Erkekler neden hep kötü niyetli? Ben hiç sevilemeyecek miyim?

Gerçekten beni seven biri vardı ama ayrılmak zorunda kaldık ondan sonra hiç bir şey yolunda gitmedi kimle tanıştıysam bize gel birlikte kalalım falan o kadar üzülüyorum ki hatta bazen ağlıyorum kimse çıkarsız sevemiycek mi beni diye öyle dikkat çeken biri de değilim normal pantolon gömlek hatta kollarımı bile açmam dümdüz sıradan bir insanım neden bana hep böyle yaklaşıyorlar?
Erkekler neden hep kötü niyetli? Ben hiç sevilemeyecek miyim?
Cevapla