Ben ona bakınca kafasını yan çeviriyor, yan yana çalıştık bir ara dinlenirken arkasını dönüyor, bildiğiniz kaçıyor gibi..
ondan hoşlandığımı anladigini sanmıyorum çünkü belli etmedim. Acaba benden igreniyor mu?
Bı ara kötü koktugumu bile düşünmeye başladım ya kafayı yicem ilerde
Sadece sporunu yapıp gidiyor kimseyle de konuşmuyor
ondan hoşlandığımı anladigini sanmıyorum çünkü belli etmedim. Acaba benden igreniyor mu?
Bı ara kötü koktugumu bile düşünmeye başladım ya kafayı yicem ilerde
Sadece sporunu yapıp gidiyor kimseyle de konuşmuyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Aklıma 3 seçenek geliyo aşko
1- Onun liginde değilsindir diye düşünüyo, tipini beğenmiyo olabilir
2- Sevgilisi olabilir
3- Gay olabilir
Valla hepsi olabilir
yani her türlü ilgilenmiyo işte salla adam mı kalmadı zorla güzellik olmaz
yanına gidip muhabbet açma pas vermiyosa rahatsız olabilir
Başka yere gidicem artık. Çünkü cidden sinirimi bozuyor
hayır ya bakmazsın suratına olur biter büyütme :) sevgilisi vardır muhtemelen
Ayrılsin o zaman
senin için mi sayko musun aşko afedersin ama çocuk senin kafadan biraz şey olduğunu hissetmiş sezgileri kuvvetliymiş bence hshsgsg
Valla kaç gündür ne kadar takik olduğumu bilse soguyabilirdi ama belli edecek hiçbir şey yapmadım. Aynı zamanda etrafa bakar gibi yapıp bakıyorum asla anlayamaz.
Bence bir ilişki istemiyor. Daha fazla taciz etme adamı istersen? :D
Etmiyorum sadece fırsat aradım belki konusuruz diye
Biraz ara ver, belki o sama yaklaşır? Gizem yarat yani.
Yarın son günüm orada. Bir de hep aynı saatlerde gidiyoruz ama olmayınca olmuyor
Yapacak bir şey yok. 😏
Bıkmış çocuk dolandırma ihanet iftira başka bişey göremez erkek
Kötü kokabilirsin de son derece doğal. Orasi spor salonu ve insan haliyle terliyor. Bununla alakalı olduğunu sanıyorum. Bu arada fotoğraflarıni gördüm. Bir erkegin sana bakmaması için iki sebep olabilir, ya sevgilisi vardır ya da zevksizdir
Hayır tabii ki kokabilirim ama rahatsız edecek kadar değildir demek istedim
Onunla alakalı degildir zaten. Gayet guzelsin, dedigim gibi ya sevgilisi vardir ya da guzelden anlamiyordur
İlk yorumumda bununla alakalı olduğunu sanıyorum yazmışım. Sanmıyorum olacaktı :)
Teşekkürler
Rica ederim
Soyunma kabinine götür. Doğal ortamında üstünlük sağlarsın belki.
Ne yaptın bu durumu çözdün mü ?
Sporu bıraktım
Hadi ya 😔 neyse nasip diyelim
Korkmuştur senden kuzen
Neyimden
Onu da sen bul artık
Git yanına tanışmaya çalış. Bir şey kaybetmen
Çok garip olur
O zaman öyle bakmakla yetin.
Ooofff
Gidip tanışmıyorsan, şansını denemek istemiyorsan ne deyim sana..
Her insan her hoşlandığıyla birlikte olacak diye bir kural yok maalesef. Bazen Şansına ne çıkarsa bazen de istediğin gibi biri çıkar. Şansını denemezsen emin olaman hiç bir şey den.
Son iki günüm kaldı orada. İki gün çok kısa konuşmak için
Bu mu derdin?
Önce tanış o kişiyle bir bahane bul, bir ortak noktanı bul konuşmaya çalış sonra sosyal medyadan arkadaş olun konuşun ya da telefon numarasını almaya çalış.
Onunla tanışırsan onu tanirsan başka yerlerdede görüşme şansın olur illa spor salonun da olması şart değil.
Başlamazsan gerisi gelmez.
evli olabılır
Yok artuk
Sana bakmayan ölsün 😊
Bence de ya
Kendine sor
Dikkat çek biraz
Seni sevmiyor demek
kokuyorsun dur 🤮
bkmak zorunda mı