Beni aniden engelledi. Çok değersiz hissettim. Sizce sorun bende mi?

3 haftalık bir ilişkim vardı. Benim bulunduğum şehire yeni gelmişti iş nedeniyle, tayini buraya çıktı. İkimizde meslek sahibiyiz yani yaşımız küçük değil. Her şey güzel gidiyodu. Dün küçük bir tatsızlık yaşadık planımız bozuldu benim yüzümden. Sonra bugün instagramına baktım bulunduğumuz şehirden kızları eklemeye başlamış. Üstelik öğretmenlik yaptığım yakınlardaki okullardan. Kıskançlık olarak algılama ama benimleyken başka kızlarla görüşmen beni tuhaf hissettirir üstelik tanıyor olabileceğim kişiler dedim. O anda beni engelledi Whatsapptan ve instagramdan. Çok değersiz hissettim çok moralim bozuldu. Sizce hatalı olan ben miyim? Çok çabuk bağlandım gerçekten çok değersiz hissettim. Artık aşk falan istemiyorum ama kendimi sorgulamaya başladım
Beni aniden engelledi. Çok değersiz hissettim. Sizce sorun bende mi?
Cevapla