27 yaşında olup bekar olmak bir kızın kalitesiz olduğunu mu gösterir?

Bana burada birisi evlenilecek kız olsan bu yasa kadar bekar kalmazdin dedi. Annem evlendirmiyor diyemedim tabi. İnsanlar iyi bir kız oldugumu söyler halbuki. Sizce de kişinin kalitesi medeni durumu ile mi alakalıdır?
27 yaşında olup bekar olmak bir kızın kalitesiz olduğunu mu gösterir?
Cevapla