Erkekler neden ilk ayrıldıklarında mutlu olur sonra dönmeye çalışır pişmanlık yaşar?

Geneli hep böyle sizce neden? Kizlarda tam tersi ilk ayrildiklarinda perisan olurlar sonraki aylar alisir ve hayatina devam ederler.
Erkekler neden ilk ayrıldıklarında mutlu olur sonra dönmeye çalışır pişmanlık yaşar?
Cevapla