Sevdiğim kıza mesaj attım "müsait değilim iyi geceler"dedi. bir daha da whatsappa girmedi sizce neden?

ilkten mesaj gitmedi. sonra 15 dakika oldu gitti. ama hala whatsappa girmemişti. en sonunda 20 dk. sonra girdi müsait değilim dedi. ondan sonra da girmedi. mobilden giriyordu. yani telefon hattının internetinden. facebooka da muhakkak giren kız girmedi. mutlaka girerdi. hala girmedi.
Sevdiğim kıza mesaj attım "müsait değilim iyi geceler"dedi. bir daha da whatsappa girmedi sizce neden?
Cevapla