Okula 3 gündür gitmedim bakıştığım, sevdiğim çocuk hep bana gelmediğim günler mesaj attı sizce oda seviyor mu? ?

Ayağım burkuldu bu arada bana şunları yazıyo ayağının üzerine çok basma, bol bol dinlen, uzan işte nasılsın ayağın nasıl oldu ödevleri atıyım mı falan hep yanımda oldu yani sizce oda benden hoşlanıyor mu genelde bakışıyoruz iyiyim diyince sevindim diyo inşallah pzt ye kadar iyileşip gelirsin diyo sizce?
Okula 3 gündür gitmedim bakıştığım, sevdiğim çocuk hep bana gelmediğim günler mesaj attı sizce oda seviyor mu? ?
Cevapla