Kaslı, güçlü, kudretli, sizi tek koluyla havaya kaldırıp başınızı döndüren, havada, karada, denizde, yatakta sizi parçalayan bir sevgili ister miydiniz?
Fiziksel açıdan "tank" gibi bir sevgili ister miydiniz?
Ben erkeklerde o kadar çok kası beğenmiyorum, onun bile bir ölçüsü olmalı. Kaslı olup, beni kaldırmasına gerek yok ki. Yüreğini yüreğimden eksik etmesin, her daim bir şey yapacakken önce beni düşünsün bu yeterli. İşte o zaman derim ki; " bu adam gerçekten güçlü"
🤣🤣🤣🤣 Bu ne guzel bir anlatım, dolmustayim ve kahkaha atmamak için inan kendimi zor tuttum. Eveeet isteriz tabii hatta ben spora giderken onunda spora gelmesini çok istedim gelmedi. Fena mı olurdu tek parmağında beni basketbol topu gibi cevirse🤣🤣🤣 Şaka bir yana ben kel ve göbekli seviyorum kocamı😏 NOT: Wolverine işi ne oldu?
Adamentium demiri bile kesiyor , sadece kaptan Amerika Jin kalkanını kesemiyor, hatta alpha adamentium ile kapanınca o kalkanını kesiyor. Ne paslanmaz yaaaaa😏
63 kiloyum, beni tek koluyla rahatça havaya kaldırıp taşıyabiliyor. Eski boksör zaten. Güçle ilgili konularda çok işe yarıyor. 😁 Tek başına üç kişiyi yere serdiğini gördüm ki bu kişiler de spor yapan insanlardı.
Zaten her zaman söylerim erkek dediğin vurduğunu devirecek, ne öyle çelimsiz. 😏
Benim vücudum fotoğraftaki gibi olmasa da iyidir. 4 yıldır spor yapıyorum body building. Valla spora başlamadan önce de kızlar beni istiyordu hala istiyorlar ama sevgilim varken bakamam hiçbirine.
Görünüşte tank gibi bana gelince yumusacık Bi adam mı Allah nasip et Bee skxkx söyle omuzları geniş kollar dolu boy orantılı siyah gözlü kara kaşlı kara saçlı hüpp be skdk