yıllarını verisin ama bu onu anlamaz ne yaparsan yap anlamayacak birisine zamanını daha fazla harcamamak lazım.. Bunu ısrarla yapmaya devam edersen hayal kırıklığın daha büyük olur..
Olması gereken olması gerektiğin de olmalı verdiğin yıllara değmiyorsa en nihayetinde artık bir son vermek nihayete ermek lazım bunu geciktirmek beni anlar telafi eder diye beklemek güneşin batıdan doğmasını beklemek gibi saçma bir bekleyiş olur ve her şey zamanında güzeldir çoğu zaman
Olmadı yıllar verilmiş artık olan olmuş. Yıllara acımam içindeki aşkı ve sevgiyi emip bitiren biri için. Önüme bakarım daha güzel yıllar gelecek mi diye😂
Ayrilinilmasi gerekiyorsa ayrilirsin cunku kangren olmus bir iliski ik8 tarafida yipratir evli isen cocuklar var ondan ayrilmiyorum psikolojileri bozulmasin demekde kaba bir tabirle zuhurt tesellisi cunku iyi gitmiyen bir evlilikde zaten cocuklarda psikoloji kalmiyor