Ben yemin ederim artık yoruldum
dün ben mesaj attım konuşalım diye Wp ye girdim çevrimiçi ve arkadaşıyla konuşuyor sonra döndü alındım söyledim çocuk gibi kavga ediyorsun dedi gönlümü almadı da
şimdide düşünmek istiyorum sürekli kavga oluyor diyor
11 aylık sevgiliyiz 2 gündür peşinde koşuyorum gel düzeltelim gel çabalayalım diye bana önce 1 saat bile sesini duymasam duramam fiyordu şimdi 2 gün oluyor yazmıyor
sınavları var 2 hafta düşünmek istiyormuş ben tıp okuyorum o ing edebiyat
benim finalim olduğu gün bile ağzıma sıçtı onla kavga etmiştim çekip gitmedim ara vermedim düşünmek istemedim
içim acıyor
dün ben mesaj attım konuşalım diye Wp ye girdim çevrimiçi ve arkadaşıyla konuşuyor sonra döndü alındım söyledim çocuk gibi kavga ediyorsun dedi gönlümü almadı da
şimdide düşünmek istiyorum sürekli kavga oluyor diyor
11 aylık sevgiliyiz 2 gündür peşinde koşuyorum gel düzeltelim gel çabalayalım diye bana önce 1 saat bile sesini duymasam duramam fiyordu şimdi 2 gün oluyor yazmıyor
sınavları var 2 hafta düşünmek istiyormuş ben tıp okuyorum o ing edebiyat
benim finalim olduğu gün bile ağzıma sıçtı onla kavga etmiştim çekip gitmedim ara vermedim düşünmek istemedim
içim acıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
istediğin kadar ara verelim.. geldiğinde ben burada olmam de ona
Kendim tıp okuyorum o İngiliz edebiyatı çok ağır derslerim sınavıma 3-4 gün kala gün boyu kafama bir şey girmedi onunla kavga edeceğim diye defolup gitmedim ara vermedim düşünmek istemedim
Yazmayacağım diyorum yine yazıyorum yoruldum çıkmaza girdim
Bana 1 saat bile sesini duymadan duramam diyor
Şimdi 2 hafta sınavkarı bitene kadar konuşmayalım diyor
İçim acıyor yemin ederim
bu kadar zor olmasa gerek yazmamak birazcık iradeni kontrol etmeye çalış. mkimse bulunmaz Hint kumaşı değil. önce kendine değer vermeyi öğren. ona tm de sadece ara verelim ama geldiğinde burada olurum diye söz vermiyorum de. ve kendi işine odaklan..
Dayanamayıp yazdım 2 gündür hiç yazmadı hep ben yazdım yok kavga etmek istemiyorum konuşmak istemiyorum hep kavga bu ilişki nereye gidiyor böyle düşünmek istiyorum felan dedi
Yoksa hayatında biri felan mı var ya da biri mi girer hayatına iki ilgili davranır kanar fealn korkuyorumda
korkma oluruna bırak sadece böylesi insanları Kendi haline bırak
İlişkiyi bitirdi 11 ay verdiğimiz emek boşa gitti
Duygusal olarak seviyoruz ama mantıken bizden olmaz dedi
Çok fazla kavga ediyoruz dedi dedim bu çözülmeyecek bir şey değil çocuklaşıyoruz dedi düzelir dedim bunlar bitirme meselesi değil dedim bana hep senden asla sıkılmam asla bıkmam asla bırakmam ailem üzerine yemin ederim ki demişti
İçim acıyor ağladım bitirme devam edelim dediğimde ağlama çocuk gibi dedi nasl bir canım ile uğraşıyorum dedi düzeltiriz yaparız onca emek verdik annemle tanıştın annnele tanıştım 11 ay geçti zor zamanlar geçirdik çok içine ettin sende ilişkinin ama hiç bir gün adıyla ara verelim Bitirelim demedim dedim sürekli bana hayır ben istemiyorım bitsin bitsin diyip durdu ve çekip gitti mesaj attığında da benim kararım kesin değiştiremezsin ne yaparsan yap dedi
Bilmiyorum 6. ayda biriyle konuştuğunu yakıştığını benle arası kötüyken sadece ilişkimizi konuştuğunu söyledi inandım güvendim yalan söylemez dedim ona dedim ki bir daha yazışma onunla iyi biri değil demiştim öncede dedim
Sonra tekrar yazışmış benden sakladı adam evli çıktı karısı yazdı buna öğrendim yalanı ortaya çıktı yine affettim adresi sevdiği çikolatalar hepsi kayıtlı
Bazen sevgi gurur hiçbir şey bırakmıyormuş insanda içim acıyor her şeye rağmen tekrar yaparız dememe rağmen gitti istemiyorım diyerek
Nasıl bir canım değil nasıl bir grzkl ile uğraşıyorum dedi
herşeye rağmen istiyorum demen çok yanlış bu onun farkında olduğu için seni bu kadar zorlamis zaten.. onu dediği an ve hakaret etmiş ne demek canım sonra itten pişman olucak ama sen onun yüzüne bakmayacaksın.. herşeyden önce saygı duymuyor ise zorla bunu yaptıramazsin. ve bence sevin böylesi bir insana 11 ay Zaman verdiğin için
bence sevin 11 ay dahi olsa kurtulduğun insan için
En ufak şeyde bile ara vermek isteyen sevgilinin popona vurar evine yollarım kendi yoluma bakarim
Kendim tıp okuyorum o İngiliz edebiyatı çok ağır derslerim sınavıma 3-4 gün kala gün boyu kafama bir şey girmedi onunla kavga edeceğim diye defolup gitmedim ara vermedim düşünmek istemedim
Yazmayacağım diyorum yine yazıyorum yoruldum çıkmaza girdim
Bana 1 saat bile sesini duymadan duramam diyor
Şimdi 2 hafta sınavkarı bitene kadar konuşmayalım diyor
İçim acıyor yemin ederim
Onu bırak beni al 😂
Ya ciddiyim
Ailesi felan ilk tanıdı herkes kıza çocuk seni bırakır tıp okuyor felan fistan dedi
Ego için demiyorum 185-90 kg yum fitness felan yapıyorum tipimde iyi derler lisede kızlar yazıyordu beğeniyordu
Asla ego için dediğimi düşünme Hunlar gelip geçici ama bana sanki hayatında olmasam bir şey değişmeyecek gibi davranıyor
Derdigim gibi bence ilgilenme kendi derdine bak sen unutma kaçan kovalanor
Önce çevrimiçi olduğumda soruyordu kısknıyordu kimle konuşuyorsun felan
Şimdi hiç yazmıyor bile
Asla bırakmam seni diyordu
asla sıkılmam diyordu
Bilmiyorum gerçekten ben bir daha bir kıza bu kadar değer vermem kendi değermi yitirdim kaybetmek korkusundan
Kaybet ne olacak dünya mi karacak yoksa birşeyin mi eksik kalacak sen doktor olmana bak
İlişkiyi bitirdi 11 ay verdiğimiz emek boşa gitti
Duygusal olarak seviyoruz ama mantıken bizden olmaz dedi
Çok fazla kavga ediyoruz dedi dedim bu çözülmeyecek bir şey değil çocuklaşıyoruz dedi düzelir dedim bunlar bitirme meselesi değil dedim bana hep senden asla sıkılmam asla bıkmam asla bırakmam ailem üzerine yemin ederim ki demişti
İçim acıyor ağladım bitirme devam edelim dediğimde ağlama çocuk gibi dedi nasl bir canım ile uğraşıyorum dedi düzeltiriz yaparız onca emek verdik annemle tanıştın annnele tanıştım 11 ay geçti zor zamanlar geçirdik çok içine ettin sende ilişkinin ama hiç bir gün adıyla ara verelim Bitirelim demedim dedim sürekli bana hayır ben istemiyorım bitsin bitsin diyip durdu ve çekip gitti mesaj attığında da benim kararım kesin değiştiremezsin ne yaparsan yap dedi
Bilmiyorum 6. ayda biriyle konuştuğunu yakıştığını benle arası kötüyken sadece ilişkimizi konuştuğunu söyledi inandım güvendim yalan söylemez dedim ona dedim ki bir daha yazışma onunla iyi biri değil demiştim öncede dedim
Sonra tekrar yazışmış benden sakladı adam evli çıktı karısı yazdı buna öğrendim yalanı ortaya çıktı yine affettim adresi sevdiği çikolatalar hepsi kayıtlı
Bazen sevgi gurur hiçbir şey bırakmıyormuş insanda içim acıyor her şeye rağmen tekrar yaparız dememe rağmen gitti istemiyorım diyerek
Nasıl bir canım değil nasıl bir grzkl ile uğraşıyorum dedi
Çok iyi olmuş ayrılmanız boş ver sen yoluna bak
ayril bence cok saglıklı işlemez bu ilişki
Kendim tıp okuyorum o İngiliz edebiyatı çok ağır derslerim sınavıma 3-4 gün kala gün boyu kafama bir şey girmedi onunla kavga edeceğim diye defolup gitmedim ara vermedim düşünmek istemedim
Yazmayacağım diyorum yine yazıyorum yoruldum çıkmaza girdim
Bana 1 saat bile sesini duymadan duramam diyor
Şimdi 2 hafta sınavkarı bitene kadar konuşmayalım diyor
İçim acıyor yemin ederim
Yorulduysan ayrıl