Kadınların bazıları, selam alınca; bir erkeğin kendisinden etkilendiğini falan sanıyorlar veya bana neden selam verdi? Düşüncesi olabilir. Erkekler ise kadınlardan selam aldığında " aleyküm selam" der muhakkak ☺️ tabii bazıları selam'a selam şeklinde cevap verir. Bunların büyük çoğunluğu kesimle ilgili yani zengin- okumuş tarzı insanlar pek aleykümselam şeklinde aleyküm 'ekini kullanmayı yakıştıramazlar ağızlarına ☺️ Sorunun genel cevabı olarak, erkeklerin büyük çoğunluğu kendisine selam vermiş bir kadını süzdükten sonra etkileniyor ve kadınla temas halinde olmak istiyorlar. Yani temastan kastım aslında yüz teması ya da sürekli görüşebilir miyiz? Düşüncesi.
Net erkekler. Bizde öyle bir mantalite var ki bir kadın arkadaşça "Selam, merhaba" demesiyle akılda hemen deli sorular. Beni mi seviyor, hoşlanıyor mu?
Hayrı sadece bir merhaba demiş merhaba merhaba. Hani burada kendini kapatıracak bir durumda yok. 😄
Ama maalesef olaya düz bakan ayran gönüllü insanlar çok başka düşünüyorlar.
Kadınlar. Biz kadınlar ince düşünülmüş, güzel bir davranışı yanlış yorumlamaya biraz fazla meyilliyizdir. Karşı cinsin selamı da ümitlendirmez, o kadar da değil ama buna benzer davranışlar kadınlara ümit veriyor.
Kesinlikle erkekler. Çünkü bizim kadınların burnu çok havada. Bir malın alıcısı ne kadar çok olursa fiyatı ve kâr markajıda bir hayli o kadar fazla olur. 1 kızın dm kutusuna günlük 20 erkek yazıyorsa erkeklerede 1 kız yazıyorsa ortalama sence hangisinin ümitlenmesi fazla olur?
İki taraf ta aşırı beklenti içinde maalesef... Benim duruşum belli daima, merhaba dedi diye bana aşık sanacak kadar ezik ve çocuksu değilim şükürler olsun, amin...🦄🍀🍏⭐❤️
Bunun sebebi feromonlar ve hormonlardır. Hormonları yüksekken feromonları yüksek bir karşı cinse denk gelmişse bırak selam vermeyi 100m yakınımdan geçti diye dahi ümitlenir her iki cinste...