AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
üff be hayali bile güzell
Nefes alsın yeterci biriyle evlendiğin zaman.
Nefes almanın dışında kendimde sevdigim karşımdakinde de aradıgım birçok özellik var.
Karşında o özelliklerin "olduğunu sandığın" biriyle olacaksın kusura bakma.
Çünkü kandırılmanız çok basit.
Bilmem kandırılmam ya da şöyle olmazsa olmaz gibi büyük laflar edemiyorum. Olur mu olur. Fakat ben gene de en güzel halini düşünmek istiyorum kendimde görmek istedigim özelligi onda bulmak istiyorum.
Öyle bir şey yok. Çoğunuz kandırılıyor.
Nefes alsıncıyla olacaksın yani kaçarı yok.
Ama onlarda iki bacağın arasında esir oldukları için senin olmadığın her ortamda en kötü her güzel kıza fırsat bulursa yavşar. Ama üzme kendini
Üfffff misal böyle oldu ee yanii? Karakterli bir sürü insan var düzgün ahlaklı onlar nasıl hayat yaşıyor. Bir yerlerde karakterleriyle kendine baglayan çiftler güzel giden evlilikler var. Yaw ben kendime negatif derdim aşmış insanlar beni
😂😂😂 bir sürü karakterli varmış. Hahahahahahhahahahah
Biraz güzel kız görsünler ve yanlarında eşleri olmasın..
Ağızlarının suyu akıyor...
Vah vah ya size.. birde akıllı sanıyorsunuz ama ayakta uyutuluyorsunuz
Negatiflik aşılama dozunu tamaladıysanız iyi geceler size
Gerçekleri sindiremezsin zaten
boş ver
Vayy güzel düşünce
umarım kısa zamanda olur
Yanagından makas almak falan püff yapıcam bunu bir de aynaya bakarken sende gördügümü göremezsin boşuna bakma diycem
Olur inşallah
Güzel günlede sevdiklerinle yaparsın
Sen araba kullanıyomusn
Ehliyeti yeni kazandım arabam olsa kullanırım
İnşallah olur
Çalışıyormusun
Belki sevgilin snan yapr
Çalışıyorum sevgilim yok
Hım kariyer yapmışın anladım
Ama gönlünde güzel ufuklar var
Başka ne hayallerin var müsaitsen dinlemek isterim
Kariyer anlamında içini doldurmadıgım hayallerim var. Ama biraz oblomovluk var bende maalesef
Onlobov pek anlamadım
Yazmak anlatmak istersen dinlerim
Özeli kastadeiyorsun sanırım. Yok iyi geceler
Sanada
Haklı isyan😀
kısmet..
bende bilmiyorum..
Evlendik, yapıyorum 🥳
Ne güzel böyle az sizin gibi
🙂
Cicim ayında mısın mutluluklar dilerim
Teşekkür ederim. 3 yıllık evliyiz
Ne güzel o zaman böyle zaman da nadir daim olsun
Teşekkürler tekrardan, minik kızımızla beraber yapıyoruz 🙂🙏
Allah hayırlı uzun ömürler versin İlk seneler de herkes zorlanır iken
Amin inşallah 🌸
👏👏👏
merak etme seninde olur
Ayy olsun leyla leyla bakacagım biri
bana leyla leyla bakarmisin
Mecnun musun ki
mecnun olmasamda ferhat ola bilirim
biraz muhabet edelimi belki sende şirin olursun
Yok sen serhat olarak kal benim için böyle iyi😊
ola bilir tabiki ama seninle konuşmak isterdim
Maalesef 😊
teşkurler
Çok zevkli oluyor denendi 👌
İnşallah en kısa zamanda geçeriz 🤲
Seni bilmem ama benim ufukta gözükmüyor 😂😂
Benim de gözükmüyor dostum
boş ver kedi alalım
Kuşlarım var yerse onları
Hiç mi talihli biri yok görünür de
Hayır
Senin beğendiğin kimse oldumu peki
Bakımlı birimisin yoksa bakımsız birimisin
Bakımdan kastın ne? Begendigim biri yok
Yani kendine bakım yapmayı severmisin yoksa kendini salan birimisin. Dışardan bir erkek baktığı zaman seni beğenecek bir güzelliktemisin yoksa agresif bir yapın ve siman mı var
Sanırım soguk duruyorum dışardan agresif de duruyorum galiba biraz. Bakıma gelimce çok makyaj yapmam
Güzelliğin yönünden nasılsın iltifatlar aldığın oldumu hiç veya güzelsin diyenler oldumu hiç
Güzellik önemli mi çok
Hayır onun için demedim ama çoğu erkek güzelliğe bakıyor şimdi sevgi ve iffetli bir kadına pek bakmaz oldular. Ama benim için sevgi ve iffetli olması önemli. Seni daha fazla rahatsız etmeyeyim.
Sorunun cevabına gelince soğuk ve agresif bir yapıya sahipsin söylediğine göre bunların üstesinden gelmelisin güler yüzlü ve sevecen olmaya bak alımlı ol ortamlara arkadaşlarına takıldığında güler yüzlü olmaya özen göster kendini yenile sohbetlerin de tebessüm etmeye çalış ortamlarda bulunduğun da sürekli konuşan değil kısa ve öz güvenin yerinde bir tavırda konuş az ve öz konuş yani o zaman daha çok dikkat çekmiş olursun istediğin ortamı bulacaksın o zaman
Güleryüzlü olmaya bakıyor musunuz o kadar? Peki soguk birine sevseniz de açılmaz Mısınız?
Neden bakmayalım ki her erkeği aynı görmen yanlış bir şey. Her kadın aynı mı sence?
Yani soğuk biriyle herkes geçinemez karşısında güler yüzlü bir kadın ister erkek ben öyle isterim en azından sürekli somurtkan birini istemem hayatımda
Anladım
Öyle işte. Gönlünce olsun her şey
Sen o yola cikmissin zaten
Anlamadım
boş ver
İstemez
Neden
Ayy Allah'ım amin 😁😅❤️❤️
Bunun için evlenmeye gerek yok
Flört hayatını onaylayan biri degilim pek
Hmm okey 🤷♂️
Yaşın gelmiş ;)
Ohoo etrafıma göre çoktan geldi
Çok seçici misin
Yani sanırım özendigim çok az çift vardır. Ama kendim neye layıgım bilmiyorum.
Bunu kimse bilemez ama bunun cevabını zamanı verecektir
Yaşayıp göreceğiz
Aynen öyle :)
Peki hayalinle ilgili beklentilerin ne
Ayşen gruda hayaliniz var mı sorusuna, yok televizyon taksiti bitsin onu da alıcaz demişti. O aklıma geldi 😬
Benim hayallerimde bu kadar diyorsun🤭
Yoo fazlasıyla hayalperestim
Evlendik noldu
@Anglemom Hahahahha her yerde tecrübeni yansıtman çok güzel.
5 sene sonra.
Asla evlenmem bu devirde
Demek yalnız değilmişim
Alim seni yap :) her şey senin için
Hiçbir zaman
Güzel olurdu
Yaptık bitti
Yaş kaç benimkilerde arıyor
Çek sağa çek 😅
Yine daldık derin hayalleree.
Fenaaa
Hemen olsun ya :)
Yol Güzel oluyor eşim çok yapar
30 yaşımda
Hiçde öyle olmuyo evlenince benim dırum ortada 😒
Yapma be
Evet haa güzel yanları bi kız evlat ki dünyaya bedel 😀 şebelek
Yaaa Allah bağışlasın evliliginiz de tez vakitte şahane olsun
Teşekkür ederim ama bazı konuşarda sıkıntım var çözemedik
30 yaş
O kadar uzun sürmesin🥴
O zaman gel evlenelim😂🤣
Sen benden küçüksün
Nerden biliyosun
Yazdıgın aralıktan
Belki doğru değil yaşım
Sen kaç yaşındasın ki
26 niye dogru yazmadın
Ama yinede büyüksün
Ben 25
Seneye
Senin gibi düşündük sonuç sıkıntı
Suanlik kalsın
Bence bir sene sonra
Bayramda inş )))
Kaza yaparsınız
Belirttigim gibi onayladıgım bişey degil aslında ama hayaşde güzel
O zaman yolda gidince yapmican bişi
bilmiyorz
Çok az kaldı çok..
Evde kaldin
Kaç yaşndasın
26
Hmm zamanı gelmiş. nasıl dayanıyon😊
Varlıgını bilmedigim şeyin yokluğunun acısını da bilmiyorum
Mantıklı
Nasip bilinmez
Düşünce güzel
Fenasın
Tam olarak fena olan ne😊
İstekli olman 😁
Onun hakkında bişey demedim