Son zamanlar sebepsizce sürekli Yanıyom bir Sivaslı uğruna türküsünü dinliyorum. Sizce zil sesi olarak ayarlasam sivaslı flortüm bana asik olur mu🥰🥰 


Aşkımmmmmm uslanmayacaksin degil mi😂 bence Sivas'ın dağlarına adini yazarsan nikah garanti 🙄
Yaa evet evet işte bu😂onuda ben sorayım mıı
Cevap
10Cevap
hayır bunu yap 😂
https://www.youtube.com/embed/q9ulk-pzr9gKesin olur ya 😂 Ceylan'dan olsun ama kopmalı hareketli😂
😂😂 ahahah kafalar çok güzel mis gibi oh
Sevgilin varken flort yapman sacma. Oyle seylere sevinirse ne guzel senin icin.
Memleketimin türküsünü alıp telefonuna zil sesi yapsa yalan yok etkilenirim. 😄 😄
Dene istersen.
Hahah super yaa ise yararsa diger Zivasssli sevgilisi olanlar da uygular 😄
Sivaslılara bir şey yapmaya değmez kanki yol yakınken vazgeç 😂
Denemek gerek bukre umarım oda seni sever djjdjd
Bir de Sen Sivas'ı Seyret'le dene bu olmazsa 😄
Harbiden omaykart olur. :D
Aşık olmak ne kelime, kesin verir..
kesin aşık olur yap arkandayım (etkilenmezse sivas kangalı)
Soğur gibi daha çok.
😂😂😂
Soğusun, ben kıskandım seni.😄😄
Yok yahu o kadar da diğil.🙄😄
Tamam tamam hadi sırılsıklam aşığım.🤭😂
Tabi ya bi ben eksiktim bende oldum kadro tamam.😂😂
Olur.😂😅
Flört heyecanı kacacak yakında yapma
Kapında yatar 😂😂😂
Umarım olur😂
Olur olur🤣🤣🤣
Kesin olur dklsls
Olur olur dkjvjjc
çok iyi fikir hjahs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar