Denenmişi tekrar denemek ve aynı şeyleri tekrar tekrar yapmak ve neticesinde farklı sonuçlar beklemek deliliktir. Sonuç aynı ise giriş, gelişme gidişatı da aynı olacaktır. Bazen arkaya bakmamak gerekir, bittiyse daha dönmemek gerekir, zorlamadan yorulmadan önümüze bakmalıyız. Sonuçta arkada bir kapı kapandı ve o kapı için diretmemeliyiz. Noktanın ardından bile yeni bir cümleye geçilir iken biten bir ilişkinin ardından tekrar o cümlenin sonuna konulan noktanın içerisine yeni bir cümle olmaya gerek yok.
Denenmişi denemek aynı şeyleri tekrar tekrar yaşamak ve bile bile lades olmak demek buna gerek yok. Hele bir de boştayım diyecek 🤣🤣🤣 beni tanımış olsa böyle bir cümle zaten kurmazdı. Cevap olarak ben doluyum boşta kalırsam sana haber ederim beklemede kal canım der yoluma bakarım.
Ben doluyum hayatım kusura bakma sen avcunu bi yalayıver derdim.. Ne o ya yedek kulübesinden adam çağırır gibi :D ahsha Hoşt ulan derler adama.. Keyifli geceler..
Güneş balonu, bildiğimiz oyuncak balonlar gibi havayla şişiriliyor. Ancak güneş balonları bir tür güneş panelidir ve güneş ışınlarını toplayacak şekilde tasarlanmıştır. Güneş ışınlarının balonun içinde, tam merkezinde, bulunan "güneş gözesi"ne gelmesiyle elektrik üretiliyor. Güneş gözesi, yüzeyine gelen güneş ışığını doğrudan elektrik enerjisine dönüştüren yarı iletken maddelere verilen ad. Normalde, güneş panellerinde ışığı odaklamak için alüminyum ya da camdan yararlanılıyor. Güneş balonuysa ısıya dayanıklı plastikten yapılıyor. Dahası, güneş balonları hem daha hafif hem daha ucuz hem de daha verimli. Çok güçlü rüzgârlar gibi olumsuz hava koşullarına da dayanıklı. Güneş balonları geliştiren firma, önümüzdeki yıl 10.000 güneş balonundan oluşan bir elektrik üretim çiftliği kurmayı planlıyor..
"Gel boştayım" şeklinde bir teklifi hiç bir şekilde kabul etmem tabi ki ama eski sevgiliyle ne kadar sürdü neden nasıl bitti ilişki bu kriterlere göre belki son bir şans verebilirim. Şu Merkür retrosunda baya dönüşler açıldı. Adını bile unuttuğum 5 yıl önceki sevgilim bile yazdı ama sallamadım. 🌸
Asla. "Bir karar aldık, arkasında duralım. Eski defterleri yenileriyle karıştırmayalım" diyerek noktayı koyarım. Ben bir karar almadan önce bunu enine boyuna düşünürüm. Ayrılık kararının doğru bir karar olduğunu düşünmüşüz ki ayrılmışız. Kafa karışıklığı yaratmaya lüzum yok...