6 Yıl Lisanslı Olarak Boks Yaptım Akşam Adamın Birisi İle Kavga Ettim Ben de Ceza Aldım?

Akşam durduk yere hakaret yedim adamın tekinden ben de diklendim tabi
Kavga ettik adam dayak yedi işte
Dövdüm diye ben suçlu oldum
Adamın hakareti boşa gitti
Sırf eskiden lisanslı boksör olduğun için ceza alacaksın dedi polis
Neden böyle saçma bir adalet var sizce?
6 Yıl Lisanslı Olarak Boks Yaptım Akşam Adamın Birisi İle Kavga Ettim Ben de Ceza Aldım?
Cevapla