sabah personel odasında üzerimi değiştirdim çantamı dolabıma koydum ve çıktım akşam 5 gibi nöbetim olduğu için çantamdan gofret almak için gittiğimde dolabımı açılmış vaziyette gördüm aynı zamanda çantama bu yüzüğü koymuşlar bu nasıl bir şeydir çok sinirlendim şüphelendiğim birkaç kişi var fakat en çok benle ilgilendiğini söyleyen doktor üzerinde duruyorum pahalı mıdır sıradan mıdır? kameradan baktırsam mı? geri vermem gerek her kimse bu.. neden bunu yaparlar ki? amaç ne yani? ne yapmalıyım?
Hastanede çantamın içine konulan yüzük.. Anlamı Nedir?
yüzük gerçek ya da sahte orası bizi ilgilendiren bir durum değil önemli olan çantanın gizlice açılması bu suç çantana bu kadar kolay ulaşan bir şey çalıp senin çantana da atabilir sırf sana gıcık olduğu için mesela, kimin yaptığını biliyorsun o bırakmasda seninle aynı odayı paylaşan bir kadın doktor ya da hemşireden yüzde yüz yardım almış, iş iyice mide bulandırmaya gidiyor ben senin yerinde olsam yüzüğü alır baş hekimin odasına girip çantalarimizi karsitiran bir hadsiz var bu yüzüğü bırakmış ama yanlış yere koymuş kimse gelip burdan alsın diyerek oraya koyardım
Bir kez teddedildikten sonra, eğer aynı kişiyse, gurursuzluk ve yüzsüzlük. En hoşlanmadığım ve en rahatsız edici insan modeli, ısrarcı ve yapışkan. Kameradan tespit et, geri ver, uygun bir dille istemediğini ve ısrarcı olmamasını söyle. Dolap özel alandır, oraya senden habersiz bir şey koymak saygısızlıktır.
Sapıklık resmen bu. Dolabını acımaya dahi hakkı yok. Sırf hoslanıyor diye yüzük koyması cok sacma olmuş bence sahte. Gerçek durmuyor pek ve odada masanın üstüne koy dinlenme odası varsa o hoşlandığını düşündüklerin oradayken. Sinirli bir şekilde at daha fazla etki eder
Pahalı yüzük karton kutuda olmaz. Taşında da pırlanta görünümü yok. Pırlantada saf bi görüntü olur aşırı şeffaftır ve bu kadar büyük olmaz milyonları olması lazım. Velhasıl sahte
Bu ahlaksizliktir Hem bir kadinin cantasi izinsiz acilmis Hem de bir teklifte bile bulunmadan fikri ne olur cevabi ne olur demeden benimsin demeye getirilmis Hem ayrica bu resmen goz boyama hareketi samimiyet yok Seninle bisiler yasayabilmek sevgilin olmak icin her numarayi deniyor Bi sevgili olsun snra ben kendi bildigim yolda devam ederim kafasinda
Seni begenen isteyen ve fikirlerine hislerine onem veren biri en bastan beri bu tavirlari sergilemez Onun yerine uygun bi anda gelir biraz vakit ayirmani rica eder ve hislerini acikca dile getirirdi sonrada olumlu veya olumsuz yanitina saygi duycaginida soylerdi
Bu adam cok sinsi kirli oynamayi seviyor Bi gun odada sıkıştırıyor bi gün kalksin yatagindan diyip is yeri baskisı yapiyor bi gun gelmis bunu koyuyor cantana hersey mübah bu adamın gözünde Bence ondan uzak dur cunku ilerde baska biriyle iliskin olma olasiligi oldugunda hirs yapar dedikodunu bile cikarir bu ilerde
Muhtemelen kötü ve maksadını aşan bir jest. İlişki konularında pek tecrübesi olmadığını sanıyorum bu şahsın. Tavsiyem bu şahsın kim olduğunu aramakla uğraşmak yerine (çünkü kendisiyle ilgilendiğinizi düşünebilir) kayıp eşyaların olduğu bölüme bırakınız.
resmi şikayette bulun. kilitli dolabın sen yokken açılıyor. polis gelse savcılıktan izin çıkmadan açamazlar o dolabı. hafife alınacak bir şey değil ve kesinlikle ne olacak yavlar havada uçuşacaktır bırakma peşini cezasını alsın. karşına çıkmaya götü yemeyecek gelecek dolap açtıracak ona buna.
Çantanızı karıştıran var diye şikayet edin, kameradan bakılabiliyorsa bakılsın. Şikayetçi olun. Etik davranan bir insan bunu yapar. Kalkıp paylaşmaz. Doktor arkadaşınız burada KS de sizi izliyordur belki kim bilir. Ya da hep böyle saçma hareketler yaptığında sizinkine benzer davranışlar görünce iyice yılışık biri olmuş. Düşünün bir de hastalar gidip şifa bekleyecek böyle yılışık tiplerden. Kendilerine hayırları yok bir kere. Umarım meslekten atılırlar. Yoksa mesleğini layıkıyle yapanlara sözümüz yok.
Pirlanta degildir, benzemiyor, zaten dolabini acip güvenip pirlanta yüzügü koyacak kadar zengin biri nerede Türkyiede. Ayrica dolabini acan kisi suc isliyor, hem özeline saygisizlik etmis, hem önemli bir esyan olsa, calabilirde. Bu bir suc, isyerinde ise, dogrudan isten atilmasina sebebp bir durum. Ayrica sana yürüyorsa ayrica bu sekilde bir terbiyesizlik yapmis, bircesit taciz.
Hastanelerde garip işler döndüğünden bahsediliyor. Bunların ne kadarı gerçek acaba. Hastane personellerinin hastanedeki personelle veya dışardan hastaneye gelen kişilerle yakın temasları olduğu şeklinde.
yani galiba baktılar olmuyor , yüzüne karşı vermeye cesaret edemediyse ya da farklı bi şekilde yapim belki etkilenir dediyse böyle yapmış olabilir. Bence kameradan bak ve sahibine aynen ver abla
Bence dolabını açması doğru değil kameradan baktırmak kolaysa bence baktirin kimmiş o yüzüğü koyan. değerli bir yüzükmü değil mi onuda ancak kuyumcular bilir. yüzüğü yanınıza alıp bir kuyumcuya gösterin. Sonra zaten iade edersiniz her kim koydu ise. Tek çare kameradan baktırmak ya da o kişi her kimse kendi itiraf ederse
resmen saçmalık yüzük hediye etmek evlilik teklifi anlamına gelir yüz yüze bunu yapmaya cesareti olmayan birinin niyeti ne kadar ciddi olabilir ki? saçma
sen once kuyumcuya bı gıt kac lıra onu ogren , sonra oturur konusuruz.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Güzel bi anlamı olabileceği gibi kötü bi anlamı da olabilir. Seni sevmeyen biri çaldı diyerek şikayet edebilir bunları da göz önünde bulundur ve kameralardan baktır
Yapılan şey hadsizliktir. Dolabın izinsiz açılıyor, hatta çantana kadar. Yaptığı suçtur bir yerde. Bu şekilde bir evlenme teklifi olmaz. Bunu yapacak g. tü var ama karşına çıkıp konuşacak g. t yok. Bence araştır bul ve haddini bildir. 🤙
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yüzüne karşı demeye cesaret edememiş herhalde birisi kayıp eşyalar bölümüne vermelisin bence
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Baktır kameradan, doğrudan şikayet et. Ya da sosyal medyadan ifşa et. Bu bildiğin mobbing, taciz.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
İş ciddiye binmiş, Evlensen de sen de kurtulsan biz de artık :D
Marka bi yuzukse kutusuyla falan koyulurdu ve başına bsi gelir biri alır gbi düşünülüp hemen gt baq diyerek bi şekilde çantaya bakman sağlanırdı haksz miyim
Marka mı yüzük onu sole bi yani altın falan sa da kutusu var mı yanı o. Hem onu demek istemiyrm pahalı bisey olsaydı düz gene çantana koymazdı çalınır die düşünür ve bi şekilde sn çantana baq die bi şekil de silerdi anlatrdi kimse artk
personel odasına sadece personeller giriyor onun dışında kitli oluyor kapı dolaplarda ayrı herhangi bir sıkıntı yaşanmadı bugüne kadar evet yüzüğün içindeki yeşil kutu zaten kutusu dışında da markası yazıyor kutuda