Bu kız benimle ciddi olur mu yoksa sadece zamanmi geçiriyor?

Oturduğum şehire üniversite okumaya gelmiş bir kız var, çok hanım hanımcık dinine bağlı hamaratli biri. Ciddi düşünmek istiyorum 15 gündür konuşuyoruz flört aşamasındayız, kafede buluştuk, arabayla gezdik, bir yerlerde oturup bir şeyler yedik yani bayaa anımız oldu. Bana çok karakterli biri olarak geldi, hoş geldin bağbinda el sıkışmak isterken bile elini uzatmayan çok ağır biri. Lakin şu konuda biraz aklım karıştı, sürekli su gün su yerde oturalım şunu yiyelim, ya da yine araba sürmek istedi müsait olsanda getirip biraz sürsem vs gibisinden konuştu. Dünde arabayi verdim biraz sürdü gezdik, neyse biraz gezdik şurada oturalım bir şeyler yiyelim dedi oturduk yedik falan kalktik ikinci defa hiç hesap ödeme taraftarı bile olmadı işin orasinda değilim yapsa bile izin vermez yine ben öderdim, ama bu şeylerden biraz kafam karıştı biraz. Bu akşamda yarın müsaitsen biraz gezelim farklı yerlere gidelim foto çekerim dedi, tamam dedim, ev arkadaşı olan bir kız arkadaşı da var tek kalmasın oda gelsin dedi sorun değil dedim. Ve birde bir burada pek bir şey beğenmedim kaban vs güzel olan yer var mı gidelim dedi, ayriyeten bir kaç foto attı bunlar çok güzel sipariş etmeyi düşünüyorum dedi, sanki benim görüp ona hediye etmem için atıyormuş geldi bana. Şimdi diyeceğim şey, bukadar karakterli, ağır, oturmasını kalkmasını bilen, Allah korkusu olan bir kız, bu anlattıklarıma göre, benimle sadece zaman geçirmek 2 yil burada okuyacağı zaman icinde benden faydalanıp sadece paramı yemekmidir niyeti
Bu kız benimle ciddi olur mu yoksa sadece zamanmi geçiriyor?
Cevapla