Babam hep derdi " oğlum önemli olan yaşarken ki doğum günlerini hatırlamak değil " Önemli olan, öldükten sonra ölüm günlerini hatırlayıp senin için dua edecek birilerin olması " Hayat fani nedir doğum günleri derdi. Ben doğum günlerini unutmam, annemin, abimin, babamın, olursa sevdiğimin, hatta ve hatta en yakın arkadaşkarımın ve kuzenlerimin, inanmayacaksınız belki ama yeni tanıştığım biri bana doğum gününü söylese, ikinci buluşmamız 1 sene sonra olsa bile "benim doğum günüm ne zaman diye sorsa " lak diye söylerim unutmam. Öyle bir hafızaya sahibim ki, gün sy yıl olarak hatırlıyorum, hatta ve hatta numaratörüm de diyebilirim kendime, TC kimlik numaralarını ve telefon numaralarını bile bir kez görsem en az 1 yıl kolay kolay unutmam aklıma anında gelir. Arkadaş çevrem bazen bana şunun numarasını biliyor musun hiç gördün mü falan derler hatta... 😂 Komik ama doğru bunlar... Abimin, annemin, babamın, halalarımın, teyzemin, arkadaşlar ve kuzenlerimin numaralarını ve TC kimlik, tel no ve doğum günlerini ezbere bilirim. 😊
Unuttu evet. Doğum günüm olduğunu belli etmemeye çalışsam da bunu benceremedim. Sürekli "derslerin nasıl gidiyor?" diye sorular soruyordu "sanki çok mu önemli senin için?" diye yanıt verdim "önemli olmasa sormazdım" dedi "boş konuşma. Senin için önemli olsam bugün doğum günüm olduğunu unutmazdın" dedim. Nasıl utanca boğulduğunu ve telaşlara girdiğini anlatamam özür diledi ama pek bir şey yapmadı. Çok kırılsam da affettim onu ama onun doğum günü için nasıl davranmam gerektiği hakkında bir fikrim yok.
Bak şimdi sana bir hikaye anlatıcam djjd Erkeğin doğum günü kızdan önceymiş, kız onun doğum gününü küçük süprizlerle sevgisini akıta akıta kutlamış.. Sonra kızın doğum günü geldiğinde erkek unutmuş. Kız hiç bir şey çaktırmamış, sessiz sessiz kırılmış bir yerlerde kendi kendine. Sessizliğinden anlasın diye umut etmiş, neyin var diye sorsun istemiş. Günlerce günlerce.. Sessizliğinden de kırıldığını da anlamamışlar. Sonra sosyal medya hesabının şifresi olan erkek kızın hesabına girince doğum gününü unuttuğunu fark etmiş. Düzeltmek için de çırpınmamış kusura bakma ya karıştırmışım demiş. Sonra kız bütün kırgınlıklarını ortaya dökünce de erkek ben seni hak etmiyorum ben seni üzüyorum diye bırakıp gitmiş. Ama sonra kız onu yine affetmiş. Önemli olan doğum gününü kutlaması değil onun kırıldığını fark etmeyecek kadar seni görmemesidir. Ama seviyorsan bütün kırılmışlıklarını gormezden gelmeye calisiyorsun..
Yalan yok bu durumu ben biraz kafaya takarım. Aman yansıtmamaya da çalışırım. Ben de onun doğum gününü unuturum ödeşmiş oluruz. Madem bu günü bu kadar önemsemiyor. Bende önemsemem yaşadığım duygularında yaşamasını isterim. Ya da hiç doğum günü kutlamayız karar alırız. Hani bunları illa kutlanacak diye bir zorunluluğu yok sonuçta.
Unutttuğunu bile söylemem. o kadar kırılırım herhalde ben öyle sevgililer günü tanışma y. dönümü bilmemne kutlamayı seven bir insan değilim bir önem verdiğim doğum günleridir. Bunu hatırlamak değer vermektir benim gözümde, değer verdiğini göstermenin bir yoludur. hediye kutlama vs değil bir mesaj, telefon bile yeter, önemli olan hatırlaması
Kavga cikar. Sakin sakin beklerim gece yarisina kadar baktim ki bi aksiyon yok kellesini alirim onun. Ne demek dogum gunumu unutmak yaa ne demek😾 ölmeyi bayilmak sandi herhalde
Özel günleri kutlamayı sevmem. Mesele hatırlanmak ise ona da çok takılmam. Yakın çevrem dahi doğum günümü bilmez. Ben de onlarınkini bilmem. Bu benim için sorun değil. Çünkü dediğim gibi özel günleri önemsemiyorum. Birlikte olduğum insan da bunu biliyor olacak ki, unutmuş. Çok da iyi yapmış. Bu yüzden kendisine trip atacak, kırılacak değilim. Canı sağolsun.
Eyvaah eyvaaah gün sonuna kadar bi atak beklerdim yapmıyorsa da çok kırılır çok üzülürdüm demek ki beni gerçektende onemsemiyormuş diye düşünürüm ve son olarakda kavga kaossss
Erkek arkadaşımda güya Doğum günümü unutmuş gibi yapıp sonradan kutlayacakmış plan buymuş ama ortada hiçbişey yoktu , hatta hediyeni verdim diye hatırlıyorum demişti , mesele hediye değildi sadece hatırlanmaktı, işin yoğunluğundan unutmuştur dedim büyütmemiştim konuyu
O hatayı bi kere yaptı ve pişman oldu O kadar korkmuş ki ertesi yıl ki doğum günüme daha 1 hafta varken verdi Sütten ağzı yanan yoğurdu kepçeyle yermiş