adım bile
    Geçme gurur kapısından.
    Bardağı insan bunun için
    Öper daima alnından...

    (-_^}.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

19

Cevap

3

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Karakterle alakali bir durumdur. Burca gore yorum yaparsam bende balik burcuyum ve gerek dostlarim olsun gerek cevremde deger verdigim baskalari asla ihanet etmemisimdir. Sevgili konusunda bir kez bile kaldirip basimi baska birine bakmayacak kadar sadik kaldigim oldu. Halada oyle. Ama kotu yonunu soracak olsan cok saf oluyoruz. surekli hayaller pesinde kosuyoruz ve sonu hep hayal kirikligi oluyor diye uzuluyoruz. Buda cok duygusal olmaktan kaynaklaniyor.

    1
    3 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Haklisin ama aldatan da varmis balik burclarindan...

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Birazda genel olarak çok küçük bir şeye dahi aglarmis balik doğru mu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ay hemde nasil. Cok sulugoz oluyoruz. Aldatanlarini bilmemde ama cok baglanirlar yani yapilarinda vardir o yuzden cok azi aldatir.

      Yorumla
  • ebrugns
    ebrugns Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    ben balık burcuyum şahsen biri aklıma girerse dönüpte başkasına bakmam ne olursa olsun genelde balık erkekleri aldatır kadınları değil :)

    0
    5 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ya bilmiyorum kafam karisti birçok gazi var yorumlarda herkes bir şey yaziyor bilemedim sadik olurlar yani gözü disarda olmaz diyorsun...

      Yorumla
    • ebrugns
      ebrugns
      +1 yıl

      kesinlikle bir kere sevip bağlanırsa zor vazgeçer

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      İnşallah dediğin gibi olur... Ama aldatani da çokmuş keski hepsi senin gibi olsa;)

      Yorumla
    • ebrugns
      ebrugns
      +1 yıl

      sana şöyle deyim karakterlede alakalı ama ona gerçekten güven verirsen her açıdan rahat hisettirirsen kesinlikle yapmaz :)

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ben zaten yapmam ole bir şeyde ona guvenmem lazim erkekgin aldatmasida kotu de kadinin aldatmasi çok korkunç oluyor kadim o sonuçta özel olan o sana yaptirmayip baskasiyla kotu geliyor kulağa allah korusun...

      Yorumla
  • gulsahcadi
    gulsahcadi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 45%
    +1 yıl

    kızlarını bilmem de erkekleri hiç çekilmiyor vallahi.

    0
    9 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Erkeklerinden bu arkadaş vardi aynen ya gicigin teki oluyorlar biraktim bende arkadadligimi. Da bana kizlari lazim ben yengeç burcuyum ve en iyi balik kizlariyla anlasiyorum... Sen ne burcundansin?

      Yorumla
    • gulsahcadi
      gulsahcadi
      +1 yıl

      ben koç :D

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Koç gibisin maşallah :) madem sen buldun bende guleyim ;)

      Yorumla
    • gulsahcadi
      gulsahcadi
      +1 yıl

      koç kadınını soraydın keşke :D

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      İsime yaramiyorda merak ettim koç ladini nasip aldatir mi?

      Yorumla
    • gulsahcadi
      gulsahcadi
      +1 yıl

      aldatmaz.

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Yengeçler anlasirmi koç burcu peki baliklari pek sevemedim ben
      ..

      Yorumla
    • gulsahcadi
      gulsahcadi
      +1 yıl

      o kadarını bilemiyorum :D

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Balik kadinlari hepsi ayni olacak değil ya...

      Yorumla
  • Semakara1
    Semakara1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 38%
    +1 yıl

    Burçla alakası yok. Burçlar insanları en fazla %9 etkiler. Karakterle alakalı

    0
    4 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Tamam peki sen eşini aldatcak olsan ne yüzden aldatirdin?

      Yorumla
    • Semakara1
      Semakara1
      +1 yıl

      Aldatmazdım ☺️ anca işte çok ilgisiz kalırsa kötü davranırsa ayrılabilirdim

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      En doğrusu ilgisinden kausuut üne kadar yani yay yorgun geliyorsa eve yuatip uyuyacak napsin:))))

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ya gerçekten de balik sevdiği tam seviyormus anladim artik...:)

      Yorumla
  • HCupcake
    HCupcake Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben balık burcuyum. Aldatmam çunkü kendim aldatılırsam çok fena olur.

    0
    1 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Keşke her kadim senin gibi düşünse... Çok aldatan da varmis bu burcun kizlarindan...

      Yorumla
  • xomrex
    xomrex Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    balık kadını duygusaldır önem verir sadıklara balık erkek sevgilim vardı aldatmıştı o ayrı tabi

    0
    2 Yorumla
    • Riccocca
      Riccocca
      +1 yıl

      Balık erkeğiyim aldatıldım , kova kadını sağolsun

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Peki bir balik kadini neden aldatir...

      Yorumla
  • zerol
    zerol Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Evet kadın balık burç erkek ten aldatır tabi ki arkadaşım vardı aldatiyormus erkeği

    0
    21 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Deme ya hoslandigim kiz balik burcu biraz flortoz olurlarmis, napsam acaba ya şey sorcam peki neden aldatiyormus aradigi neymiş te disarda aramis evde bulamamis, sebebi neymis

      Yorumla
    • zerol
      zerol
      +1 yıl

      Şey çekici erkekler den hoşlanır hisleri değiştir her zaman gibi ve hep marka kıyafetleri giyer. Bazen unutkanlık var. Sevgilisi varken baksana karşı çıkınca çekici ve yakışıklı erkek ten hoşlanır bayılır sevgilisinden ayrılıp flört lesiyor

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      cevap verirmisin merak ettim ya lutfen... Ogreneyim ki o hatayi bende yapmayayim balik ladini neden aldtmis...

      Yorumla
    • zerol
      zerol
      +1 yıl

      Ya çekici yakışıklı varsa bayılır sevgilisin den aldatır

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Sadece flortlesiyor mu o zaman gene iyi yatmasi çok kotu bir şey ya oda kotu de yatmistir belki de...

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Peki heyecan aradigindan mi aldatmis esi ogrenirse nolcak ya da aynisi ona yapilsaydi ne düşünürdü...

      Yorumla
    • zerol
      zerol
      +1 yıl

      Aynen ya esin den öğrendi tabi ki dovdu zaten yine kiz boşanmak istedi ve boşandı çekici erkeklere hasta vallah deli balık böyleymis. Gizlenir yaparlar

      Yorumla
    • zerol
      zerol
      +1 yıl

      Heyecan verici hemde çekici erkek varsa sevgilisi den ya da kocasın dan aldatır kesinlikle. Ama çok konuşkan değil mi hem de kendini beğenmiş gibi birsey

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      İyice napcam yani gözünü mu kapayayim yolda yürürken rakamdan is cevirirse asla affetmem onu per perişan ederim aska mutlu olmasına izin vermem ben varken benimle ilgilensin divmekle nereye kadar bu baliklar biraz... Hastasiymis i zaman kime sirsam aldatiyir diye ya da aldatmis diyor ne kadar kotu bir şey ya...

      Yorumla
    • zerol
      zerol
      +1 yıl

      Doğru çok kötü birsey ben de yaşadım 2 kez erkek balık burç zaten ama aldatıldım Bile.
      Ama sen de çekici ve cok yakışıklısın değil mi

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Erkek balik burcu mu aldatti seni 2kez ben yengeç burcuyum yakisikli sayilirim yani oyleyim bilmem kozlar karar versin

      Yorumla
    • zerol
      zerol
      +1 yıl

      EveT 2 tane erkek beni aldattı ama bayan burç balık daha fena.
      Yakışıklıysan iyi onu seni daha çok sevdirmeye çalış ben ce.

      Yorumla
    • zerol
      zerol
      +1 yıl

      Ben de olsam yakışıklı ve çirkin ne olursa olsun umrumda değil sadece kalbi temiz ve beni sevsin yeterli bir de saygı ağır adam bayılırım ben.

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ya orta derecede yakisikliysam nolcak disarda yakisikli birini buldu hemen aldatirmi nasip bir burç muş ya bu bole

      Yorumla
    • zerol
      zerol
      +1 yıl

      Bilmem bayan burç balık böyleymis. Tuhaf dimi ben de alıştım artık yapacak birsey yok

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Öyle şey mi olur ya aldatilmanin da alisilmasi mi olur insanin zoruna gider ne o oyle... Yok istemem evlenmeden ince kesin tembihlerim ben beni nazil ve ne anlarda anlasin yaparsa gerisini o dusunsun istemem öyle...

      Yorumla
    • zerol
      zerol
      +1 yıl

      Aynen çok geç anlayacak ve düşünecek kesinlikle pişman olacak ama arkadaşım 31 yasına girecek biraz da anladı

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Çocuk varmiydi peki...

      Yorumla
    • zerol
      zerol
      +1 yıl

      Hayır yok

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      İyi bari çocuk olsa kotu olurdu...

      Yorumla
    • zerol
      zerol
      +1 yıl

      Tabi ki :) neyse bol şanslar ve dene bastır ;) beni eic secer misin

      Yorumla
  • -Selly-
    -Selly- Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Yine saçma bi' soru daha..

    Bunun burçlarla ne alakası var allasen, açıklasana bi' !

    0
    4 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Burçlar çok şeyi ifade ediyor insanların kişiliğini biraz olsun biliyor.. m tamam kabul ediyorum bende çok inanmak ama burç bahanesiyle merak ettiğim soruyu öğrenmeye calisiyorum internete vaktim biraz flortoz olurlarmis balik burclari...

      Yorumla
    • -Selly-
      -Selly-
      +1 yıl

      Herkes aynı mı sence?

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Hayir değil tabi ki de ancak genel özelliğiyle benzer mesela balik burcu duygusal alingan ve 6. hissi kuvvetli olurmuş daha çok özelliği var tabi de bu saydiklarimdan sende hic biri yok mu yani...

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Senin burcun ne?

      Yorumla
  • sedaEgee
    sedaEgee Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Karakterle alakası var burçla değil ama balık hep huzursuzluk cikarir

    0
    0 Yorumla
  • turunç8
    turunç8 Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    5 tanesini aynı anda yürütürler :D fenadır ya balık kadınları

    0
    12 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ne geçiyor ellerine boyu uzuyormu...:) cidden balik ladini neden aldatiyor bu kadar... Sen ne burcusun?

      Yorumla
    • turunç8
      turunç8
      +1 yıl

      Bir sürü arkadaşım var balık. Şöyle söyleyeyim , sevgilisi varken 5 tane ayrıyeten takip eder oyşşş kankaaa şöyle şöyle bir çocuk var ölürsüüün diye ben böyle bakarım: -.- sevgilisi yokken de bulduğuyla konuşur, takılır yani. Ben başak burcuyum.

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Boylelerini hic sevmiyorum ya 1tanesi beyine yetmiyor kizma amma gurup mu yapacakmis rivbe tövbe ya sogudum bu balıklardan basak burcunla mi denesem oda b le basliyor...:)

      Yorumla
    • turunç8
      turunç8
      +1 yıl

      dene de gör a.. töbe neyse.

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Kardeşim yanlis anladin sana için demedim başka basak burcu mu yok. Sadece anlaşabilir miyim diye sen neden kizdun tövbe neyse dedinki simdi...

      Yorumla
    • turunç8
      turunç8
      +1 yıl

      başak burcu sıkıntılıdır kardeş ondan dediydim üstüme alındığım yok :D

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Tamam. saol kardeş balik koz arkadasin var mı hic

      Yorumla
    • turunç8
      turunç8
      +1 yıl

      var dedim ya onlardan yola çıkaraktan konuşuyorum

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ya kardeş kizma ama bisey sircan herkes ayni olmaz yani biraz hani derlerye kasar bu kiz diye o kizlardanmi arkadaşların nasip giyinirler...

      Yorumla
    • turunç8
      turunç8
      +1 yıl

      gösterişi severler. bir balık arkadaşaımı eski sevgilimle tanıştırmıştım çocuk bana arkadaşında biraz kaşarlık var demişti :D Ben iyi anlaşıyorum ama konuşkan sempatiktirler, erkekleri etkilemeyi de bilirer ani

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Anladim gözleri disarda onlar sayılmaz ama balik bastan kokarmis belli yani bile bile de onlarla evlenmek o kadar da değil yani

      Yorumla
    • ciko70
      ciko70
      +1 yıl

      En sadik burc balik kadinidir

      Yorumla
  • kişiliksizz
    kişiliksizz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    balık burcuyum sadığımdır. ama aldatmak istesem aldatırım burçla ilgisi yok

    1
    25 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Peki neden aldatmak istersin yani ona gore davranayim soyluyecegin şeyleri yapmayayim diye bir balik neden aldatir...

      Yorumla
    • kişiliksizz
      kişiliksizz
      +1 yıl

      sen kızı çok seviyorsun galiba? ben aldatmam ya balıkla ilgisi yok :D aldatırsam aşırı ilgisizlikten ya da aşırı hakarete uğradıysam aldatırım

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Sevmek ne demek sana soyluyecem oma sakin sasirma ben varya çocukluktan beri ona biliyorum seviyorum oluyorum sörf redderde arkadasligimiz biter diye sevdiğimi bile soyluyemiyorum ama artik zamanki geldi çünkü insan uzak olmaya dayanamıyorum onun sesini duymayinca mutsuz oluyorum onu görmeyince zaman geçmiyor... Son olarak şöyle söyleyeyim diyelim ki beni sevgili olduk ve benimle yatmak istiyor öyle birisi değil de. Diyelim ki mesela bacaklarini acti gel askim dedi ona zarar vereceğinden dolayı asla yapmam kendimi tutarim sevişir birakirim sonra o neler yas#yacak onu Düşünürüm ailesi ogrenirse ne düşünür diye onu asla kurmak uzmem hangi erkek dayanır o anda ama ben dayanieim sanma ki çekingen utangaç biriyim ondan özel bir gün evlenince sonuna kadar mutlu ederim onu ornek biraz kaba oldu ama kusura bakma artik i derece seviyorum bilmem anlatabildim mi?

      Yorumla
    • kişiliksizz
      kişiliksizz
      +1 yıl

      gerçekten böyle seviyorsan helal sana. ama açılmazsan çok pişman olursun açıl onu elde etmek içinde yıllar geçsin peşinden koş. aldatmaz kardeşim merak etme. kızın kişiliği oturmuşsa aldatmaz

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum ama acilamiyorum bir tek evini biliyorum ve disari cikinca rastgele karsilasmis gibi yapip konuşuyorum numarası yok yani sokakta numarasini istersem nasip olur ya da bir yerlere davet etsem cafeye olan orda acilsam sence nazil yapmaliyim yani sen serap ol ben de okanim sana nasil yaklasmaliyim ne demeliyim... Yolda karsilastik cvp?

      Yorumla
    • kişiliksizz
      kişiliksizz
      +1 yıl

      çocukluktan beri tanışıyorsunuz o zaman? oda seni az çok arkadaş olarak seviyodur dimi? nerde oturuyosunuz mahalle falan mı? oturulcak bir yerler varsa etrafında gelsene oturalım söyle falan. ya bence ben sevmem böyle numarralı al karsına konuş. ha seni tanıyorsam veririm numaramı

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Taniyorsun cikmadik ama konuşuyoruz zaten balik burclarin hisleri çok kuvvetli olmaz mi hemen anlarsin yalan v. b kotu mu iyi mi biri olduğumu mahalle de o 3. Katta oturuyor biz tasindik farklı apartmana aramizda biraz mesafe var mahalle Lee farklı yakinlarinda var gibi carsida çok cafe carsi tarafına gideriz bence ona soylesem cikmayabilir evinden ama numarasini takip bulusalim surda desem yelniz geleceğinden daha iyi hisseder kendini daha cikmiyoruz birlikte cafeye mi gidelim... Ama en Lisa zamanda soyluyecem asigim ona keşke sana anlattigim gibi obada bu kadar rahat anlatabilsem kendimi utanmadan...

      Yorumla
    • kişiliksizz
      kişiliksizz
      +1 yıl

      ilk numarasını al sonra mesaj atarsın ya korkma sonra pişman olursun

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Çok korkuyorum cekingenim biraz alisik değilim yani ya geceler de kalirsam... Yengeç burclari sadece ciddi ilişkiler peşinde koşarlar flört onlara gore değildir benimde ilk askim da serap son askimda onu sevmekle geçti geçiyor hayatin onu kazanamassam yikilirim... Bana yardim et desteklerken belki bu güvenle acilabilirim kim bilir belki se o da bekliyordur uzun zamandır öyle değil mi kozlar teklif etmez diye soyleyemiyordur da...

      Yorumla
    • kişiliksizz
      kişiliksizz
      +1 yıl

      bak şimdi 3 sene boyunca birini platonik sevdim aslında söyleseydim onun bana karsı bakış acısı değişecekti. ama söylemedim ve bana arkadaş gözüyle baktı. eğer sende söylemezsen sana arkadaş gözüyle bakacak söylersen seni şöyle bir tartacak onun kafasında ilk önce olur ya da olmaz ama sen pes etmezsen ve balık burcu olduğu için etkilenir onu kazanmak için her seyi yap. karsılık verecektir :) belkide o da sana karsı boş değildir. açılmazsan bu işi unut gibi bir şey. al karsına yüreklice konuş onu ne kadar sevdiğini anlat. bu işler böyle. sakın unutma elbet bir gün kazanırsın onu :)) bol şanslar en kısa zamanda açıl

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Size çok tesekkur ederim yaziyi okudum ve bana güven verdi haklisin arkadaş olarak değil de artik sevgili olarak kalmak istiyorum onun gözünde haklisin bekliyordur belki de kimbilir ama nereye kadar beklixek değil mi artik zamanki geldi... ah çekingenliğin olmasa ne güzel olurdu...

      Yorumla
    • kişiliksizz
      kişiliksizz
      +1 yıl

      yerinde özgüven iyi bir şey :) inan farklı gözle bakacak sana. rica ederim merak ederim ben kızın düşüncelerinii burdan belirt lütfen :) sakın vazgeçme

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Bak anlaşma yapalim ben söylemeden önce sen bana biraz daha destek ver acilirsam ne kazanirim şöyle güzel şeyler olur diye, güvenin yerine gelince de bende yarin acilip düşüncesini sana soylerim...

      Yorumla
    • kişiliksizz
      kişiliksizz
      +1 yıl

      güvene falan ihtiyacın yok ki senin senin güvenin yerinde aslında sen sevdiğin kızın karsısında ezilip bükülüyosun o kadar :) bu da gayet normal adamlığına ver. ya git pişman olma söyle.

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Hadi bakalim inşallah kotu sonuçlanmaz... :) belki de hayal ettikgim güzel anlari yasayyicam onunla yüz yüze konuşup onun kahramanı olabilirim... Çok heyecanliyim daha şimdiden kesin düşer bayilirim ben ya karsisinda.%%)

      Yorumla
    • kişiliksizz
      kişiliksizz
      +1 yıl

      inşallah :) evrene mesaj göndeer sonucu belirt

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Bildircem söz. Ya ben galiba yapamiyacagim ya benim için zok zor ben kendime de kiziyorum ben ne istiyorum biliyormusin hem karnim doysun hem pastam dursun ayni o hesaptan...

      Yorumla
    • kişiliksizz
      kişiliksizz
      +1 yıl

      belki kıız ya da yarın sen ölüceksin manyakmısın ölüp gitmeden söyle kurtul sonuç olumsuz olsa bile içinde kuşku kalmıcak oh diyeceksin takma bu kadar ya

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Allah korusun nazil takmayayim ya cikmiyor ki ah bu söylediklerini konuştular ikizi bir görse beni hic birakmazda iste...

      Yorumla
    • kişiliksizz
      kişiliksizz
      +1 yıl

      ikizi mi var kızın :D

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Yoksa sen serapmisin kardeş söyledim mi yoksa serap serap seni seviyorum hem de cokkkkk:) saka saka söylemesi bile guzelmis...:) ;(

      Yorumla
    • kişiliksizz
      kişiliksizz
      +1 yıl

      neyse yarın söylersin :D

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Hehe çok güzel ya :) yok abasi var 2tane :) hahae

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Tamam da isin yoksa konuşsan biraz daha serapla konuşmadan önce heyecanimi giderken lazim sende kizsin sonuçta tabi senin içinde zarari yoksa başka şeylerden de konuş sikildiysan önemli değil... konusalim mi

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Pardon ya cep telefondan yaziyorum görmedim skldiysan ne demek istediğimi anladin iste konusalim diye...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    yükselenim balik. cok sadik birisiyim bu yüzden kaziklarida yiyen benim :D

    1
    10 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Benim tavsiiyem yengeç burcu erkekgi bul kendine severse hayati boyunca aldatmaz sen ne istersen yapar kullan olur ayrıca romantik duygusaldir sana güzel sözler söyler ilgi gösterir kendimden biliyorumyeyengeç burcuyim ayrıca son olarak halden anlarim kadinlaru tanirim... Halden anlamak ne gelirse aklina...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evet su grubu burclari tam bana göre cok iyi insanlar oluyorlar

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Evet biliyorsun iste o zaman ne duruyorsun yeni asklara yelken acmanin zamanki gelmedi mi sence de yalnizlik nereye kadar seni seviyorum cümlesini en son duyali ne kadar çok zaman geçti değil mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      cirkinimde cirkinim :D

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Çirkin olman ya da çirkin olarak formen kendini bu sadece özgüven eksikliğinden kaynaklanır herkesi allah yarattı çirkin güzel yoktur kendine bakan kendine bakmayan insanlar vardir... Bu birrrrr dur daha bitmedi, çirkin olman daha iyi yani bir erkek eğer ki diş güzelliğe bakiyorsa onun amaci farkilidir seni kullanmak istiyordur senden faydalanıp isini görüp seni yari yolda sap gibi bir akan insandır ondan uzak dur önemli olan kişi bin iç güzelliğidir huyludur düşüncesidir emin ol sana bir makyaj yapip gizelyeni kıyafetler alinsa saclarina temizliğine genel olarak bakimin yapildigi zaman emin ol o güzelim diye geçinen birçok insandan daha güzel olursun tercih edilirsin buda 2222²... ?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ben bakimliyim hemde cok :D süslüde sayilirim :D ama yüz hatlarim iste yüzüm genel olarak cirkin :D özgüvenimin eksikliginde okul yillarimda baslayip hala devam eden insanlarin beni dis görünüsümle yargilamalari beni bu yüzden ezip cirkinligimi yüzüme vurmalari

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Peki yüz hatlarin derken bir kaza olan mi gecirdin bence sen güzel birisin ama farfinda değilsin güzelliğinin yani yüz hatlari derken senin de gözün yükseklerde olmasin erkekler çok mu yakisikli disarda bir suru bakimsiz serseri insan dolasiyor senin yapman gereken seni en iyi anlayacak olan yengeç burcu erkeğiyle ilişkinin başlat o halden anlar seni çok mutlu eder iz güvenin yerine gelir seni his kurmaz sever ilgiye boğar seni istediğin şeyleri onda bulabilirsiniz ben yengeç burcuyum kendimden biliyorum...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      cince konusuyor gibiyim :D ben yasadim sonucda sende beni görsen kacardin emin ol mesajima bile cevap vermezdin

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Nazil yani ses tellerinde mi sorun var şöle neyin var neden bu kadar kendini sevmiyorsun hiçte bile neden kacayim sende insansin ne problemin var beyini sevmiyorsun?

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ben seni cok merak ettim fotoğrafın i gosterirmisin bana bakalim sen çok güzel birisin inan bana güzelsin sen guzellllllllllllllll

      Yorumla
  • Kuralsiz49
    Kuralsiz49 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Balık burcu erkeğiyim ve gizem dolu olduğumu düşünüyorum.

    0
    1 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ne gizemi en çok aldatan burç sensin;) haha

      Yorumla
  • lonelyboy25
    lonelyboy25 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    ben balık burcuyum ve ben eşimi asla aldatmam gibime geliyor.

    0
    1 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      İnternette biraz flortoz olur diyor acaba bir balik burcuyla ilkskimi baslatsam mi ki sevdiğim hoslandigim kiz balik burcu

      Yorumla
  • Kendincee
    Kendincee Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kendimden yola cikarak cok sadiklarrr

    1
    40 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Eminsin değil mi kesin sadiklar mi eşlerine hoslandigim kiz balik burcu bende yengeç burcuyum ve ben aldatmak asla ama balik aldatmazddeğil mi uyumlu olurmuyuz biz

      Yorumla
    • Kendincee
      Kendincee
      +1 yıl

      Uyumunuzu bilemem ama balik sevdigi kisiye cok sadiktir

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ya hazir sen balik burcusun seni yakalamiskan bana yardim et sence balik burcu bir erkekten ne bekler nasip bir erkek ister 2. Side balik burcu hediyelerden hoslanirmi ona hediye aksam da bir yerlerde biraz konuşabilir miyiz desem ne der yani sana dedimi varsayarsak sen olsan ne dersin yolda karsilastik merhaba lastik sana hediye aldim kabil edersen beni sevindirirsin serap dedim ve ardından vaktin varsa biraz bir yerlerde oturup konuşabilir miyiz dedim ne dersin böle biri dese ne dersiniz?

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Cevabin yok mu kuzum ya sende balik sim baliga nasip yaklasmaliyim..

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ne dedim de kizdin simdi yazmiyorsun iste baliklar hep bolyle havadan nem kaparlar... Çok kirilgan alinganlar...

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Sizi duygusallar sizi siz dünyaya sanki ağlamak için gelmiş gibisiniz herşeye de aglanmaz ki

      Yorumla
    • Kendincee
      Kendincee
      +1 yıl

      Kardesim delinmisinnorda bir ton sey yazmissin gormedim sonrada beni duygusal sen soylesin siz boylesiniz ilan etmissin cok komik ya :))))

      Yorumla
    • Kendincee
      Kendincee
      +1 yıl

      Konusmayi kabul eder ama sende bildigin gibi cok duygusaliz o yuzden en ufak incincegi birseysoylemee

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Soyleyemiyorum bu balik burclari hic evden cikmazlar mi ya evinin önünde bekliyorum bari bakkala ekmek almaya CIK markete fkan ne bileyim ciksa konuscam numara sini isticem yeter artik ya onsuzluga dayanamıyorum çok seviyorum içime oturdu resmen ya. Hep aklimda sürekli onunla konuşmak istiyorum napip edip o telefon numarasini alman lazim ama evden cikmiyor.. Çok evcil güzel bir şey ama disarda hep pislik kötülük var iyi de yapiyor ama bari simdilik bir numarasini alayim sonra yine gursin evine arada cikariz yeter... Of of... CIK artik ya aksam oldu... sende boylemisin?

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Haklisin yazilarim için özür dilerim napayim çok yalnizim konuşmaya ihtiyacim var... Serapi göremiyorum sinirlerin bozuk bu yüzden kusuruma bakma... Hem baliklar yardımsever olurlardi hani bana yardim edermisin kendince ismini bilmiyorum benimle konusurmusun yalnizligimi giderirmisin siz bende sana yardim ederim zor duruma dustugunde... Çok yalniz hissediyorum kendimi artik hayaller kurmaktan çok skldm gerçek hayata dönmek istiyorum... Help me!!!

      Yorumla
    • Kendincee
      Kendincee
      +1 yıl

      Evet bence cok evcimenim genelde boyleyiz :)

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Peki senden numarani bir erkek nazil istemesi yani ne dese mutlu olurda verirsin numarani?

      Yorumla
    • Kendincee
      Kendincee
      +1 yıl

      Ben hic bir erkege numara vermem gelip benden numra isteyenide terslerim. Ya arkadasiyla tanis onlardan ulas ya da face turu birsey varsa oyle ulas. Yoksa yanina gitsen biri de gorebilir onun icinde guzel olmaz ve vermeyedebilir. Yasi kac serabin?

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      21 yasinda benimle yani ama onunda bana ilgisinin olduğunu düşünüyorum konuşurken yolda karsilasinca gülümsüyor ne vileyim belli ediyor yani peki face kullanmuyor, ona nazil yaklasicam numarasini isteme yerslerdim diyorsun bir tane arkadaşı vardi benim bildiğim konuda bulamam çok zor tek bildiğim evleri bizim yollar önce çocukken oturduğumuz evin yani nazil yaklasicam evinin köşesinde bekliyorum gecen sans ya cikti bakkala diye napiyosun okan dedi konusuyor da yani sokakta mi acilayim numara şart mesajla bir yere davet ederim diye düşündüm sen de baliksin sence ne yapmaliyim sana yapilmasini istersin bu durumda?

      Yorumla
    • Kendincee
      Kendincee
      +1 yıl

      Ha tamam yasi kucukndegilmis o zaman bakkala falan cikarsa yani gorursen ya senle bisey konusabilir miyiz bir dk de o arada iste ya yanlis ama kotu niyetli degil sna daniscagim seyler var ve surekli gorusemiyoruz sana ulasmak icin telefon numrani istesem de

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Çok güzel ya bunu beğendim bu cümleyi soyleyecem haklisin güzel bir şekilde dilemek önemli bence...:) tesekkurler... Hediye de aksam mi acaba küçük zevkli bir hediye nasip olur hediyelerden hoslanir mi sen olsan hediyeyi kabul edermeydin?

      Yorumla
    • Kendincee
      Kendincee
      +1 yıl

      Bence hediye icin erken bir mesajlasin onu ikinci plana sakla. Ama ben kucuk * anlamli hediye olsun isterim

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Mesela iimizin isimleri yazili ortada da kalp olan bir altin kaplama boyuna takilan neydi o onlardan yaktirsam nazil olur...

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      ya da ask Romano hediye etsem

      Yorumla
    • Kendincee
      Kendincee
      +1 yıl

      Kolye turu birsey guzell

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Hem küçük olduğundan ailesinden gizli odasina götürebilir hediye paketi aksam büyük ailesi annesi demicekmi kizin bu ne boyle kirmizi kutu diye... ? :);)

      Yorumla
    • Kendincee
      Kendincee
      +1 yıl

      Kesinlikle :)

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Yarin bu isi bitircem yok olmucak böle kafaya koydum artik bende mutluluğu hakediyorum sevgiyi sevilmeyi...

      Yorumla
    • Kendincee
      Kendincee
      +1 yıl

      Umarim guzel olurrr :)

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Umarim isin yoksa beni biraz rahatlatmak amacıyla heyexani gidermek amacıyla konuşmaya devam edermisin benimle kendince bak seninle konuşurken ne güzel konuşuyorum takilmadan bir tek onda farklı oluyor...

      Yorumla
    • Kendincee
      Kendincee
      +1 yıl

      Cunku o hoslandigin kisi normal bu :))

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Senin erkek arkadasin var mı ya da evlimisin? Hep ben ben sktm seni kafani sisirdim kusura bakma..

      Yorumla
    • Kendincee
      Kendincee
      +1 yıl

      Evli olsam bu sitede olmam erkek arkadasim olsa burdan bir erkegede cevap yazmam aslaa. Biz baliklar sadigizz ;)

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Bunu duymak cok iyi oldu bak... İnşallah sende çok mutlu olursun baliklariin bir tek sevmedigim yönleri cok cabuk agliyorlar yani genel bir şey yok herşeye bende duygusalim yengecin ama o kadar da değil alingan biraz sanki sen bu huyun hakkında ne düşünüyorsun

      Yorumla
    • Kendincee
      Kendincee
      +1 yıl

      Cok kotu bir huy :)))) cok kafaya takariz bide en sacma ufak seyleri

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Sence bunu nazil giderebilirim yani basini omzuna yaslasam anlatsam bu uzulmen için bir sorun değil ki bak sen uzulunce beni de uzuyorsun lütfen unun gitsin canim hem sen beni uzmezsin ki lütfen üzme beni, simdi bak bana sil o göz yaslarini diyip yanagindan opsem faydasi olurmuş ki dikkate alirmibeni...

      Yorumla
    • Kendincee
      Kendincee
      +1 yıl

      Kesin ise yarar. Zaten o konuda en buyuk is sana dusuyo. Sen ona diycekdin surekli tskma birsey olmaz diye ne olursa olsun bu yani uyduruk bisey olsada

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Zaten ilgi ve sevgi istiyor balik başka ne isticek ki var mı bildiğin şefkat?

      Yorumla
    • Kendincee
      Kendincee
      +1 yıl

      Yokk

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Peki hayalci olduklari dogrumu sende sik sil uyumadan önce hayal kuruyormusun...

      Yorumla
    • Kendincee
      Kendincee
      +1 yıl

      Evett

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ya yukarıdaki yorunlari okurmusun balonlar gizlidenis cevirirlermis belli eetmeden... Kafam karisti biraz

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Baliklar

      Yorumla
    • Kendincee
      Kendincee
      +1 yıl

      Ben kendimi biliyorum cevremeki baliklarda da gormefim boyle bisey. Demek kikisiden kisiye degisiyoo. Sen kizin kisiligini zaten cozersin sorun yapma. Umarim mutlu olursunuz. Iyi aksamlarrr :)

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Saol sahada iyi aksamlar...

      Yorumla
  • Wilma25
    Wilma25 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41 , eic 42%
    +1 yıl

    Ben aldatmadım balık burcuyum

    0
    1 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Esin ne burcu?

      Yorumla
  • layekun
    layekun Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Balık burcuyum eşimi duygusal anlamda aldatdım

    0
    12 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Yani sadece etkilenip kaldiniZ mi yoksa ilişki yasayarak mi aldattiniz?

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ya size şey sorucam benim hoslandigim kizda balik yani siz esinizi neden aldattiniz ogreneyim de onu yapmatayim diye soruyorum balik neden aldatir... Cvp?

      Yorumla
    • layekun
      layekun
      +1 yıl

      Aşık oldum ve içimde öylece kaldı benle mezara

      Yorumla
    • layekun
      layekun
      +1 yıl

      Aldığı aradığı olmayınca fazla duygusallık mı benimki acaba❓

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Simdi birincisi sadece duygusal anlamda aldatmissin cinsellik yok bu bir nepze iyi... Ama yanlis bisey i ayri. 2. Si sende haklisin İDA ortada bulusmaniz lazim simdi belik burcunun biraz olsun tanima firsatim oldu. Balik sürekli ilgi beklermiş sevgi istermiş bu aradiklarini bulamayınca da aldatmaya yonelirmis ama adamda ne is yaoiyor bilmiyorum ama eve yorgun geliyordur yoruluyordur o da hakli sana vakit ayiramadan uyuyup kaliyordur. ona ilgi göster aldsak çare değil nereye kadar erkeklere pek güvenme ben biliyorum tanidigim birisi vardi eşini başka adamla aldatmis yatmislar adam da kayda almus kadina şantaj yapip bütün bileşiklerini neyi var neyi yok almus kadun naosin kocasi bilmemesi lazim mecbur sonra ona ne kötülükler ediyor eşine ilgi göster anliyacakrir seni esin ne burcu.,

      Yorumla
    • layekun
      layekun
      +1 yıl

      Başak

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Balik la basak pek anlaşamaz ki sen haklisin senin ihtiyacin olani en iyi yengeç verir halinden anlar olmazsa akrep ama tengecle mutlu olursun... Yine de aldatma ya yazik o adama kaç kez aldattin peki bulursunuz mu aldattigin kişiyle bir yerde yattin mi yoksa sadece mesjlastiniz mi seni seviyorum diye...

      Yorumla
    • layekun
      layekun
      +1 yıl

      Eşimin yakını sadece pilatonik kardeş, ilerisi nemümkün

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      İyi öyleyse belli mi olur kardeş ateşle barut ne bileyim yalniz o adamda sende biraz ayip atmissiniz bari eşinin yakini olmasaydı uzaktan olan ne bileyim akrabası mi yoksa is arkadaşı olan mi?

      Yorumla
    • layekun
      layekun
      +1 yıl

      O adam ne alaka ya pilatonik diyoruz

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Pardon ne desydim ex sevgili ne o adam yerine... Tamam sen ilgi duymussun sadece... De bir kadim neden evinde mutlu olacagi erkek varken baskasina palatonik ask yasar ilgi duyar... Yani ben olsam evimde Esim varken napayim baskasini saril yatin servisin opusun mutlu edin birbirimizi... Ne gerek var ki...

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Değerini bil kocanin tehlikeli sulara girme bence bide çocuk varsa...

      Yorumla
  • hanzadehh61
    hanzadehh61 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    burccamı ınanıyorsunuz allah askına karaktersiz olan aldatır illakii

    0
    9 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Haklisin... Sana bisey sorcam sende balik burcusun galiba evde ne kadar vakit geciriyorsun yani hoslandigim kiz hic göremiyorum evden cikmiyor resmen sen de oylemisin?

      Yorumla
    • hanzadehh61
      hanzadehh61
      +1 yıl

      nerden analdn balık oldugumu :D

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      :) tahmin ettim, çok tatlisin, o değilde sende evde çokvakit geciriyormusun yoksa disari ccikargezemisin?

      Yorumla
    • hanzadehh61
      hanzadehh61
      +1 yıl

      insann havasına göredir ben gezmekten cok hzurlu bir ortamda olmayı seceriim

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      H uzurlu ortam da evin ailenin yeni tabi bak sana soru sorcam... Sana bir erkek nazil teklif etmeli ne demeli ve numarani nasıl isterse verirsin ancak...

      Yorumla
    • hanzadehh61
      hanzadehh61
      +1 yıl

      öyle bişiye cesaret edemz kibar bile olsa

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Bende ceserat edemiyorum iste peki biz hep yalniz mi kalicaz nail olacak basil konuscam serapla ben... Nazil ona yaklascam.

      Yorumla
    • hanzadehh61
      hanzadehh61
      +1 yıl

      orası sana klmışş

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Bende gereğini yapicam da iste serapa acilmadan önce seninle bir kizla konusurak heyecanimi gideriyorum seninle on hazirlik konusalim biraz daha... Zarari yoksa tabi senin içinde...

      Yorumla
  • SercanŞ
    SercanŞ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Balık Burcundaki Kızdaki O kafa kimsede yok :D :D

    0
    6 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ne anlamda gizli isler konusun da mi

      Yorumla
    • SercanŞ
      SercanŞ
      +1 yıl

      Ne gizli değişik tuhaf ne yapçağı belli değil seviyomum sevmiyomu kafa deniz gibi dalgalı :D

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Hadi ya sorunlu tipler o zaman bunlar... Zarari olur değil mi peki aldatir mi bu burç o kafa dalgali ya gider mi disari?

      Yorumla
    • SercanŞ
      SercanŞ
      +1 yıl

      Yokya Bunlar agııck gitme yeter he he de geç

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Valla sen bu isi cozmussun ama o zaman da ilgisiZsin denesin... Çok garip insanlar?

      Yorumla
    • SercanŞ
      SercanŞ
      +1 yıl

      Ya Bak ya sev değer ver değer veriyosun herşeyi yapıyosan o hala laga luga yapıyosa sal gitsin ya hiç uğraşma çünkü sen dünyaları denk getirsen mırın kırın eder nerde hırbo matrubinglere gidiyor bu balıklar :D sev değer ver kardeşim mırın kırın yapıyorsa yol ver gitsin

      Yorumla
  • Gül1997
    Gül1997 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Aldatmanın burcu olmazki kardeşim

    0
    14 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Haklisin ya bir kadim neden aldatir sence?

      Yorumla
    • Gül1997
      Gül1997
      +1 yıl

      Azgınlığından
      Belkide ilgisiZlikden

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ya korkuyorum ya allah korusun ya ilerde bana da yaparsa balik burcu kendisi ben hem ilgilenirim hem de onu mutlu ederim ama gözü disarda olmaması lazim...

      Yorumla
    • Gül1997
      Gül1997
      +1 yıl

      İlgilenirsen yapmaz
      Canını sıkma iyi olur :)

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ama bolede zoraki de olmaz ko neden ben onun eline bakicam hep ilgilenirken aldatmaz önceden erkekler aldatir di simdi kadınlar noldu bu kadınlara böle de anlamadim ki sen de kadinsin...

      Yorumla
    • Gül1997
      Gül1997
      +1 yıl

      Bilmiyorum bende anlamıyorum

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Boşver ya o aldatirsa bende onu aldatirim ama önce kendime bağlar asidi istediklerini yaparim gerekirse kölesi olurum sevipte hatasini anlayip pişman olduktan sonra herşey mükemmel giderken bende onu aldatirum olur biter ama çocuk oldu mu çok kotu ya evlerden orak allah korusun...

      Yorumla
    • Gül1997
      Gül1997
      +1 yıl

      Asla yapma intikam çok kötü bişey

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ama o aldatiyor ya napican gel karicim sana madalya mi takacam demeleyim yoksa eve dönerken mehter takimiyla davul zurnayla mi karsilasaydim onu...;) ;) allah korusun basima gelmedi de çok kotu bir şey önlemleri almak lazim ihtimalleri azaltmak lazim öyle değil mi...

      Yorumla
    • Gül1997
      Gül1997
      +1 yıl

      Ayrıl gitsin

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Aynen sen aldatirmisin eşini hic yoksa mutsuz olunca ayrılmak mi istersin

      Yorumla
    • Gül1997
      Gül1997
      +1 yıl

      Tabiki ayrılırım

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ama o seni aldatti sende ayni aciyi yaşatmak istemezmisin

      Yorumla
    • Gül1997
      Gül1997
      +1 yıl

      O o acıyı yaşatdı diye kendimide ezemem

      Yorumla
  • bayan_milena
    bayan_milena Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Her balık aynı değil ki...

    0
    22 Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ama geneli ayni değil mi benzerlikleri mutlaka vardır... Mesela sen gugüzel kelimeler duymak istemezmisin sevgisinden ayrıca seninle ilgilenmesini
      İstersin sürekli sevsin istersin kiskanc birisin bunlar gibi para da gözün yok sadece kaygisiz bir hayat kursun sana yeter sana bir yardim etsin ya da beni bir kere mutlu etsin sen onu 10 kere mutlu edersin... Yardimseversin evcil hayvanları sevmiyorsun. Hayalcisin yatagina yatar kitap olursun sonra hayaller kurarsin sürekli olmuyacagini bilsende güzel hayalller. asil olmadigin biriyle asla seks yapmazsin daha birçok bunun gibi bunlar yok mu yani sende kaç tanesini bildim sin olarak ta acik olmak gerekirse olmayacak şeylere ağla ya biliyorsun... Cevap?

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Evcil hayvanları sevrrsin sevmezsin değil yanlid yazmisim...

      Yorumla
    • bayan_milena
      bayan_milena
      +1 yıl

      Balık sevince tam sever bilirsin. Bağlanırsa bir kere, kopamaz bir daha. Yani gerçekten severse aldatması söz konusu değildir. Erkeğine ilah gibi davranır. Onu yüceleştirir. Yeter ki mutlu olsun der. Öyle işte.

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Evet iste bu yüzden balik burclarini seviyorum... O kadar az balik burcu kaldi ki herkese yetecek kadar yok bu yüzden acilen balik burcu bulmak lazim...:) ;)

      Yorumla
    • bayan_milena
      bayan_milena
      +1 yıl

      Bol şans ^^

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Tesekkurler yarin numarasini isteyecegim ve senin sözünü dinlemek isterim sende baliksin. Ve benziyor olabilirsin numarasini ne deyipte isteyeyim yani bir erkek senin numarani nazil istemesi biraz taniyorsun onu ama cikmadiniz hic sadece yolda konustunuz cvp?

      Yorumla
    • bayan_milena
      bayan_milena
      +1 yıl

      Sana nereden ulaşabilirim der ben de Whatsapp olabilir diyip numaramı veririm bu kadar basit :D

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Şöyle desem serap seninle konuşmam gereken konular var ama her zaman gorusemiyoruz numarani yazarmisin deyip telefonunu versem...

      Yorumla
    • bayan_milena
      bayan_milena
      +1 yıl

      "Seninle konuşmam gereken konular var ama her zaman görüşemiyoruz. Eğer senin için de bir sorun yaratmayacaksa, numaranı verir misin?"

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Güzelmiş senin söylediğin daha iyi ezberleyim ben en iyisi yarin bu is ya olucak ya olucak hadi hayirlisi tabi cekinmezsem... Karsisinda bakakalmassam... Ama daha önce konuştuk ben susuyordum bakakaliyordum yüzüne o hep konu bulup sorular sordu bana... Biliyor onu sevdiğimi de söylememiz bekliyor bence...

      Yorumla
    • bayan_milena
      bayan_milena
      +1 yıl

      Bence de :) Bekliyor işte kız, hadi bir cesaret :)

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Tamam acilacam yarin çok şey değişecek... Güzel keyifli günler bekle beni ben geliyorum..:) ;)

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ya hep benden konuştuk senin hic sorunun derdin yok mu?

      Yorumla
    • bayan_milena
      bayan_milena
      +1 yıl

      Hayır yok. Hayat mutsuz olmak için çok kısa.

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Vardır ya nazil yok ben okudum balonlar baskalarin sorunlar ini giderirlermis ama kendi sorunlarıyla ilgilenmezler mis ya da disa vurmazlarmis baskalarini uzmemek için varsa şöle düşüncemi soleyeyim sadece bende... Mesela annemle demi hic tartismiyorsun her kiz tartisir gibi...

      Yorumla
    • bayan_milena
      bayan_milena
      +1 yıl

      Hayır, ailemle pek aramız yok. Eskiden her şeyi kafama takardım, majör depresyon atlattım. Ve iyileşince artık hiçbir şeyi kafama takmayacağıma, kendime söz verdim. Şimdi hayat çok güzel. Bunu bozamam.

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Haklisin sakin bozma doğru yoldasin ne gerek var kafaya takmaya unut gitsin hayat dediğin ne ki gül eğlen dolu dolu yasa hep uzul uzul nereye kadar...

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Ailenle aram yok dedin ya çok Lisa anlatmak istersen eğer neden ayrisiniz sebep ne kim hayali kim suucluydu? Dinlemek isterim seni hem rahatlarsin sende içine atma benim icin...

      Yorumla
    • bayan_milena
      bayan_milena
      +1 yıl

      Gerçekten anlatmak istemiyorum, teşekkür ederim yine de.

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Rica ederim canim sen üzülme yeter... Hep mutlu ol geçmişi Burak geleceğe bak... Her zaman tüm güzellikler seninle olsun...

      Yorumla
    • bayan_milena
      bayan_milena
      +1 yıl

      Çok teşekkürler :) umarım seninde

      Yorumla
    • ultraslangs51
      ultraslangs51
      +1 yıl

      Yarin acilabilirsem cevap yazarim sana buraya... :)

      Yorumla
  • Sorup-cikmalik
    Sorup-cikmalik Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Tam tersi guzel oluyo.

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(7)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Balik burcu kadinlari ve kizlari sorum sizlere ve bilen insanlara?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ey ahali sorum sizlere neceseniz? 6 cevap verildi
Kizlar sorum sizeee ablanizla araniz nasil? 6 cevap verildi
Soru cevap yapmaya varmısınız sıkılanlar buyursun gelsin? 18 cevap verildi
Muhafazakar insanlar sorum size? 9 cevap verildi
Hal hatır sorar mısınız insanlara? 31 cevap verildi
Gelin olanlar cevapp? 3 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨