Bana güvenmiyorsa yürümez ki o ilişki. Sevgi, güvenin önüne geçemez. Bana güvenmiyor oluşu şu an ilişkimiz için sorun yaratmıyorsa bile olsa ilerisi için bunun garantisini veremez. Muhakkak güvensiz oluşu ilişkimizde büyük çatırdamalara neden olur. Yol yakınken bitmesi daha doğru olur. Benden sonra hem güvendiği, hem de sevdiği biriyle bir birliktelik düşünür artık...
İlişkilerde sevgi yeterli olmaz. Saygi ve güven çok önemlidir. İnsan güvenmediği birini her daim sorgular ve bu ilişkiye zarar verir. Hem güven olmayan yerde sevgi olmaz ki.. Güven yoksa o ilişki zaten bitmeye mahkumdur, boşa harcanan zaman ve duygular için boşa çaba harcama değmez. Bana güvenmeyen bir adamla isim olmaz. Güvendiğin biri ile sevgili ol der kapıyı gösterirdim.
Bir ilişkide en büyük unsur; güvendir. Güven yok ise bu ilişki olmaz. Hep kafada soru işareti vs olur. Seven insanda her daim güvenir, tabi güvenini sarsmadığım sürece. Kısacası, güven yok ise, ilişkide yoktur. Kimse kusura bakmasın bu arada.