Araya zaman girince, neden yazmak daha zor oluyor?

Şu an mesela 1 hafta geçti bir haftadır konuşmuyoruz ve yazmaya cesaret edemiyorum çekiniyorum tepkisinden 😶. Çok garip değil mi bir zamanlar herşeyim olan insan yabancı gibi şu an. Sizce ne yazabilirim, bildiğiniz başlangıç cümlesi var mı
Araya zaman girince, neden yazmak daha zor oluyor?
Cevapla