Elbette veririm. Gönlüm rahat. Ama kendisi vermiyor ise uyutur görseldeki gibi yapar alırım o telefonu 😂Işin şakası ama insan telefonu vermek zorunda olmamakla beraber, sevgilisi varken de karşı cinsle mesafesini korumalı. Telefon da yürekler de temiz olmalı özetle.
Evet, veririm. İsterse onda kalabilir sorun olmaz. Benim ondan başka özelim yoktur zaten. Sadece ailemden gelen mesajlarıma bakmasın yeter. 😄 Kocam olursa ona da bakabilir ama, aileden birisi oluyor zaten. 😬 O yüzden gönül rahatlığıyla alabilir, istediği gibi karıştırabilir.
Veririm, köşe bucak saklayanlarda bir şeyleri olmasa dahi şüphe çekiyor. Ne gerek var? Güvenilmesini istiyorsun bunu sağlaman gerek, bu da diğer duygular gibi kazanılan bir duygu…
Gönül rahatlığı ile vermem çünkü kontrol edilmeyi sevmem buda çocukluğumda olan bir travma ile alakalı. Ancak onun için çok önemli bir meseleyse al bak derim gizlim saklım olmaz