Sende umarım fazla şaşırmamışsındır her şeyin sahte olduğu bir devirde yaşıyoruz. Umarım o kadında yaptığı hatanın farkına varır milleti değil o kendini kandırıyor olmadığı biri gibi kendini göstermeye çalıştığı için. Bir insan öyle olursa bir arpa boyu yol alamaz. Kendiyle barışık olmalı benim gibi jsjsjs eksiklerle dalga geçebilmek gerek 🤣🤣🤣🤣 https://www.hizliresim.com/hf9k9i9
Neysen o’sun daha fazlası ya da azı yok. Kendin olmalısın ki seni sadece sen olduğun için sevecek birini bulabilesin. Unutmamak gerek öyle büyük mucizelere ihtiyacımız yok kişi elindeki mucizenin farkında olmalı bunu yapacaksın sen inanıyorum ben😂
Bu arada dikkat et anlık fitresiz foto iste eğer atmıyorsa bil ki fotoğrafları şopluyordur 😂böylece daha sonraki hüsranların önüne geçmiş olursun 🤪yada internette aratabilirsin.
Teşekkür ederim😅yerin dibine girdim siz daha tatlısınız😻 özeldeymiş gibi yardırmayalım jssjsj 💬 kutunuzu kontrol edebilirsiniz daha fazla bilgi için oradan yazınız yalnız benim modlara teklif ettiğim şeye bak 🤣
Mesleki deformasyon affedin bütün gün etrafta OKEYin ELİDOR un reklamını yapa yapa alışkanlık oldu 😅rehberler istiyor🥳😂
Fotoğraflarından farklı çıkan biri olmadı ama biri bana devamlı boyum 1.85 dedi benim de boyum uzun zaten. Neyse buluşcaz karşıdan biri geliyor tipi benziyor ama boyu 1.65 var yok, Allahım nolur o olmasın dedim ve ta daa oymuş. Boy çok önemli değil de o zamanlar 18 yaşındayım adam yaşından büyük duruyor ve boyu benden aşırı kısa, olmaz demek de ayıp geldi 2 saat falan takıldık. Millet garip garip baktı tüm gün😏 en son arkadaşıma yazdım beni ara diye aradı benim gitmem lazım falan koştura koştura gidiyorum yetişemiyor hızıma, baktım olmuyor hadi sonra görüşürüz dedim kaçtım😂
Evet oldu. Arkadasimin konustugu kiz soka ugratmisti oyle guzel degistirmiski kendini fotolarda bulusmaya geldiginde taniyamadik ve ben uzun sure kizi laflarimla dövdum o fotolardaki sen degilsin diye sonra arkadasim konusmayi bitirdi ztn. Kandirmaya gerek yok insani hayal kirikligina ugratmasinlar be 🙄
Fotolarda kasli filan bide boy 1.80 demisdi, Bizim unide okuyodu, Virus donemlerinde online oldugu icin universite gormek kismet olmamisdi henuz, Online bitene kadar konusuyoduk sonra universite acildi gitdim karsimda 1.70 boylarinda mantara benzeyen bi tek tabi tanidi bu beni yaklasdi adin selale mi dedi dedim evet dedi tanidinmi beni dedim hayir israr yapti konustuk biz diye. Bende Allah Allah kardesim senin yuzunu daha yeni goruyorm deyb uzaklasdm o gunden beri baka kaldi