Adam liseden hocamdı.. buna aşıktım ama suratıma bile bakmazdı , onu sevdigim için benden nefret ediyo derdim ( meger hoşlandıgı için uzak duruyomuş çünkü bu suçmuş) sonra okulu bıraktım okumadım yani ama sonra açıktan okudum şimdide açıktan üniversite okuyorum
Hocamla instagramda takipleştik.. ona takip istegi atan bendim yazan bendim hep ben adım attım.. yazıştık duygularımı itiraf ettim hala size ilgim var dedim sonra buluştuk sahilde işte onu görür görmez ona sarıldım (nasıl yaptım bilmiyorum) oda bana sarıldı birden sevgili olduk
İkimizde bekar insanlarız o yönden sorun yok ama yaş farkı çok
Hocam 47
Ben 24 yaşındayım
İkimizde şaşkınız ben ilk kez bi hocamla sevgiliyim ilk kez benden büyük biriyle sevgiliyim o da ilk kez kendisinden bu kadar küçük bir kızla sevgili
İkimizde psikolojik olarak normal insanlar degiliz
Sevdigim adam çok iyi bi insan ama dürtüsellik ve dikkat eksikliği sorunu var bendede depresyon var
adama evlenelim desem kalk nikah tarihi almaya gidiyoruz diyebilir o yüzden evlenelim demiyorum
Ben ne istersem anında ve düşünmeden yapıyor , gözlerimin içine içine bakıyor
Hiç manuel kullanmadım acaba kullanabilir miyim (otomatik vites ehliyetim var , otomatik kullanıyorum ) dedim diye son model manuel arabasının anahtarını elime tutuşturdu
Az kalsın kaldırıma vuruyordum!! Ben kendime kızdım ama adam sesini çıkarmadı ya!! Bu adam çok sinirlidir ve arabasına çok düşkündür ama sesi çıkmadı gülümsedi sadece
Bakirě oldugumu bildiginden herhalde pek dokunmuyor bana sadece ellerimi tutuyor
İlişkimiz iyi gidiyo şu an tabi kimsenin haberi yok zaten biz bile şaşkınız oda inanamıyor 8 sene aradan sonra yeniden görüşüp sevgili oldugumuza
Napıcaz biz
Hocamla instagramda takipleştik.. ona takip istegi atan bendim yazan bendim hep ben adım attım.. yazıştık duygularımı itiraf ettim hala size ilgim var dedim sonra buluştuk sahilde işte onu görür görmez ona sarıldım (nasıl yaptım bilmiyorum) oda bana sarıldı birden sevgili olduk
İkimizde bekar insanlarız o yönden sorun yok ama yaş farkı çok
Hocam 47
Ben 24 yaşındayım
İkimizde şaşkınız ben ilk kez bi hocamla sevgiliyim ilk kez benden büyük biriyle sevgiliyim o da ilk kez kendisinden bu kadar küçük bir kızla sevgili
İkimizde psikolojik olarak normal insanlar degiliz
Sevdigim adam çok iyi bi insan ama dürtüsellik ve dikkat eksikliği sorunu var bendede depresyon var
adama evlenelim desem kalk nikah tarihi almaya gidiyoruz diyebilir o yüzden evlenelim demiyorum
Ben ne istersem anında ve düşünmeden yapıyor , gözlerimin içine içine bakıyor
Hiç manuel kullanmadım acaba kullanabilir miyim (otomatik vites ehliyetim var , otomatik kullanıyorum ) dedim diye son model manuel arabasının anahtarını elime tutuşturdu
Az kalsın kaldırıma vuruyordum!! Ben kendime kızdım ama adam sesini çıkarmadı ya!! Bu adam çok sinirlidir ve arabasına çok düşkündür ama sesi çıkmadı gülümsedi sadece
Bakirě oldugumu bildiginden herhalde pek dokunmuyor bana sadece ellerimi tutuyor
İlişkimiz iyi gidiyo şu an tabi kimsenin haberi yok zaten biz bile şaşkınız oda inanamıyor 8 sene aradan sonra yeniden görüşüp sevgili oldugumuza
Napıcaz biz
İlişkinize devam edin
Ayrılın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrılın demişsiniz ama bu olmayacak
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Maaşalah çocuk yaparsanız babasına dede der herhaldee 😂😂😂
Valla bizden çıkan çocuk normal olmaz çünkü ikimizde psikolojik olarak sorunluyuz😅😅
😂😂😂
Mutant falan dogar
instagramda arama kısmına sevgiselses yaz evlilik ve ilişki danısmanı diye çıkar o sana yardımcı olur zaten bir çok kişiye yardım ediyor
bv
Şunun reklamını yapma ya geçen gün yazdım hemen konuyu cinselliğe getiriyor sapık herif
Umarım matematik öğretmeni değildir
Hayır tarih öğretmeni
Yaaa çok romantik tam filmlerdeki gibi
Romantik mi onuda bilmiyorum ki 1 hafta önce başladı ilişkimiz yani bir çok şeyi konuştuk
"Bakire oldugunu biliyorum senden o yönde beklentim yok" bile dedi
Normalde tasvip etmem ama bana sirin geldiniz
Bizimki cinsellik üzerine degil sanki aşk gibi..
Benim istemedigim hiçbir şeyi yapmıyor beni hiçbir şey için zorlamıyor sadece ellerimi tutuyor ve bana sarılıp burnunu çekiyor
Benim hiç sevgilim olmadıgı için ne yapılır bilmiyorum
Sarıldıgında sanki hasretle sarılıyor gibi sarıldıgını hissediyorum çünkü benden anneme böyle sarılırım yani hasretle sarılırım
Gözlerimin içine içine bakıyor
Ben biraz dikkatsizim yürürken düşebiliyorum ona bakarken düştüm güldü ve elimden tutup kaldırdı sonra baktım yine gülmeye devam ediyor bende güldüm
Bana şey dedi "bakire oldugunu biliyorum o yüzden senden o yönde beklentim yok"
Şoka girdim yani nasıl bakire oldugumu anladı acaba
15 senelik öğretmen 950 tane öğrenci tanımıştır herhalde o yüzden kimin ne oldugunu anlıyor galiba
Hiç birlikte oldunuz mu
Hayır
Ben korktum yani 47 yaşında adam sonuçta cinsellik ister diye düşündüm
Korktugumu anladı galiba
Dedi ki "bakire oldugunu biliyorum senden o yönde beklentim yok"
Agzım açık kaldı
Nerden bildi bu adam bakire oldugumu ya!!
Açık giyiniyorum diye dövmelerim var diye genellikle kaşár sanılırdım ama bu adam temiz aile kızı oldugumu anladı
İnsan sarrafı galiba
Seninle baş başa konuşmak istiyorum
Neden
Konusmaliyiz
Seni bekliyorum
Veriçen mi
Veeeemicem benim degilmi vemicem
24 yaşına kadar bakire kalmışım
Adamda bakire oldugumu bildiginden açık açık "bakire oldugunu biliyorum senden o yönde beklentim yok" dedi
Ağzım açık kaldı
Demi yani istiyon sen
Evlendikten sonra tabi isterdim ama evlenmeden olmaz be kanka
Dövmelerim var diye orspu sanıyorsunuz ya beni sanmaya devam edin nede olsa sevdigim adam temiz aile kızı oldugumu çoktan anlamış o yüzden gerisi tırt
Ne alaka görmedik bile seni
Görsende anlayacagını sanmam
Türbanlıysa namusludur
Açıksa türbansızsa orspudur gibi bi algı var toplumda yani sen beni görsen yine orspu dersin eskiden ağlardım günahımı alıyorlar diye ama şimdi ağlamıyorum
Günahı size
Sen çok yaftalyicisin senin günahın sana ben siksemde yaftalmam kim yavtaldiysa onlara de
Erkekler yaftalıyor
Sen türbanlıları namuslu sanmıyormusun
Dövmeli olunca veriyordur demiyomusun
Yok sanmıyorum türbanli veren çok var Dövmeli
Bana göre kocasından başkasına veren bacım