Bana asik gibi davrqnmasindan rahatsiz oluyorum. bunu ona nasil soyleyebilirim?

Benden 4 yas kucuk bir erkek benimle gorusmek istedi. ben basta istemedim ama israr edince sans vermek istedim. 4 kere gorustuk. ben olumlu cevap verdim. 1 ayda cok hizli ilerledik sevgili gibi olduk. sonra bu sogudu mu anlamadim, birden bitirdi ve gitti. ben arkasindan cok agladim ama zamanla acim gecti. simdi onunla ayni ortamdayiz ve bana asik gibi davraniyor. yanina yaklastigimda kizariyor. bana cok ilgili davraniyor ama ben istemiyorum. o sayfayi kapattim artik. ve onu kardesim gibi gormeye basladim. bana normal davranmasini istiyorum kesinlikle aramizda ask olamaz. bunun icin ne yapmaliyim, direk soylemek istemiyorum. ne onerirsiniz
Bana asik gibi davrqnmasindan rahatsiz oluyorum. bunu ona nasil soyleyebilirim?
Cevapla