Fotoğraf paylaşmasının benimle bir ilgisi olabilir mi, bana inat mı yapıyor? ?

Eski erkek arkadaşımla aynı zamanda iş arkdaşıydık konustuk ama ilişkimizi pek umursamıyordu ben çok değer verdim ona ama beni ortada bıraktı benimde hatam oldu bazı konularda fakat kendisi bitirmek istedi hep bahane aradı, ayrıldık, tabi aramızdaki gerilim arkadaş çevremizede yansıdı, ama kimseye bahsetmedim özel hayatımdan sadece gördükleri kadarıyla yorum yaptılar bir iki kere sert tepki verdim eski erkek arkadaşıma arkadaşlarının yanında o sustu tabi sınsi bir insan oldugun dan sanki suçlu benmişim gibi oldu haklıyken haksız duruma düştüm resmen, şimdide hayatında birisi var o kızı profil yapıyor fotoğraf paylaşıyor onunla paylaştığı fotograflarda pek müstehcen değil evde falan atıyor kızla en son eşofmanla paylaşmıs, belliki kızla bişeyler yaşıyor acaba ortak arkadaşlara ben normal bir ilişki yaşıyorum karşımdakine değer verrim sorun bende değil imajımı çiziyor kendini bi nevi kanıtlamak için mi böyle davranıyor sizce?
Fotoğraf paylaşmasının benimle bir ilgisi olabilir mi, bana inat mı yapıyor? ?
Cevapla