Sevgilim başkalarının yanında benimle ilgilenmiyor, amacı ne bunun?

Nedenini bilmiyorum kimse yokken çok iyiyiz her şey çok güzel ama arkadaşi varken elimi dahi tutmuyor utangaçlik olamaz bu nedeni ne bilmiyorum ve bazi kafelere gitmek istemiyor tanidik vardir diye ama normalde arkadaşlariyla tanistirdi beni ortama giriyoruz falan bunun nedenini çözemiyorum bizi onu gorseler nolur ki?
Sevgilim başkalarının yanında benimle ilgilenmiyor, amacı ne bunun?
Cevapla