Yalniz yaşamak mi yoksa görücü usulü Sevmeden evlenmek mi?

30 yaşındayim çirkin olduğum için hiç sevgilik olmadı teklif almadım biri var görücü usulü o da benim gibi çirkin maaş kartını verirsen evlenelim diyor ailemde sana talip gelmez evlen diyor ama ben istemiyorum yalnızlık daha iyi
Yalniz yaşamak mi yoksa görücü usulü Sevmeden evlenmek mi?
Cevapla