Güncellemeler
+1 yıl
Beni rüyasında gördüğünü söyledi bende acaba anca rüyanda görürsün demek mi bu yazdım o da ne alaka beee yazdı bende bilemem dedim görüldü attı😂 2 gün oldu. Ayy dert oldu içime valla
Güncellemeler
+1 yıl
...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Sırf görüldüden de anlam çıkarmaya çalışan birisi. Hmmmm.
Umarım her şey senin için en iyisi olur. Ğ 🤡
Konuyu bitiren sensin ve hala cevap mı bekliyorsun?
Neyse umarım her şey senin için en iyisi olur. Ğ 🤡 (Bu laf küfür gibiymiş hee sevdim bunu.)
Hıı konu bitmiş yani ondan😂
Hangi laf
Umarım daha iyi insanlarla karşılaşırsın. Ğ 🤡
Şimdi o sana yazdı sende ona yazdin hemen ama o goruldu yaptı sana dönmedi oyle mi?
Beni rüyasında gördüğünü söyledi bende acaba anca rüyanda görürsün demek mi bu yazdım o da ne alaka beee yazdı bende bilemem dedim görüldü attı😂 2 gün oldu
Tamam canim sende bunda ne var. Adam buna cevap vermek zorunda değil ki sen neden bu kadar çok taktın ki bunda 😄
14 aylık ilişkimizde ilk defa görüldü attı normalde hiç huyu deildir ondan merqk ettim
Neydi acaba amacı dörde gelirken sabahın ilk saatlerin de ben de merak ettim şimdi
sen hazır kita masallah :)
🤦🏻♀️
Amaç ne diye mesaj at.
Haklı ben olsam ben de görüldü yaparım. Tiye almam.
Madem görüldü yapican ne diye mesaj atiyon
Neyse anlayamıyorsun. 😄😄
Hiç bi amaç göremedim. Değişik bi kafa.
Yazdığı saati merak ettim
Neden
Önemli benve
Gece değil gündüz
Tuhaf o zaman yorum yapamadım
Gece yazsa amaç belli dimi 😂
Amaç belli olsada yadırgama, libido sonuç olarak 😅
Zaten ara ara gelir gider bana. Daha 1 hafta önce birlikteydik
Kopamadigina göre 😂
Şaşırtır mısın onu peki
Deneme yapmış 😀
Olabiler
Büyük ihtimalle
Seni ona. daha çok mesaj atmamn
Buda bi ihtimal. Bok atarım
T bok by
Profilini değiştir bune imdat
Niye ayrıldınjz kim ayrıldı
Isi bitince tüydü klasik
İşi cinsellik mi kastınız yaşlar kaçtı
Ben 27 o 25
İşi bitti dediğin dediğim şey mi ve seviyor musın onu
Evet o ben seviyorum o sevmiyor
Sevmemesi yeni mi oldu hiç sevmedi mi sizi öncelikle görüldü atma nedeni ya dalga geçmek için ya da sıkıldı birini bulamadı sonra vaz geçti öncelikle onu pişman etmelisin hem bıraktığı için hemde mesaj atıp görüldü attığı için kesinlikle mesaj atma nerden yazıyor size
Oncesinde seviyordu ama zamanla ilişkimiz fb iliskisine döndü. Yok mesaj atmam ben zaten asla o nasıl olsa tekrar yazacak
Bu niye böule olfu sizce yani siz mi hemen teslim oldunuz yoksa niyeti o olduğu için mi sizin ilkiniz miydi ve siz onjn ilki
Benvce onu pişman etmelisin
?
Sazan mısın
Evet
Super
Haha iyi olmuş