Hoşlandığım biri var ve yarın izinliyim müsaitsen bulaşalim mı diye mesaj atsam ne olur?

Ya işteyken rahatsizlanmistim yarında dinlemem için izin verdiler bu hoşlandığım kişide bizim müdürümüz bayılinca kucağına falan almış beni kendime geldiğimde koluma girmiş falan bana olan ilgisi çok hoşuma gidiyordu iycene biseyler oldu bana yarın buluşmak istediğimi söylesem acaba ne düşünür?
Hoşlandığım biri var ve yarın izinliyim müsaitsen bulaşalim mı diye mesaj atsam ne olur?
Cevapla