Bundan 5 sene önce benden hoşlandığını düşündüğüm biri vardı. Açılmamıştı ama konuşma tarzı, gönderme vs anlamıştım. Ben o zaman başka birisinden hoşlanıyordum. O da paylaşımlarından anlamıştı. Hoşlandığım kişi başka birisiyle görüşüyordu falan onunla olmadı. Bu çocuk da destek olmaya çalışmıştı. Artık konuşmuyoruz. Senede 2-3 kere falan. Hala bağı kopmadı takip ediyor hissediyorum. Geçen sene benim çok sevdiğim bir yer var tatil beldesi o da biliyor orayı sevdiğimi. (Şu an oranın ilinde yaşıyor.) 3 sene önce de gitmişti.3 sene önce gittiğinde stori koymuştu cevap vermiştim. Bir önceki sene yine gitti ben yazmadım biraz zaman sonra o bana yazmıştı. Geçen sene de ben ordayken checkin yapıp, orada olduğumu belirten tivit atmıştım. En son haziranda checkin yapmış. Benim checkinimden 4-5 saat sonra o da checkin yapmıştı. Ben döndükten bir gün sonra benim döndüğümü bilmiyordu. ertesi günü oraya gitmiş stori koymuş. Manzarayı çekmişti ben de bundan koydum storisine yanıt olarak. Hani yoksun yazmıştı. Ben de geç kaldın dün döndüm ben demiştim. hadi ya burada mıydın dedi. 1 hafta sonra yine orada stori koymuştu. Koyduğu storiyi 1 hafta önce çekmişti adım gibi eminim. çok iyi bildiğim bir yer akşamüstü saat 5 te çekilen videoyu öğleyin 12 de paylaşmış orası öyle olmaz o saatte. Her neyse. Bu sene yine ben oraya haziranda gittim. Oraya 8 km uzaklıkta bir yer var oraya da gittim manzara videosu falan koydum. Storilerime bakmıyo ben de öne çıkanlara koydum. 1 gün önce tivitte yalnız olduğumu belirten bi şarkı vardı onu paylaşmıştım. O da ertesi günü oraya 8 km mesafeli yere gitmiş. Konum koymuş. Arka fonda da şarkı koymuş. 1 senedir hiç fotoğraf paylaşmıyordu ne storide ne post olarak falan. Ben 1 gün önce o sevdiğim yerde (2 ay önce çekildiğim) deniz kenarında başımda şapka olan bi foto atmıştım. Ertesi gün de o storisine oranın farklı bir koyunda, denizde başında aynı tarz bi şapka var foto koymuş storisine.
Ben onun yaşadığı şehrin bi ilçesine tatile gittim 3 ay önce. Checkin falan yaptım. En son ben oraya gitmeden 2 hafta önce stori koymuştu. Ben gittikten 2 gün stori koydu. 2 yıldır da storilerime bakmıyordu. O gün storime bakmış. O gün gece (kaldığım yer hem havuzu hem de denizi görüyor o şekilde bi manzara fotosu çekip) checkine koymuştum. O da ertesi günü benim kaldığım yere yarım saat mesafelik bir yere gelmiş. Stori koymuş. Konum koymuş, O da havuzu ve denizi gören bir yere gitmiş, manzara fotosu koymuş. Ben yazmadım. Aradan 1 ay sonra o benim sevdiğim yere tekrar gittim. Ordayken ve ordan dönünce foto paylaştım. Paylaştıktan 2 gün sonra mesaj attı. 1 yıldır konuşmuyorduk. Hoş geldin hoş geldinn yazmış ben de hoş buldum hoş buldumm yazdım. Görüldü yaptı. Sonra ben de yarım saat sonra cık cık cık nasılsın yazdım. İyi ya sen dedi. İyi ben de napıyosun nerelerdesin dedim. 1 hafta sonra görüldü yapmış mesajımı. 2 ay olmuştu yazalı. Yine storilerime bakmıyordu. İnstamı kapattım 1 ay. Sonra dün açtım stori koydum. Bakmış storilerime. Ne düşünüyorsun?
Bundan 5 sene önce benden hoşlandığını düşündüğüm biri vardı. Açılmamıştı ama konuşma tarzı, gönderme vs anlamıştım. Ben o zaman başka birisinden hoşlanıyordum. O da paylaşımlarından anlamıştı. Hoşlandığım kişi başka birisiyle görüşüyordu falan onunla olmadı. Bu çocuk da destek olmaya çalışmıştı. Artık konuşmuyoruz. Senede 2-3 kere falan. Hala bağı kopmadı takip ediyor hissediyorum. Geçen sene benim çok sevdiğim bir yer var tatil beldesi o da biliyor orayı sevdiğimi. (Şu an oranın ilinde yaşıyor.) 3 sene önce de gitmişti.3 sene önce gittiğinde stori koymuştu cevap vermiştim. Bir önceki sene yine gitti ben yazmadım biraz zaman sonra o bana yazmıştı. Geçen sene de ben ordayken checkin yapıp, orada olduğumu belirten tivit atmıştım. En son haziranda checkin yapmış. Benim checkinimden 4-5 saat sonra o da checkin yapmıştı. Ben döndükten bir gün sonra benim döndüğümü bilmiyordu. ertesi günü oraya gitmiş stori koymuş. Manzarayı çekmişti ben de bundan koydum storisine yanıt olarak. Hani yoksun yazmıştı. Ben de geç kaldın dün döndüm ben demiştim. hadi ya burada mıydın dedi. 1 hafta sonra yine orada stori koymuştu. Koyduğu storiyi 1 hafta önce çekmişti adım gibi eminim. çok iyi bildiğim bir yer akşamüstü saat 5 te çekilen videoyu öğleyin 12 de paylaşmış orası öyle olmaz o saatte. Her neyse. Bu sene yine ben oraya haziranda gittim. Oraya 8 km uzaklıkta bir yer var oraya da gittim manzara videosu falan koydum. Storilerime bakmıyo ben de öne çıkanlara koydum. 1 gün önce tivitte yalnız olduğumu belirten bi şarkı vardı onu paylaşmıştım. O da ertesi günü oraya 8 km mesafeli yere gitmiş. Konum koymuş. Arka fonda da şarkı koymuş. 1 senedir hiç fotoğraf paylaşmıyordu ne storide ne post olarak falan. Ben 1 gün önce o sevdiğim yerde (2 ay önce çekildiğim) deniz kenarında başımda şapka olan bi foto atmıştım. Ertesi gün de o storisine oranın farklı bir koyunda, denizde başında aynı tarz bi şapka var foto koymuş storisine.
Ben onun yaşadığı şehrin bi ilçesine tatile gittim 3 ay önce. Checkin falan yaptım. En son ben oraya gitmeden 2 hafta önce stori koymuştu. Ben gittikten 2 gün stori koydu. 2 yıldır da storilerime bakmıyordu. O gün storime bakmış. O gün gece (kaldığım yer hem havuzu hem de denizi görüyor o şekilde bi manzara fotosu çekip) checkine koymuştum. O da ertesi günü benim kaldığım yere yarım saat mesafelik bir yere gelmiş. Stori koymuş. Konum koymuş, O da havuzu ve denizi gören bir yere gitmiş, manzara fotosu koymuş. Ben yazmadım. Aradan 1 ay sonra o benim sevdiğim yere tekrar gittim. Ordayken ve ordan dönünce foto paylaştım. Paylaştıktan 2 gün sonra mesaj attı. 1 yıldır konuşmuyorduk. Hoş geldin hoş geldinn yazmış ben de hoş buldum hoş buldumm yazdım. Görüldü yaptı. Sonra ben de yarım saat sonra cık cık cık nasılsın yazdım. İyi ya sen dedi. İyi ben de napıyosun nerelerdesin dedim. 1 hafta sonra görüldü yapmış mesajımı. 2 ay olmuştu yazalı. Yine storilerime bakmıyordu. İnstamı kapattım 1 ay. Sonra dün açtım stori koydum. Bakmış storilerime. Ne düşünüyorsun?
Bundan 5 sene önce benden hoşlandığını düşündüğüm biri vardı. Açılmamıştı ama konuşma tarzı, gönderme vs anlamıştım. Ben o zaman başka birisinden hoşlanıyordum. O da paylaşımlarından anlamıştı. Hoşlandığım kişi başka birisiyle görüşüyordu falan onunla olmadı. Bu çocuk da destek olmaya çalışmıştı. Artık konuşmuyoruz. Senede 2-3 kere falan. Hala bağı kopmadı takip ediyor hissediyorum. Geçen sene benim çok sevdiğim bir yer var tatil beldesi o da biliyor orayı sevdiğimi. (Şu an oranın ilinde yaşıyor.) 3 sene önce de gitmişti.3 sene önce gittiğinde stori koymuştu cevap vermiştim. Bir önceki sene yine gitti ben yazmadım biraz zaman sonra o bana yazmıştı. Geçen sene de ben ordayken checkin yapıp, orada olduğumu belirten tivit atmıştım. En son haziranda checkin yapmış. Benim checkinimden 4-5 saat sonra o da checkin yapmıştı. Ben döndükten bir gün sonra benim döndüğümü bilmiyordu. ertesi günü oraya gitmiş stori koymuş. Manzarayı çekmişti ben de bundan koydum storisine yanıt olarak. Hani yoksun yazmıştı. Ben de geç kaldın dün döndüm ben demiştim. hadi ya burada mıydın dedi. 1 hafta sonra yine orada stori koymuştu. Koyduğu storiyi 1 hafta önce çekmişti adım gibi eminim. çok iyi bildiğim bir yer akşamüstü saat 5 te çekilen videoyu öğleyin 12 de paylaşmış orası öyle olmaz o saatte. Her neyse. Bu sene yine ben oraya haziranda gittim. Oraya 8 km uzaklıkta bir yer var oraya da gittim manzara videosu falan koydum. Storilerime bakmıyo ben de öne çıkanlara koydum. 1 gün önce tivitte yalnız olduğumu belirten bi şarkı vardı onu paylaşmıştım. O da ertesi günü oraya 8 km mesafeli yere gitmiş. Konum koymuş. Arka fonda da şarkı koymuş. 1 senedir hiç fotoğraf paylaşmıyordu ne storide ne post olarak falan. Ben 1 gün önce o sevdiğim yerde (2 ay önce çekildiğim) deniz kenarında başımda şapka olan bi foto atmıştım. Ertesi gün de o storisine oranın farklı bir koyunda, denizde başında aynı tarz bi şapka var foto koymuş storisine.
Ben onun yaşadığı şehrin bi ilçesine tatile gittim 3 ay önce. Checkin falan yaptım. En son ben oraya gitmeden 2 hafta önce stori koymuştu. Ben gittikten 2 gün stori koydu. 2 yıldır da storilerime bakmıyordu. O gün storime bakmış. O gün gece (kaldığım yer hem havuzu hem de denizi görüyor o şekilde bi manzara fotosu çekip) checkine koymuştum. O da ertesi günü benim kaldığım yere yarım saat mesafelik bir yere gelmiş. Stori koymuş. Konum koymuş, O da havuzu ve denizi gören bir yere gitmiş, manzara fotosu koymuş. Ben yazmadım. Aradan 1 ay sonra o benim sevdiğim yere tekrar gittim. Ordayken ve ordan dönünce foto paylaştım. Paylaştıktan 2 gün sonra mesaj attı. 1 yıldır konuşmuyorduk. Hoş geldin hoş geldinn yazmış ben de hoş buldum hoş buldumm yazdım. Görüldü yaptı. Sonra ben de yarım saat sonra cık cık cık nasılsın yazdım. İyi ya sen dedi. İyi ben de napıyosun nerelerdesin dedim. 1 hafta sonra görüldü yapmış mesajımı. 2 ay olmuştu yazalı. Yine storilerime bakmıyordu. İnstamı kapattım 1 ay. Sonra dün açtım stori koydum. Bakmış storilerime. Ne düşünüyorsun?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Anlat
Bundan 5 sene önce benden hoşlandığını düşündüğüm biri vardı. Açılmamıştı ama konuşma tarzı, gönderme vs anlamıştım. Ben o zaman başka birisinden hoşlanıyordum. O da paylaşımlarından anlamıştı. Hoşlandığım kişi başka birisiyle görüşüyordu falan onunla olmadı. Bu çocuk da destek olmaya çalışmıştı. Artık konuşmuyoruz. Senede 2-3 kere falan. Hala bağı kopmadı takip ediyor hissediyorum. Geçen sene benim çok sevdiğim bir yer var tatil beldesi o da biliyor orayı sevdiğimi. (Şu an oranın ilinde yaşıyor.) 3 sene önce de gitmişti.3 sene önce gittiğinde stori koymuştu cevap vermiştim. Bir önceki sene yine gitti ben yazmadım biraz zaman sonra o bana yazmıştı. Geçen sene de ben ordayken checkin yapıp, orada olduğumu belirten tivit atmıştım. En son haziranda checkin yapmış. Benim checkinimden 4-5 saat sonra o da checkin yapmıştı. Ben döndükten bir gün sonra benim döndüğümü bilmiyordu. ertesi günü oraya gitmiş stori koymuş. Manzarayı çekmişti ben de bundan koydum storisine yanıt olarak. Hani yoksun yazmıştı. Ben de geç kaldın dün döndüm ben demiştim. hadi ya burada mıydın dedi. 1 hafta sonra yine orada stori koymuştu. Koyduğu storiyi 1 hafta önce çekmişti adım gibi eminim. çok iyi bildiğim bir yer akşamüstü saat 5 te çekilen videoyu öğleyin 12 de paylaşmış orası öyle olmaz o saatte. Her neyse. Bu sene yine ben oraya haziranda gittim. Oraya 8 km uzaklıkta bir yer var oraya da gittim manzara videosu falan koydum. Storilerime bakmıyo ben de öne çıkanlara koydum. 1 gün önce tivitte yalnız olduğumu belirten bi şarkı vardı onu paylaşmıştım. O da ertesi günü oraya 8 km mesafeli yere gitmiş. Konum koymuş. Arka fonda da şarkı koymuş. 1 senedir hiç fotoğraf paylaşmıyordu ne storide ne post olarak falan. Ben 1 gün önce o sevdiğim yerde (2 ay önce çekildiğim) deniz kenarında başımda şapka olan bi foto atmıştım. Ertesi gün de o storisine oranın farklı bir koyunda, denizde başında aynı tarz bi şapka var foto koymuş storisine.
Ben onun yaşadığı şehrin bi ilçesine tatile gittim 3 ay önce. Checkin falan yaptım. En son ben oraya gitmeden 2 hafta önce stori koymuştu. Ben gittikten 2 gün stori koydu. 2 yıldır da storilerime bakmıyordu. O gün storime bakmış. O gün gece (kaldığım yer hem havuzu hem de denizi görüyor o şekilde bi manzara fotosu çekip) checkine koymuştum. O da ertesi günü benim kaldığım yere yarım saat mesafelik bir yere gelmiş. Stori koymuş. Konum koymuş, O da havuzu ve denizi gören bir yere gitmiş, manzara fotosu koymuş. Ben yazmadım. Aradan 1 ay sonra o benim sevdiğim yere tekrar gittim. Ordayken ve ordan dönünce foto paylaştım. Paylaştıktan 2 gün sonra mesaj attı. 1 yıldır konuşmuyorduk. Hoş geldin hoş geldinn yazmış ben de hoş buldum hoş buldumm yazdım. Görüldü yaptı. Sonra ben de yarım saat sonra cık cık cık nasılsın yazdım. İyi ya sen dedi. İyi ben de napıyosun nerelerdesin dedim. 1 hafta sonra görüldü yapmış mesajımı. 2 ay olmuştu yazalı. Yine storilerime bakmıyordu. İnstamı kapattım 1 ay. Sonra dün açtım stori koydum. Bakmış storilerime. Ne düşünüyorsun?
Omg
Ne konuda
Bundan 5 sene önce benden hoşlandığını düşündüğüm biri vardı. Açılmamıştı ama konuşma tarzı, gönderme vs anlamıştım. Ben o zaman başka birisinden hoşlanıyordum. O da paylaşımlarından anlamıştı. Hoşlandığım kişi başka birisiyle görüşüyordu falan onunla olmadı. Bu çocuk da destek olmaya çalışmıştı. Artık konuşmuyoruz. Senede 2-3 kere falan. Hala bağı kopmadı takip ediyor hissediyorum. Geçen sene benim çok sevdiğim bir yer var tatil beldesi o da biliyor orayı sevdiğimi. (Şu an oranın ilinde yaşıyor.) 3 sene önce de gitmişti.3 sene önce gittiğinde stori koymuştu cevap vermiştim. Bir önceki sene yine gitti ben yazmadım biraz zaman sonra o bana yazmıştı. Geçen sene de ben ordayken checkin yapıp, orada olduğumu belirten tivit atmıştım. En son haziranda checkin yapmış. Benim checkinimden 4-5 saat sonra o da checkin yapmıştı. Ben döndükten bir gün sonra benim döndüğümü bilmiyordu. ertesi günü oraya gitmiş stori koymuş. Manzarayı çekmişti ben de bundan koydum storisine yanıt olarak. Hani yoksun yazmıştı. Ben de geç kaldın dün döndüm ben demiştim. hadi ya burada mıydın dedi. 1 hafta sonra yine orada stori koymuştu. Koyduğu storiyi 1 hafta önce çekmişti adım gibi eminim. çok iyi bildiğim bir yer akşamüstü saat 5 te çekilen videoyu öğleyin 12 de paylaşmış orası öyle olmaz o saatte. Her neyse. Bu sene yine ben oraya haziranda gittim. Oraya 8 km uzaklıkta bir yer var oraya da gittim manzara videosu falan koydum. Storilerime bakmıyo ben de öne çıkanlara koydum. 1 gün önce tivitte yalnız olduğumu belirten bi şarkı vardı onu paylaşmıştım. O da ertesi günü oraya 8 km mesafeli yere gitmiş. Konum koymuş. Arka fonda da şarkı koymuş. 1 senedir hiç fotoğraf paylaşmıyordu ne storide ne post olarak falan. Ben 1 gün önce o sevdiğim yerde (2 ay önce çekildiğim) deniz kenarında başımda şapka olan bi foto atmıştım. Ertesi gün de o storisine oranın farklı bir koyunda, denizde başında aynı tarz bi şapka var foto koymuş storisine.
Ben onun yaşadığı şehrin bi ilçesine tatile gittim 3 ay önce. Checkin falan yaptım. En son ben oraya gitmeden 2 hafta önce stori koymuştu. Ben gittikten 2 gün stori koydu. 2 yıldır da storilerime bakmıyordu. O gün storime bakmış. O gün gece (kaldığım yer hem havuzu hem de denizi görüyor o şekilde bi manzara fotosu çekip) checkine koymuştum. O da ertesi günü benim kaldığım yere yarım saat mesafelik bir yere gelmiş. Stori koymuş. Konum koymuş, O da havuzu ve denizi gören bir yere gitmiş, manzara fotosu koymuş. Ben yazmadım. Aradan 1 ay sonra o benim sevdiğim yere tekrar gittim. Ordayken ve ordan dönünce foto paylaştım. Paylaştıktan 2 gün sonra mesaj attı. 1 yıldır konuşmuyorduk. Hoş geldin hoş geldinn yazmış ben de hoş buldum hoş buldumm yazdım. Görüldü yaptı. Sonra ben de yarım saat sonra cık cık cık nasılsın yazdım. İyi ya sen dedi. İyi ben de napıyosun nerelerdesin dedim. 1 hafta sonra görüldü yapmış mesajımı. 2 ay olmuştu yazalı. Yine storilerime bakmıyordu. İnstamı kapattım 1 ay. Sonra dün açtım stori koydum. Bakmış storilerime. Ne düşünüyorsun?
anlat bakalım
Bundan 5 sene önce benden hoşlandığını düşündüğüm biri vardı. Açılmamıştı ama konuşma tarzı, gönderme vs anlamıştım. Ben o zaman başka birisinden hoşlanıyordum. O da paylaşımlarından anlamıştı. Hoşlandığım kişi başka birisiyle görüşüyordu falan onunla olmadı. Bu çocuk da destek olmaya çalışmıştı. Artık konuşmuyoruz. Senede 2-3 kere falan. Hala bağı kopmadı takip ediyor hissediyorum. Geçen sene benim çok sevdiğim bir yer var tatil beldesi o da biliyor orayı sevdiğimi. (Şu an oranın ilinde yaşıyor.) 3 sene önce de gitmişti.3 sene önce gittiğinde stori koymuştu cevap vermiştim. Bir önceki sene yine gitti ben yazmadım biraz zaman sonra o bana yazmıştı. Geçen sene de ben ordayken checkin yapıp, orada olduğumu belirten tivit atmıştım. En son haziranda checkin yapmış. Benim checkinimden 4-5 saat sonra o da checkin yapmıştı. Ben döndükten bir gün sonra benim döndüğümü bilmiyordu. ertesi günü oraya gitmiş stori koymuş. Manzarayı çekmişti ben de bundan koydum storisine yanıt olarak. Hani yoksun yazmıştı. Ben de geç kaldın dün döndüm ben demiştim. hadi ya burada mıydın dedi. 1 hafta sonra yine orada stori koymuştu. Koyduğu storiyi 1 hafta önce çekmişti adım gibi eminim. çok iyi bildiğim bir yer akşamüstü saat 5 te çekilen videoyu öğleyin 12 de paylaşmış orası öyle olmaz o saatte. Her neyse. Bu sene yine ben oraya haziranda gittim. Oraya 8 km uzaklıkta bir yer var oraya da gittim manzara videosu falan koydum. Storilerime bakmıyo ben de öne çıkanlara koydum. 1 gün önce tivitte yalnız olduğumu belirten bi şarkı vardı onu paylaşmıştım. O da ertesi günü oraya 8 km mesafeli yere gitmiş. Konum koymuş. Arka fonda da şarkı koymuş. 1 senedir hiç fotoğraf paylaşmıyordu ne storide ne post olarak falan. Ben 1 gün önce o sevdiğim yerde (2 ay önce çekildiğim) deniz kenarında başımda şapka olan bi foto atmıştım. Ertesi gün de o storisine oranın farklı bir koyunda, denizde başında aynı tarz bi şapka var foto koymuş storisine.
Ben onun yaşadığı şehrin bi ilçesine tatile gittim 3 ay önce. Checkin falan yaptım. En son ben oraya gitmeden 2 hafta önce stori koymuştu. Ben gittikten 2 gün stori koydu. 2 yıldır da storilerime bakmıyordu. O gün storime bakmış. O gün gece (kaldığım yer hem havuzu hem de denizi görüyor o şekilde bi manzara fotosu çekip) checkine koymuştum. O da ertesi günü benim kaldığım yere yarım saat mesafelik bir yere gelmiş. Stori koymuş. Konum koymuş, O da havuzu ve denizi gören bir yere gitmiş, manzara fotosu koymuş. Ben yazmadım. Aradan 1 ay sonra o benim sevdiğim yere tekrar gittim. Ordayken ve ordan dönünce foto paylaştım. Paylaştıktan 2 gün sonra mesaj attı. 1 yıldır konuşmuyorduk. Hoş geldin hoş geldinn yazmış ben de hoş buldum hoş buldumm yazdım. Görüldü yaptı. Sonra ben de yarım saat sonra cık cık cık nasılsın yazdım. İyi ya sen dedi. İyi ben de napıyosun nerelerdesin dedim. 1 hafta sonra görüldü yapmış mesajımı. 2 ay olmuştu yazalı. Yine storilerime bakmıyordu. İnstamı kapattım 1 ay. Sonra dün açtım stori koydum. Bakmış storilerime. Ne düşünüyorsun?