Gülücük ve tamam mesajından sonra cevap vermeyenleri hiç samimi bulmuyorum :( siz de öyle misiniz ?

Eminim benim gibi olan birçok kişi vardır :)
Gülücük ve tamam mesajından sonra cevap vermeyenleri hiç samimi bulmuyorum :( siz de öyle misiniz ?
Cevapla