Olmamam gereken birine aşık oldum şimdi yedik bi bk ne yapıcam?

Durumu kendisine de açıklayamıyorum çünkü benden yaşça büyük ve ciddi ilşki istemiyor düşünmüyor sadece normal konuşuyoruz nasıl kopucam ondan bağlanıyorum git gide
Olmamam gereken birine aşık oldum şimdi yedik bi bk ne yapıcam?
Cevapla