2 aylık flört sonrası kafalarımız çok ayrı anlaşamıyorum. karakterlerimiz farklı diyen kıza nasıl yaklaşmalı?

Yani henüz reddetmek veya kabul etmek gibi bir durum yok henüz. İletişimde pek anlaşamıyoruz ben onun dediği cümleleri söylediği manada anlamadığım için ve mizah anlayışı biraz farklı olduğu için. Söylediği bir şey den farklı bir anlam çıkardığım oluyor.

Birde bir kopukluk var oda bazen benim olduğumdan farklı davrandığımı hissettiğini söyledi. (bu cümle emreden çıkacak bir cümle değil) gibisinden.

Bir yere kadar anlaşabileceğimizi düşünüyorum ama sonrası için bilemiyorum dedi sonrası kısmının ne olduğunu söyleyemem kendim görmem lazım. Demişti.
2 aylık flört sonrası kafalarımız çok ayrı anlaşamıyorum. karakterlerimiz farklı diyen kıza nasıl yaklaşmalı?
Cevapla