Sevgilim bana “ güçsüz olmak senin sorunun “ dedi ne yapmalıyım?

Birkaç kızla arkadaşça konuşmalarını yakaladım. Kendimi kötü hissettiğimi söyledim hasta olduğumu söyledim. O da Özür diledi yaptıkları için. Dün de güçsüz olmak senin sorunun dedi. Çok üzüldüm arkadaşlar. Ben hem işe gittim , hem bu şartlarda hukuk kazandım güçsüzmüyüm? Bu kelimeyi hak etmedim. Nasıl davranmalıyım o kelimesinden pişman etmek için? Gözünde aciz ve güçsüzüm sanırım?
Sevgilim bana “ güçsüz olmak senin sorunun “ dedi ne yapmalıyım?
Cevapla