Ondan hoşlanıyorum sanırım. LÜTFEN NASIL KONUŞURUM SOYLEYİN?

Dershanede 1 ay önce gördüm ilk defa. Bakmıştık birbirimize. O günden beridir kendisi aklımdan çıkmıyor. Çok sakin biri. Tenefuse falan çıkmaz pek.. arkadaşları ortam yapıp ordan oraya giderken dershanenin içinde, o sınıfında arada bahçeye hava almaya çıkar. Herkes tarafından seviliyor. O 12. Sınıf ben 11. Yani onun sınav senesi. 1 hafta sonra okul sınavlarım var ama o aklımdan çıkmıyor ya. Biz denk gelince hep bakıyoruz birbirimize. 3 gün önce herkes dershaneden çıktı.. 3-5 kişi kaldı ders almak için.. hoca daha yoktu bende bahçeye çıktım oturdum. Sonra bir anda onu gördüm. Yanıma doğru geldi durdu ve tam çaprazima 4 adımlık falan mesafeye sandalye çekip oturdu.. sınıfından biri geldi onunla arada konustu. Bizim bir tane hoca da geldi yanımıza oturdu bende hocayla biraz konuştum. O çocuk surekli bana bakıyordu. Sonra hocaya hocam ben sınıfa çıkıyorum hoşçakalin dedim.. bu da 1 dakika sonra ayağa kalktı arkadaşına neyse ben sınıfa gidiyorum. Biraz orada durayım dedi. Arkamdan geldi o sınıfına ben sınıfıma gittim. Bu yaptığı şeyler bakmaları tesadüf mü acaba? Hiç bir kelime bile konuşmadım onunla.. çevresindekiler çok güzel kızlar ama ben öyle dikkat çekici bir tip değilim bence. O çok sempatik ve yakışıklı. Acaba bir şey hissediyor mu bana karşı? Bu yaptığı şeyler tesadüf mü? Ne yapabilirim? Nasıl konuşurum onunla? Şu an sınava çalışamıyorum onun yüzünden. Ergence falan ahshhs diyen olur belki ama lütfen görüşlerinizi yazın şu an cidden yardima ihtiyacım var.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar biz diyebilirim artık 🥳
Tesadüf sanırım sosyal medyasını buldum ve ona söyledim
O da benden hoşlanıyormuş... Nasıl mutluyummmm
Seni seviyorum Poyraz❤️
Ondan hoşlanıyorum sanırım. LÜTFEN NASIL KONUŞURUM SOYLEYİN?
Cevapla