Uzak ilişkiler hakkında düşünceleriniz nelerdir?

Bence gerçek seven bekler
Ben sevgilimle 2 yıldır buluşamıyorum 9 ay sonra kavuşacaz inşallah
Herkes saçma diyor da imkansız birşeyde değil
Siz hiç yaşadınız mı?
Uzak ilişkiler hakkında düşünceleriniz nelerdir?
Cevapla