+1 yılEvet, çok güzel bir konuya değinmişsin kutlarım. Benim bir de ok yazanlara karşı aşırı hassasiyetim var. Geçen hafta fakülteden bir arkadaşıma mesaj atıyorum aynı dönemde mezun olduğumuz bir diğer arkadaşımızın annesinin vefat haberini veriyorum ve ertesi günü şu şu saatte baş sağlığına gideceğiz diyorum arkadaşımın bana yazdığı cevap sadece ok telefonu atıp kırasım geldi. Vurdumduymazlığa mı yanayım acıya tepkisizliğe mi üşengeçliğe mi bilemedim.
05 Yorumla
Soran+1 yılBen olsam hepsine yanardım valla. Ok ne ya
- +1 yıl
Okey yazıyor aklında şapişko onun tamamını bile yazmaya üşenmesi de cabası.
Soran+1 yılAllah sabır versin :)
- +1 yıl
Sağol canım. Allahım yaratıyorsun bari takip et.
Soran+1 yılEdiyodur ediyodur.
En İyi Cevaplar
+1 yılBende oyleyim. Samimiyetsizlik le alakasi yok. Yani tamam dan sonra ne yazacaksin ki. Gülücük göndermek vaya tamam yazmak konusmayi bitirmek amaçli gönderiliyor diye algiliuorum ben. O sebepten de bisey yazmam yani.
03 Yorumla
Soran+1 yılkonuşmak isteyen konu açar yani
- +1 yıl
E istemiyorum konuşmak zorla mi konusiim
Soran+1 yıle tamam sen konuşma
+1 yılbunu yapanların %90'ının erkek olduğuna dikkat ettin mi hiç?
hepsi mi samimiyetsiz sence?
bilimsel bir araştırmaya göre (internette bulabilirsin) erkeklerin günde 7.000 kelime kullanmasına karşılık kadınların 20.000 kelimeyi aşması bence sorunun gayet güzel cevabı :)03 Yorumla
Soran+1 yılHmmm olabilir ;)
- +1 yıl
olabilir değil öyle emin ol. samimiyetle alakası yok. sadece erkekler uzatmayı sevmiyor. şurayı okumanı tavsiye ederim. konu kafanda aydınlanacaktır. :))
www.facebook.com/.../679695555377296
Soran+1 yılOkurum :) ama konuşmak isteyen konu bulur ya
muhabbeti açmayı bir tarafa bırakmak olmaz sende yardımcı olacaksın :) mesela ben :) ve tamam cevabından sonra karşıdakinin sıkıldığını düşünür ve muhabbeti orda keserim yani biraz daha yapıcı cevaplar vermez lazım :)
01 Yorumla
Soran+1 yılAslında gülücükle beraber başka konu açardım normalde. Bugün acaba ben konu açmadan o açacak mı diye düşündüm gülücük yolladım cevap gelmedi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
Öyle düşünme güzel insan. Erkek çok işi vardır mecbur güzel bir bahane bulması gerek yani uzun ara vermek ile kötüye yorma olmaz. Şahsen bende gülücük ten sonra ara veriyorum. :)
03 Yorumla
Soran+1 yılAra vermeyin konu açın :)
Soran+1 yılDaha iyi :)
Mesajda konuşurken en nefret ettiğim şey ":)" işaret sadece ama tınlamayanlarda var tabii ki bu durumu bazen herkese sadece susarım geliyor Suss Suss Suss suss
03 Yorumla
Soran+1 yılAynen çok sinirimi bozuyo. Çok konuştun yeter sus biraz gibi
Soran+1 yılHem de çok
+1 yılbende gıcık oluyorum hatta bir arkadaşımla (oda gıcık olur cevap verilmemesine) konuşma tamam tamam peki peki öyle öyle diye boş boş uzuyo whatsapta felan
03 Yorumla
Soran+1 yılCevapsız bırakmamak için bu şekilde mi uzatıyosunuz :)
- +1 yıl
evet sonra aklımıza bir konu gelince konuşuyoruz cevapsız kalınca insan ister istemez bozuluyo çünkü
Soran+1 yılEvet doğru
+1 yılDeli oluyorum delii. Eskiden sevdiceğim inatla gülücüklere bile cevap verirdi ben vermezdim, şimdi tam tersi oldu..
02 Yorumla
Soran+1 yılKötü bir durum
- Aşk İlişkileri konusunda 448 cevap paylaştı.
+1 yılKonuşmayı bitirmemek için gülücük koyduktan sonra bile başka bir konuya atlayanlar daha bir sevmeliik ^.^
04 Yorumla
Soran+1 yılben hep öyle yapıyodum ama az önce gülücük tek yolladım cevap yazacak mı diye. mesajı gördü yazmadı. gel de sinirlenme :)
- +1 yıl
Sen atma zaten ya. Konuşmak isteyen bir erkek ne yapar ne eder o konuyu uzatır, sohbetini de eder. Zahmet etmiyorsa, sen sakın uğraşma
Soran+1 yılUğraşmadım 1 saat oldu yazmadı daha. Dediğin gibi konuşmak isteyen yazardı
Osman : tamam
Saziye : :))
Osman : . d
Saziye : . p. p. p
Osman : . s. s
SaZiye : :D
Osman ( goremeden kalp krizi gecirdi)
ha iyi mi boyle. d11 Yorumla
Soran+1 yılÇok iyi :D
+1 yılUp uzun romantik mesaj yazıyorsun sonra bende seni seviyorum diyor insan o an yanına gidip boğazını sikmak istiyor birde ok dediği zaman arayıp küfür edesin :) tamam sakunim :)
01 Yorumla
Soran+1 yılHaha haklısın :D eski sevgilim bana seni seviyorum derdi teşekkür ederim derdim :D
Ben öyle değilim de konusmak isteyen insan yapmaz bile o simgeleri. Konusma bitmesin diye korkar habire yeni bişeyler söyler eğer susuyosa ya sıkılmıştır ya da konuşmak istemiyodur
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen bende böyle düşünüyorum
Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. Tamamdan sonrası ne denilir ki? Olur dee mesela simdik senden cevap beklerse bu böle gider
01 Yorumla
Soran+1 yılO gülücük attı bende attım konu bitti
Kizim delimisiniz siz ya :D gulucuk seyde bizim en cok korktugumuz sey ulen onlar gelince uzaticak yazicak bisey birakmiyosunuz
12 Yorumla
Soran+1 yılO da yazacak bisey bulamadı sanırım :D
Valla bende onlardanım. Ama neden diye sorarsan yazacak bişi bulamadığmdan =(
01 Yorumla
Soran+1 yılDöverim :) o da mı o yüzden yazmıyo acaba. Ama konuşmak isteyen konu bulur yazardı
+1 yılne alakası var ya sen bir şey yazmışsındır
sonra o da tebessüm ettiğini göstermek için
:))) yapmıştır ne var bunda05 Yorumla
Soran+1 yılBende gülücük attım cevap gelmedi
- +1 yıl
kime attın benim kapattığım hesabımda öyle bir şey yapmstım nickinin bası ''un...''öyle bir şey mi?
Soran+1 yılReal. Burdan değil
- +1 yıl
tamam tesadüf olması çok düşük bir ihtimaldi zaten ))
Soran+1 yılEvet :)
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. hiç cevap vermemesinden iyidir :) gerçi benim cevap vermeseler de sevdiklerim var ;)
04 Yorumla
Soran+1 yılSenin gülücük ve tamam msjına cevap vermeyenleri kastettim :)
Soran+1 yılSorun yok :)
+1 yılZaten o gülücük varya bildiğin nokta ya öylelerinden nefret ediyorum :D
07 Yorumla
Soran+1 yılGülücük msjına karşılık gülücük attım sesi kesildi :)
- +1 yıl
İyi yapmışsın helal olsun sana. Bide tamam ları var yılların tribi sanki bu tribi atınca ellerine ne geçiyorsa. :))
Soran+1 yılKonu açar sanıyodum ama olmadı :)
- +1 yıl
Sen aç o zaman ya bekleme mesela eee napıyon falan de :))
Soran+1 yılYok sevgilim değil ki :) eski sevgilim. Kendisi mesaj attı bana
- +1 yıl
Boşver o zaman o bulsun konu :)) :D bulamazsa bana gel ben bulurum senin için :D
Soran+1 yılBulamadı saatlerdir :D
+1 yılGülücük ve tamam yazıp bırakanlara sinir oluyorum. Bir de cevap mı verecek mişim? :(
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet :)
Aynen ya ben olsam noktaya bile cevap veririm kiriliylrum boyle oluncaa
03 Yorumla
Soran+1 yılBende ya. Konu açar sandım 1 saattir ses yok
Soran+1 yılTütüt7 :D
+1 yılBen de cevap vermem çünkü gülücük ya da tamam yazdıysa sadece, işi vardır ya da sıkılmıştır diye düşünür yazmam.
01 Yorumla
Soran+1 yılGülücüğe karşılık gülücük attım bende cevap gelmedi
+1 yılHadi artık ya sıkıldım mesajdan demenin KİBARCA SEMBOLÜDÜR,
011 Yorumla
Soran+1 yılSus biraz gibi
- +1 yıl
Aynen yoksa niye ok yerine TAMAM AŞKIM ya da TAMAM HAYATIM GİBİ CÜMLELER KURULMUYOR SANIYORSUN :)
Soran+1 yılYaniii
- +1 yıl
YANİ PEK ÖNEMSEMİYORLAR GİBİ ÇÜNKÜ DEFALARCA SAHİT OLDUM SEN KONUYU OK DİYE KAPATIP MESAJA DEVAM ETMEK İSTİYORSUN AMA KARSIDAKİ OK DEYİP SALLIYOR YANİ UGRASAMAM ŞİMDİ YETER V. S GİBİ TABİ HER KONU İÇİN BÖYLE DEYİL AMA GENELDE BÖYLE
Soran+1 yılEvet böyle. Ben konuşma bitmesin diye hep konu açardım bir kez açmadım onda da sustu
- +1 yıl
Sende ona yap bak acayip keyif alacaksın :) ok diyen hayırdır tatlım bir sorunlu var diyecek
Soran+1 yılYok ya ben yapamam
- +1 yıl
Tatil işe yarar erkek kaybetmeyi pek göze alamaz asırdan al :)
Soran+1 yılGöze alan var :)
- +1 yıl
Onu kaybetmeyi istemiyorsun o zaman saygı duydum ne güzel :)
Soran+1 yılYani :)
Sen tamam yazdıktan sonra ne demesini bekliyorsun ki
05 Yorumla
Soran+1 yılKonu açsın
Soran+1 yılAma güldüğü zaman konu açar yazardım. Sonra acaba ben konu açmadan o açacak mı diye düşündüm gülücük yolladım cevap gelmedi
Soran+1 yılHmmmm
Gulucuk atinca heralde konusmak istemiyo deyip bende cevap atmazdim :)
06 Yorumla
Soran+1 yılBende gülücüğe karşılık gülücük attım :) cevap yok
Soran+1 yılYazarsa söylerim ama sevgilim değil :)
Soran+1 yılEvet :)
Bazen. Cünkü belki bizim daha konusmak istemedigimizi sanıp cevap veremiyodur ya da kendini bisey sanıp cool davranmaya calısıyodur.
13 Yorumla
Soran+1 yılkonu bulamıyo da olabilirler ama cevapsız bırakmaları sinir bozucu
Soran+1 yılen son gülücük yolladım yazmadı daha
Aşk İlişkileri konusunda 605 cevap paylaştı. çogu kişide alışkanlık olmuş klavyede yazarken bazıları gerçekte öyle degil o yüzden hepsine sinir olmuyoruz :)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 485 cevap paylaştı.
+1 yılGülücük ve ya tamam yazanları hiç samimi bulmuyorum ne yapıcaz böyle.
01 Yorumla
Soran+1 yılBilmem
Yalnızca gülücük veya tamam yazıp karşıdakini mal gibi bırakanları hiç samimi bulmuyorum.
04 Yorumla
Soran+1 yılO ben oluyorum :) ama ben gülücük mesajını gülücük attım cevap gelmedi
Soran+1 yılKonu bulsaydı
Ondan sonra diyecek birşey yoktur çünkü. Tamam a da cevap versen bu konuşma biter mi?
03 Yorumla
Soran+1 yılBen her msjına cevap veriyorum. Bugün acaba ben konu açmadan o açar mı dedim sade gülücük attım cevap gelmedi
Soran+1 yılHmm olabilir
Onu yapıyosam zaten bişey yazmnasını istemedigimdendir daha ne yazıcak😁
02 Yorumla
Soran+1 yıl:) yazmak isteyen yazar
+1 yılBen tam tersi gülücük ve tamam mesajları atanları sevmiyorum :)
05 Yorumla
Soran+1 yılattıkları zaman cevap vermiyosun o zaman :)
- +1 yıl
Genelde kız arkadaşım öyle mesajlar attığından ve bende onu sevdiğimden cevap veriyorum :D
Soran+1 yılHmmm benimki cevap vermediğine göre sevmiyo. İbretlik tespit :D
- +1 yıl
İbretlik değil bence :D sevmiyorda değil ama egoları yüksek oldugundan cevap vermez bence :D
Soran+1 yılBilemiycem ;)
kızlar mesaj atıyor facede naber nasılsın :) bitiyor atıyon bari devam etttir kaç kız gitti böyle gülücük yüzünden
08 Yorumla
Soran+1 yılYazık olmuş :D
Soran+1 yılBilmem :)
Soran+1 yılÖyle birine sordun ki :(
Soran+1 yılBilemedim :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılBir de gülücüğe karşı gülücük atanlar var :( o daha sinir bozucu
03 Yorumla
Soran+1 yılBen öyle yaptım bugün cevap verecek mi diye merak ettiğim. Cevap vermedi :(
- +1 yıl
katılıyorum da bunu demek içinmi gizlendin :))
Cevap sahibi+1 yılevet :) o kişi görmesin diye :)
samimi değil bu arkadaşlarımız doğru:) ama dilediğine karşı öyledir dilediğine değil..
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen katılıyorum
Biz konuştuk Allah arttırsın konuşmayı bitiren başlatsın :D
14 Yorumla
Soran+1 yılO bitirdi o başlatacak o zaman :)
Soran+1 yılBende sanmıyorum :D
+1 yılGülücük, tamam vs gibi şeylerden sonra da bişey yazmıyorum mesela ben. Ne yazabilirsin ki?
01 Yorumla
Soran+1 yılKonuşmak isteyen konu açar
Oylelerinin köküne bir kirbit yakip kül olsun istiyorum (:
01 Yorumla
Soran+1 yılBence de
sinir olacak o kadar çok şey varki buna sıra gelmedi daha
01 Yorumla
Soran+1 yılBen tam da buna sinir olacak sıradayım
+1 yıltamam deyip konuyu bitiriyorsunuz zaten daha yazcak bir şey kalmıyor
015 Yorumla
Soran+1 yılBn onun gülücük msjına karşılık gülücük attım. Cevap gelmedi
- +1 yıl
ne yapak knka dünyanın sonu değil ya
Soran+1 yılÖyle tabi
- +1 yıl
cevap vermek istemiyormuş demek ki şahsen benim sevgilimle aynı durum yaşansa yani gülücük atsa ne kadar güzel gülüyorsun felan der muhabbeti devam ettirirdim :D
Soran+1 yılOoo :) bizim odun konu açmaya tenezzül etmedi :D
- +1 yıl
çocuğa suç atma şimdi gidip odunları bulan sizsiniz ben halen boştayım ;P
Soran+1 yılO beni buldu :D
- +1 yıl
bence bir şeyi değiştirmez onunla zorla çıkmıyorsun herhalde :D hem şöyle bir şey var çocuk seninle sevgili olmaya çalışırken odun değilse iyi şeyler yapabiliyorduysa burada yine sen suçlusun çünkü çıkmaya başladıktan sonra çocuğu odunlaştırmışsın :)
Soran+1 yılBak bu olabilir :) ama sevgilim değil ki eski sevgilim :D
- +1 yıl
senin için pek eskide kalmamış galiba kendine yeni sevgili bulsana odun olmayanından :D
Soran+1 yılYok iyi böyle :)
- +1 yıl
aynen yanlızlık iyidir aslında değil de iyi seçenek yok sende böyle mi düşünüyorsun :))
Soran+1 yılEvet aynen
- +1 yıl
tm knka bir isteğin var mı benden ayrılıyorum buradan :)
Soran+1 yılYok sağol :)
Aşk İlişkileri konusunda 366 cevap paylaştı. bence de yapmacık o ne öyle sen nasılsın kanka yazacaksın ben de: :-) sadece
02 Yorumla
Soran+1 yılTam vurmalık :D
Aslında sadece gülücük ve tamam yazanların ağızna kürekle vurasım geliyor :))
09 Yorumla
Soran+1 yılhaha neden :)
Soran+1 yılKapandı zaten çocuktan 1 saattir ses yok :D
Soran+1 yılAma o gülücük attı önce, sonra bende karşılık verdim. Ses kesildi :)
Soran+1 yılAynısını yaptım :) gülücük attım :)
Soran+1 yılÇok beklerim :D
Gizli Üye(36-45)+1 yılbende gülücük ve tamam diye cevap verenleri samimi bulmuyorum. Muhabbeti kesen o kelimeler zaten
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet ya konuşmak istemiyolar gibi
+1 yılAma bazen muhabbetin boku çıkıyor en iyi kısa kesme şeklidir..
01 Yorumla
Soran+1 yılGeri mesaj atarsa sıkıntı yok da atmama ihtimali var
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılAh siz kızlar niye bu kadar takıntılısınız bilmem ki :D
01 Yorumla
Soran+1 yılBende değil onda sorun :) gülücük attı gülücükle karşılık verdim :)
Şahsen ben cevap vermem. Bişey yazabilirsin. Konu kapanıyorsa öyle ki yazmam
06 Yorumla
Soran+1 yılKapandı zaten
Soran+1 yılEvet bencede
Soran+1 yıl:))
+1 yılbende cevap vermiyorum cunku yazcak bise bulamiyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılHmmm
+1 yılbende gğlğcğk atıp bırakaları samimi bulmuyorm sende öylemsin :D
04 Yorumla
Soran+1 yılBen gülücüğe karşılık gülücük attım cevap gelmedi :)
- +1 yıl
gelmez tabii :D
Soran+1 yılKonusmak istese gelirdi :)
- +1 yıl
guru yapıyodr :D
Aşk İlişkileri konusunda 325 cevap paylaştı. nefret ediyorum ok tamam hmm :) cevapları verenlerden
09 Yorumla
Soran+1 yılCevap veriyo musun :)
Soran+1 yılHmmm
Soran+1 yılNe alaka ?
Soran+1 yılPehh
biz böyleydik
+seni seviyorum
-ben seni daha çok seviyorum gülücük
+gülücük biterdi
:D :D01 Yorumla
Soran+1 yılHaha :)
Ben sana her türlü cevap veririm yazarım sana yürürümmm :))))) ama burdan mesaj atamıyom :))))
04 Yorumla
Soran+1 yılBoşver :)
Soran+1 yılAtamazsın kapalı :)
Aşk İlişkileri konusunda 490 cevap paylaştı. Tek gülücük daha vahim... başından savma ifadesi :)
04 Yorumla
Soran+1 yılGülücüğe karşılık gülücük attım cevap gelmedi :)
Soran+1 yılYani? :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılburdakiler tanımadığına panpa kanka diyecek kadar yalama olmuş. samimiyetse soru fazlasıyla var burada
00 YorumlaAynen öyle neyin kafasındalar anlamıyorum
11 Yorumla
Soran+1 yılbende anlamıyorum
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Onlar ne soguk kisiler oylee iyyy -.-
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen ögghh :(
+1 yılo an konuşmak istemiyor olabilir
01 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir
+1 yılKendini cool sanıp cevap vermeyen embesil grubu.
11 Yorumla
Soran+1 yılKatılıyorum
sensin tamam diyorum hııh :)
03 Yorumla
Soran+1 yılNoluyo be :D
Soran+1 yılİyimiş :)
+1 yıltelefonda gülücük koymaya üşenir random atarım :D
01 Yorumla
Soran+1 yılAhahaha :D
+1 yılBen konuyu tamamen bitiriyo.. cevapsiz..
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle
+1 yılAha vallahi ikizimi buldum :)))
06 Yorumla
Soran+1 yılAhaha beni mi arıyodun :D
- +1 yıl
Evet nerdesin sen ya :)
Soran+1 yılBurdayım :)
- +1 yıl
Özledim ya 20 yıldır yoksun :)
Soran+1 yılAnca gelebildim :$
- +1 yıl
Hiç gelmemeden iyidir :)
+1 yılsonra gelsin tripler :d
03 Yorumla
Soran+1 yılGeldi geldi :)
- +1 yıl
:D hak ediyorlar
Soran+1 yılEdiyolar tabi :)
+1 yılAynen deli ediyor adamı ya
01 Yorumla
Soran+1 yılHem de nasıl
- Aşk İlişkileri konusunda 423 cevap paylaştı.
+1 yılNiye cevap versinler ki, bitmiş işte konuşma.
03 Yorumla
Soran+1 yılyeni konu açabilirler mesela
- +1 yıl
O başka bir şey yalnız, sorunun anlattığı başka bir şey. Ben soruyu, okuduğumda, karşılık olarak gülücük falan beklediğini sandım.
Soran+1 yılHer neyse
+1 yılÖyle insanları etrafımda barındırmıyorum :D
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim hala etrafımda :)
- Devamını Gör (41)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar