Klasik bir cevap vermek istemiyorum. Yasak olan tarlı geliyor ya da midesizler gibi yorumları zaten onlarca kişi yapacaktır. İnsanlar sosyal varlıktır ve sosyalleşme ihtiyacı duyarlar. Kendi sevgili veya eşleri ile yaşadıkları sorunları bazen aşamayabilirler. Hayatın karşımıza çıkardığı sorunlar problemler yetmezmiş gibi kimileri de tabular ve çevre baskısı altında yaşar. Bunları da eklerseniz kişi yalnızlaşır Ve içine kapanır. İşte bu durum olduğun da insan doğası gereği derdini tasasını anlatacağı, biraz dertleşeceği ya da biraz nefes alacağı birisini arayabilir. Ülkemizde birçok gizli ilişki yalnızlıktan doğar... Öyle bir dünyada yaşıyoruz ki kimin nasıl bir dertle ya da sorunla yaşadığını bilmiyoruz. O yüzden ben bu tarz bir ilişkiye hemen kötü gözle bakmanın yanlış olacağı kanaatindeyim. Kişinin sebeplerini ve hayatını bilmeden kimse hakkında yargıda bulunmamız gerekmektedir.
Kanka olaya Sadece ilişki olarak bakmak yasak olan her şeyi maalesef insanlara tatlı geliyor nedeni de şu Çünkü ona ulaşamıyor sun yani ulaştım bir şey artık sana basit geliyor ama ulaşamadım bir şey için çabalamak insana tatlı geliyor Bu da onun gibi bir şey
sırf bu yasak diye öyle olduğunu sanmıyorum elbette Bilerek isteyerek bunu yapanlar oluyorsa bilemem lakin gönül ferman da dinlemez kimi zaman kimi seveceğini seçemezsin ki?
Seversin oda seni sever imkansızdır ama sevmek imkansızlık dinlemez ki ister sadece sevilmek ister sevmek ister karşılık görmek ister durman gerekse bile durmak istemezsin mesela bu yanlıştır evet kabul edersin aslında mantıken ama gel de gönlüne anlat..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Şöyle ki ;Seçeneklerin giderek çoğaldığı, gelenek ve toplum baskısının hissedilmediği, ilişkisel bağların neredeyse tamamen kişilerin vicdanına bırakıldığı çağımızda, insanoğlu giderek yalnızlaşıyor. Bağ kurabilmek adına seçtiğimiz kişilerle sağlam ilişkiler kuramaz hale geliyoruz. İlişkilerimize yeterince emek vermez, ilk tökezlemede sırtımızı döner olmuşuz. Zorlanmaya gelemiyor, kalbimizin kırıldığı ilk anda pansumanı başkasına yaptırıyoruz ya da daha baştan duygusal bağları reddederek girdiğimiz tek gecelik ilişkilerde bedenimizi doyurarak tatmin olmaya çalışıyoruz. Ancak ortaya çıkan sosyal tablolar hakkaniyetli bir analize ihtiyaç duyuyor. re-state://background_color_rgb (255, 255, 255), font_color_rgb (0, 0, 0), justifyLeft
Yasak olan her şey cezbeder biri sana elma verir alır yersin ama çalarsan daha fazla aksiyonlu olur yolda 80 km hız tabelası görürsün 120 ile gidersin bir kadına gülümsersin konuşursun ama cilve yaparsa daha çok yönelirsin bu bir hazdır ve elde etme çabası kendini ispatlama gibi şeylere yöneltir
Okul zamanı psigo terapı dıye sitemiz vardı orada eşlerını aldatan kadınlar anlatıyordu kocayı aldatmak en becerıksız erkek bıle olsa kocdan bin katı zevkli diye o lanet zevki alincada bırakmıyorsun dıyorlardı
İnsan oğlunun doğasında var. Yasak olan herşeyi yapmak Yasak bir aşk, Kırmızıda geçmek , Girilmez denilen yere girmek. Hatta maske bile takmayı beceremediğimiz bir yerde Yasak Aşkı , sadece biraz daha heyacan verici olarak görüyorum. İyi Pazarlar
Yasak olan her zaman daha tatlı gelir bakınız Hz Adem ile Hz Havva olayındaki gibi.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Ortalık malı edilmemiş her ilişki kendince gizlidir. Maçoların serrserilerin kötü çocukların sevdiği kıza asılmasını, çevre baskı görmeyi istemeyen çoğu kişi ilişkisini gizli tutuyor zaten.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Maalesef yasak ve günah olan olan her şey insana daha cezbedici geliyor.
İnsanlar yasaklara baş kaldırmaya hevesli olduklarından hele ki aşk mevzuları bu işe girdiğinde alacağı haz+100 artacaktır iş öyle olunca gerisini sen düşün.
Şu an olsa biriyle yaşardım o kadar ihtiyacım varki duygusal cinsel hiç farketmez kriterde tercihimde yok aşırı kilolu olmasın yeterli benim için sadece farklı bir ten istiyorum